Ik denk 1 jaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over hoe lang hij dan gaat verlengen? Als het bijv. 2/3 jaar is zou het relatief stom zijn om hem nu te verkopen natuurlijk.
Ja precies, leek mij ook het meest waarschijnlijke. Dacht misschien is er al eens iets over naar buiten gebracht.quote:
Haha, is dit serieus? Dus ondanks dat de ene een Servische-Spanjaard is, en de andere een Argentijn zijn ze (niet eens zo heel ver terug) familie?quote:
Op zich natuurlijk wel toevallig. Maar Argentinė heeft een hele grote golf van Europeaanse immigranten gehad rond 1900, vooral Italianen en Spanjaarden. Op een gegeven moment bestond de helft van de bevolking uit immigranten, en tegenwoordig heeft waarschijnlijk bijna elke Argentijn Europees bloed in zich.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef Fides het volgende:
[..]
Haha, is dit serieus? Dus ondanks dat de ene een Servische-Spanjaard is, en de andere een Argentijn zijn ze (niet eens zo heel ver terug) familie?
Dat weet ik, maar als Aaron Lennon familie zou zijn van Bill Clinton zou ik het ook apart vinden, ondanks dat ze beide Iers bloed hebben:Pquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk wel toevallig. Maar Argentinė heeft een hele grote golf van Europeaanse immigranten gehad rond 1900, vooral Italianen en Spanjaarden. Op een gegeven moment bestond de helft van de bevolking uit immigranten, en tegenwoordig heeft waarschijnlijk bijna elke Argentijn Europees bloed in zich.
Ja, maar op uiterlijk zelfs, als iemand zou zeggen dat Messi en Bojan broertjes zouden zijn zou ik het ook kunnen geloven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als Aaron Lennon familie zou zijn van Bill Clinton zou ik het ook apart vinden, ondanks dat ze beide Iers bloed hebben:P
quote:Bojan Krkic laat zich zien op de Toekomst
Bojan Krkic meldde zich vandaag voor het eerst bij Ajax. De van FC Barcelona gehuurde aanvaller kreeg van directeur voetbalzaken Marc Overmars een rondleiding op de Toekomst en schudde ook nog even handen met hoofdtrainer Frank de Boer.
Krkic moet nog officieel gepresenteerd worden en tekenen, maar dinsdagmiddag kreeg hij alvast een klein kijkje in de keuken van de club. De Spaanse huurling meldde een goede reis achter de rug te hebben en staat te popelen om bij de selectie aan te sluiten. Wanneer hij het trainingstenue van Ajax aantrekt is nog niet helemaal zeker, maar lang zal dat niet duren.
Terwijl Krkic een rondje langs de velden maakte op de Toekomst kwam de selectie van Ajax ook binnendruppelen. In de catacomben van het Ajax-complex kwam hij zijn nieuwe trainer tegen en volgde er een warme begroeting. De Boer gaf al eerder aan dat Krkic is aangetrokken voor de rechterkant, maar dat hij ook centraal of links in de aanval uit de voeten kan. “Bojan heeft een individuele actie, kan goals maken, het is gewoon een topspeler die we heel goed kunnen gebruiken dit zware seizoen.”
Later deze week ongetwijfeld nog veel meer Bojan Krkic. Houd Ajax.nl en Ajax TV in de gaten.
quote:The Barcelona player Bojan Krkic , who has been on loan at Ajax next season, traveled to Amsterdam this morning to join the Dutch club. This will be the third club that plays fubolista some stage since he left the club in 2011. was in Rome for a year and played last season on loan to Milan. Now, Ajax, Bojan, who is 22, hopes to have more opportunities than in Italy to prove his worth. Bojan was pleased to begin this new phase " for me is a new challenge, a new experience of playing in a big club like Ajax . My intention is to take this opportunity, enjoy it and take it as a challenge and a personal level of football. " Former Barca appraisal very positive experience in Italy and says his game has improved. "Now it's a new era, still very young, I'm 22 and my goal still see very far.'s Football is a way in which you have to prove themselves every day." Bojan does not believe it has taken a step back, let alone " is a step forward to join a club like Ajax , it is very important for my progress and continue with the same enthusiasm, the same desire working and keep improving. " " I'm learning a lot and life is giving me so many opportunities , "he concluded.
Dat is geen Spaans hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:55 schreef Stiggie het volgende:
Google Translate van spaans artikel net voordat hij naar Adam vertrok:
http://www.324.cat/notici(...).Udv8zE8LdWw.twitter
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |