SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Die kosten meestal niet minder hoor. En die houden meer de jeugd tegen als een huurling die voor een jaar komt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar die kosten vaak een stuk minder en die kan je tenminste nog verkopen.
We hebben natuurlijk nog Jong Ajax , maar van mij hoeft 'ie niet te komenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel
Dus dan hebben we
Poulsen, boccara, sporkslede
Blind backup
Andersen, klaassen, meleg, schone, serero
En nog de jong en eriksen die normaliter vertrekken. Duarte die misschien komt
En dan huur je nog iemand...
Ja of ze zien Andersen en Meleg echt als opties op de flanken. En Boccara en Sporkslede vinden ze er misschien niet klaar voor. Maar ik denk sowieso niet dat de Jong weggaat. Eriksen ben ik wel bang voor.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel
Dus dan hebben we
Blind backup
Dan kan je de jeugd rustig inpassen/laten wennen toch. Tis huur geen koop, een jaar later zijn ze weer kasquote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
We hebben goede spelers voor t kampioenschap en de cl winnen we toch niet. Ik vind t niet verstandig mbt de jeugd
De Boer wil wel gewoon overwinteren in de CL. Of anders ver komen in de EL.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
We hebben goede spelers voor t kampioenschap en de cl winnen we toch niet. Ik vind t niet verstandig mbt de jeugd
Amen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Tarado het volgende:
Mocht Eriksen toch vertrekken dan vind ik het nog wel begrijpelijk, maar zo niet dan niet
Ja of ze zien hem echt als een VM. Als AM moeten ze het sowieso niet doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Tarado het volgende:
Mocht Eriksen toch vertrekken dan vind ik het nog wel begrijpelijk, maar zo niet dan niet
Ik denk niet dat de Boer veel gaat rouleren hoor. Deed hij dat de voorgaande jaren zoveel? Als zijn team stond, speelde hij daar mee. Alleen in de aanval werd er vorig jaar nog wel eens gewisseld.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Sandersson het volgende:
Betekent mijns inziens dat een transfer voor Eriksen of De Jong in de lucht hangt.
Kan het alleen maar toewijzen dat huren van dergelijke spelers. Is behoorlijk risicoloos en als het met de reden is daarna eigen jonge spelers te laten instromen is het oke.
Daarnaast heeft De Boer al aangegeven graag veel te willen rouleren. Dat betekent dus dat je een kwalitatief brede selectie moet hebben. Naar mijn mening kun je dat financieel gezien niet makkelijk bewerkstelligen met kopen, aangezien je zodoende je salarishuis (en aankoopsom) meerdere jaren vergroot.
je moet hem ook laten wennen en inpassen. Hij heeft ook pas drie wedstrijden in t eerste gespeeldquote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dan kan je de jeugd rustig inpassen/laten wennen toch. Tis huur geen koop, een jaar later zijn ze weer kas
Mag hopen dat Real Madrid eens wegblijft.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax loot gewoon weer Real Madrid, PSG en Napoli ofzo
Ik denk dat iedereen dat hoopt. Behalve Real natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mag hopen dat Real Madrid eens wegblijft.
Driesje Mertens weer zoek spelenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax loot gewoon weer Real Madrid, PSG en Napoli ofzo
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madridquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat hoopt. Behalve Real natuurlijk
Overwinteren in de CL en ze dan uitschakelen in de 1/8e finale. Lijkt me een prima dealquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madrid
Dat punt is statistisch gezien steeds verder wegquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madrid
Zelfde als de verdediging, iedereen noemt allemaal spelers op als opties die de Boer en zijn staf helemaal niet als optie zien.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel
Dus dan hebben we
Blind backup
Andersen zien ze toch als linksbuiten?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zelfde als de verdediging, iedereen noemt allemaal spelers op als opties die de Boer en zijn staf helemaal niet als optie zien.
Volgens de Boer is er bij Serero twijfel, Meleg het beste op rechtsbuiten, Klaassen andere prioriteit(fit blijven), nog talent en kan geen vol seizoen aan, Andersen ook talent.
Dan heb je ineens een stuk minder opties.
Dat zou ik wel goed vinden. Poulsen in de grote wedstrijden en Schöne als backup AM en Rechtsbuiten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef BankAardappel het volgende:
Sergi Roberto is een centrale middenvelder vooral, dus zal voor die VM positie zijn denk ik.
Hij beoogt dat wel te doen heeft hij wel eens aangegeven in een interview. Vooral als je mee wilt blijven doen op 3 fronten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Boer veel gaat rouleren hoor. Deed hij dat de voorgaande jaren zoveel? Als zijn team stond, speelde hij daar mee. Alleen in de aanval werd er vorig jaar nog wel eens gewisseld.
Ja ik weet wel dat hij dat zei. Maar meestal stond zijn team pas in de tweede seizoenshelft. En toen rouleerde hij niet heel veel. Maar misschien als Eriksen en de Jong blijven dat het wel kan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Hij beoogt dat wel te doen heeft hij wel eens aangegeven in een interview. Vooral als je mee wilt blijven doen op 3 fronten.
Wtf dat zwarte veldquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd of deze rond de winterstop ook nog komt, geniaal filmpje.
Komt hij naar Ajax dan? Of was dat een gerucht?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wel aardig lang maar kijk het maar even, hij is echt goed.
Hij is in december op stage geweest en zou nog een keer terug komen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt hij naar Ajax dan? Of was dat een gerucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt naar mijn mening dan ook alleen rouleren als je selectie qua kwaliteit heel dicht bij elkaar ligt. Anders ben je als coach natuurlijk al snel geneigd altijd de beste 11 op te stellen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat hij dat zei. Maar meestal stond zijn team pas in de tweede seizoenshelft. En toen rouleerde hij niet heel veel. Maar misschien als Eriksen en de Jong blijven dat het wel kan.
Heb even gekeken, maar oogt niet heel bijzonderquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd of deze rond de winterstop ook nog komt, geniaal filmpje.
Kijk het maar af.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar oogt niet heel bijzonder
Aha. Lijkt me een aardig spelertje, maar er kunnen nog wel wat dingen beter.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is in december op stage geweest en zou nog een keer terug komen.
Oh ja, jij was diegene met oog voor talent.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Lijkt me een aardig spelertje, maar er kunnen nog wel wat dingen beter.
Dat gebeurt wel als de jeugd steeds beter wordt natuurlijk. Al vind ik dat er nu al een goede selectie staat. Vergelijk dat eens met een paar jaar terug, toen we Oleguer, Urzaiz en Kennetnie Bakkiechoco hadden. Dan staat er nu toch veel meer talent. We mogen Cruijff en het TH dankbaar zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Je kunt naar mijn mening dan ook alleen rouleren als je selectie qua kwaliteit heel dicht bij elkaar ligt. Anders ben je als coach natuurlijk al snel geneigd altijd de beste 11 op te stellen.
Met de komst v een jongen als Sergi vergroot je de kwaliteit en de mogelijkheid tot roulatie.
Er zijn zoveel aardige spelertjes. Zou best wat kunnen worden, maar kan ook zomaar van nietquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Lijkt me een aardig spelertje, maar er kunnen nog wel wat dingen beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind jij zo geweldig aan die gozer dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh ja, jij was diegene met oog voor talent.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Er zijn zoveel aardige spelertjes. Zou best wat kunnen worden, maar kan ook zomaar van nietIt's Europe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |