SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Die kosten meestal niet minder hoor. En die houden meer de jeugd tegen als een huurling die voor een jaar komt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar die kosten vaak een stuk minder en die kan je tenminste nog verkopen.
We hebben natuurlijk nog Jong Ajax , maar van mij hoeft 'ie niet te komenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel
Dus dan hebben we
Poulsen, boccara, sporkslede
Blind backup
Andersen, klaassen, meleg, schone, serero
En nog de jong en eriksen die normaliter vertrekken. Duarte die misschien komt
En dan huur je nog iemand...
Ja of ze zien Andersen en Meleg echt als opties op de flanken. En Boccara en Sporkslede vinden ze er misschien niet klaar voor. Maar ik denk sowieso niet dat de Jong weggaat. Eriksen ben ik wel bang voor.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel
Dus dan hebben we
Poulsen, boccara, sporkslede
Blind backup
Andersen, klaassen, meleg, schone, serero
En nog de jong en eriksen die normaliter vertrekken. Duarte die misschien komt
En dan huur je nog iemand...
Dan kan je de jeugd rustig inpassen/laten wennen toch. Tis huur geen koop, een jaar later zijn ze weer kasquote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
We hebben goede spelers voor t kampioenschap en de cl winnen we toch niet. Ik vind t niet verstandig mbt de jeugd
De Boer wil wel gewoon overwinteren in de CL. Of anders ver komen in de EL.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
We hebben goede spelers voor t kampioenschap en de cl winnen we toch niet. Ik vind t niet verstandig mbt de jeugd
Amen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Tarado het volgende:
Mocht Eriksen toch vertrekken dan vind ik het nog wel begrijpelijk, maar zo niet dan niet
Ja of ze zien hem echt als een VM. Als AM moeten ze het sowieso niet doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Tarado het volgende:
Mocht Eriksen toch vertrekken dan vind ik het nog wel begrijpelijk, maar zo niet dan niet
Ik denk niet dat de Boer veel gaat rouleren hoor. Deed hij dat de voorgaande jaren zoveel? Als zijn team stond, speelde hij daar mee. Alleen in de aanval werd er vorig jaar nog wel eens gewisseld.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Sandersson het volgende:
Betekent mijns inziens dat een transfer voor Eriksen of De Jong in de lucht hangt.
Kan het alleen maar toewijzen dat huren van dergelijke spelers. Is behoorlijk risicoloos en als het met de reden is daarna eigen jonge spelers te laten instromen is het oke.
Daarnaast heeft De Boer al aangegeven graag veel te willen rouleren. Dat betekent dus dat je een kwalitatief brede selectie moet hebben. Naar mijn mening kun je dat financieel gezien niet makkelijk bewerkstelligen met kopen, aangezien je zodoende je salarishuis (en aankoopsom) meerdere jaren vergroot.
je moet hem ook laten wennen en inpassen. Hij heeft ook pas drie wedstrijden in t eerste gespeeldquote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dan kan je de jeugd rustig inpassen/laten wennen toch. Tis huur geen koop, een jaar later zijn ze weer kas
Mag hopen dat Real Madrid eens wegblijft.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax loot gewoon weer Real Madrid, PSG en Napoli ofzo
Ik denk dat iedereen dat hoopt. Behalve Real natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mag hopen dat Real Madrid eens wegblijft.
Driesje Mertens weer zoek spelenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax loot gewoon weer Real Madrid, PSG en Napoli ofzo
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madridquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat hoopt. Behalve Real natuurlijk
Overwinteren in de CL en ze dan uitschakelen in de 1/8e finale. Lijkt me een prima dealquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madrid
Dat punt is statistisch gezien steeds verder wegquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |