Eh. Zijn techniek, tweebenigheid, loopacties, balbehandeling, overzicht.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij zo geweldig aan die gozer dan?
Klopt ook, dat was om te janken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel als de jeugd steeds beter wordt natuurlijk. Al vind ik dat er nu al een goede selectie staat. Vergelijk dat eens met een paar jaar terug, toen we Oleguer, Urzaiz en Kennetnie Bakkiechoco hadden. Dan staat er nu toch veel meer talent. We mogen Cruijff en het TH dankbaar zijn.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:03 schreef wickedmen het volgende:
Frank De Boer.Je vergeet Eriksen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de infoquote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sergi Roberto is volgens fifa en hele technische speler voorderest ken ik hem niet.
Rot is even heel erg op uit dit Ajax topic.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sergi Roberto is volgens fifa en hele technische speler voorderest ken ik hem niet.
En volgens FM?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eriksen is de beste speler van Ajax en de Eredivisie.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey, welkom in dit topic.Je hebt verstand van voetbal zie ik.
Als je nog een gif erbij had gezet was ik gekomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eriksen is de beste speler van Ajax en de Eredivisie.
Ik zal er eentje zoekenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je nog een gif erbij had gezet was ik gekomen.
FM dan hey???quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Rot is even heel erg op uit dit Ajax topic.
FIFA![]()
Als Eriksen weggaat moet je Bay maar gaan adoreren, dat is zijn voorbeeld.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ziet die er ook een beetje poepig uit dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Eriksen weggaat moet je Bay maar gaan adoreren, dat is zijn voorbeeld.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
FM zit er nog dichter tegenaan maar om je mening te baseren op iets als "hij heeft een goede techniek" dan ben je een koekebakker.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
FM dan hey???
Als ik mod was op iets voetbalgerelateerds, bande ik iedereen met opmerking over spelers in games
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ziet die er ook een beetje poepig uit dan?
ja precies tijdens dat punt had ik mijn hoogtepuntjequote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je heel goed oplet zie je dat hij 1/10 van een seconde op zijn onderlip bijt.
Zo sexy.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |