Goed om te horen, en jaag je dromen nu na. Laat je vooral niet remmen door terughoudendheid, sommige mannen moet je overtuigen. Je bent natuurlijk niet de eerste die zich voor zijn voeten werpt.quote:
Maar ik ben mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed om te horen, en jaag je dromen nu na. Laat je vooral niet remmen door terughoudendheid, sommige mannen moet je overtuigen. Je bent natuurlijk niet de eerste die zich voor zijn voeten werpt.
Het is zo'n lieve man....alleen die dochter is spuuglelijkquote:
I'd do her.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is zo'n lieve man....alleen die dochter is spuuglelijk
[ afbeelding ]
Ik wil niet met zo'n jampotglazen kind rondlopen
Is toch best een mooi kind of wat?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je niet normaal doet tegen Geovanna zal hij je nooit bezwangeren hé. Dat kind is hem erg dierbaarquote:Op zondag 7 juli 2013 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vindt een bril per definitie lelijk?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]waarom heeft ze een bril? haar vader en moeder hebben dat toch ook niet
![]()
Hopelijk krijg je HIV als je in zn tong bijt.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:29 schreef sanasoufi het volgende:
Waarom bedankt niemand me? Als hij het WK volgend jaar wint zien jullie hem en mij zoenen aan het eind
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je HIV als je in zn tong bijt.
Zoiets?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoek dan een lekker wijf met een bril. Geen vuilnisbaksletje.
Wedden dat hij topscoorder wordt? En dan ren ik wanneer het 5-2 brazilie-spanje is geworden het veld op en dan kussen we elkaar en de volgende dag vraagt hij me ten huwelijkquote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je HIV als je in zn tong bijt.
Hopelijk eindig je dan net zoals die braziliaan van gister. Op een spies.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wedden dat hij topscoorder wordt? En dan ren ik wanneer het 5-2 brazilie-spanje is geworden het veld op en dan kussen we elkaar en de volgende dag vraagt hij me ten huwelijk
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wedden dat hij topscoorder wordt? En dan ren ik wanneer het 5-2 brazilie-spanje is geworden het veld op en dan kussen we elkaar en de volgende dag vraagt hij me ten huwelijk
nee, want het is geen droom. Mijn droom + wens was trouwen met een rijke 65 jarige man.quote:
't zal wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want het is geen droom. Mijn droom + wens was trouwen met een rijke 65 jarige man.
Dit is allemaal wat minder, maar ik vind hem zo mooi dat ik bereid ben mijn echte droom opzij te zetten.
Zeker een Marokkaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schijnt dat sanasoufi niet geliefd is op dit forum.
Laat die kortzichtige figuren maar raaskallen. Kennelijk is iemand succes misgunnen normaal op een openbaar forum als dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want het is geen droom. Mijn droom + wens was trouwen met een rijke 65 jarige man.
Dit is allemaal wat minder, maar ik vind hem zo mooi dat ik bereid ben mijn echte droom opzij te zetten.
Als je een mooie libanese was, was het leuk ja. Maar dat ben je niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Marokkanen zijn mooie mensen, maar ik ben Libanees en dus nog mooier.
hoe is het leven in libanon?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Marokkanen zijn mooie mensen, maar ik ben Libanees en dus nog mooier.
Ach we zitten allemaal op dit moment achter een computerscherm dus dan is het logisch dat ze het allemaal wat onvoorstelbaar vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat die kortzichtige figuren maar raaskallen. Kennelijk is iemand succes misgunnen normaal op een openbaar forum als dit.
tour du jourquote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
komt er naast het darten nog wat op tv vanavond?
Als Fred je onder zijn hoede neemt heb je toch helemaal geen cijfers meer nodig.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ach we zitten allemaal op dit moment achter een computerscherm dus dan is het logisch dat ze het allemaal wat onvoorstelbaar vinden.
Ik zit echter alleen telkens op dit forum als ik bang ben voor iets. Zoals volgende week cijfers terugkrijgen. Als dat allemaal goed is dan vertrek ik gelijk
IK BEN MOOI! Als ik dat niet was dan had hij me niet toegevoegdquote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een mooie libanese was, was het leuk ja. Maar dat ben je niet.
En een ze?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK BEN MOOI! Als ik dat niet was dan had hij me niet toegevoegd![]()
PICSquote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
PIMPEN = SHAREN.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond een foto bij.Op de harddisk opgeslagen vanzelfsprekend.
Foto's zijn alleen geloofwaardig als hij/zij een briefje heeft met erop "Sieg Smoofie".quote:Op zondag 7 juli 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond een foto bij.Op de harddisk opgeslagen vanzelfsprekend.
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Foto's zijn alleen geloofwaardig als hij/zij een briefje heeft met erop "Sieg Smoofie".
Ik misgun niemand zijn dromen, alleen mijn dromen over fred hebben prioriteit.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromen
Kom naar adam danquote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromen
Ik ben eigenlijk veelte moe om de stad in te gaan![]()
Ik ben bang dat ik al toezeggingen heb gedaan, anders had ik uiteraard gekomen. Ik ga maar wat koffie zetten of zo, en overleven op alcohol.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom naar adam dan. Kun je op mn bootje slapen onder de zomeravond maan
Pepquote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik al toezeggingen heb gedaan, anders had ik uiteraard gekomen. Ik ga maar wat koffie zetten of zo, en overleven op alcohol.
Neuh doe ik niet aan.quote:
Of denk jij wel dat ik aan de pep moet?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Misschien wordt ook hij je een beetje zat.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii is stil vandag, normaal is hij altijd aanwezig bij potjes van mvg
Terecht.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar als hij verloren had was het opeens een stomme Schot geweest.
quote:
Dit is ook mijn 10de keer gok ik zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heb ik wel 5 keer gezien denk ik.
Heb je vandaag lekker buiten gezeten?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, nee. Het is een beetje warm, maar ik mag verder niet klagen.
Leuk voor je.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee, darten kan aan me reet roesten. XD
Van welk genre?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Weet iemand nog wat toffe, recente films? Weer eens even een dikke collectie aanleggen.
Geen sci-fi, alien of zombie bullshit. Ook horror ben ik geen fan van, voor de rest vind ik alles wel te pruimen.quote:
Ik ben ook op zoek, maar de meeste films die ik wil zien draaien nu in de bioscoop enzo. Maar misschien staat hier wat tussen :quote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen sci-fi, alien of zombie bullshit. Ook horror ben ik geen fan van, voor de rest vind ik alles wel te pruimen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef sanasoufi het volgende:
nog 1,5 uur fokmensen! Ik kan niet wachten om hem te zien
hoi meisjequote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef sanasoufi het volgende:
Krijg jij eens even heel snel aids.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:56 schreef sanasoufi het volgende:
Wie is JRstyle98?quote:Op zondag 7 juli 2013 22:00 schreef sanasoufi het volgende:
JRstyle98 en Insomnia: Fluminense vs Botagofo om 23:30....FRED
LIVE ZIEN
Ik vind het begin van Argo veelbelovend. Ik ben nu op een halfuur en vind hem tot nu toe sterk.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen sci-fi, alien of zombie bullshit. Ook horror ben ik geen fan van, voor de rest vind ik alles wel te pruimen.
Man of Steel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel gaan zien.quote:
Omdat het nu iets te lang blijft hangenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hield toch zo van uien? Wat loop je te janken dan boeler?
Ik houd ook van bier maar de bier (na)smaak vind ik ook niet zo prettig. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hield toch zo van uien? Wat loop je te janken dan boeler?
Ik heb echt zin om eens flink te schranzen van snackbarvoer.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd ook van bier maar de bier (na)smaak vind ik ook niet zo prettig. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik ook man. Al zo lang niet meer gedaan. Maar dat zal wel gebeuren straks op vakantie dus ik wacht er mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om eens flink te schranzen van snackbarvoer.
Ik heb vandaag patat opquote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KFCquote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht er ook maar mee. Bij m'n werk van de zomer knallen ze 's avonds vaak genoeg die frituur aan.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook man. Al zo lang niet meer gedaan. Maar dat zal wel gebeuren straks op vakantie dus ik wacht er mee.
broodje frikandelquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat kapi het over een goede frikandel of berenklauw heeft ipv die troep.
Kapi heeft het over o.a.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat kapi het over een goede frikandel of berenklauw heeft ipv die troep.
Alleen als het een echte goeie snackbar is zou ik het overwegen maar een mixed bucket blijft gewoon kkr lekkerquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je naar de snackbar kon gaan of KFC welke zou je kiezen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef JanCees het volgende:
'snackbarvoer', dan kom je toch niet met KFC aan.
Snackbar, altijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als je naar de snackbar kon gaan of KFC welke zou je kiezen?
Ik ga alleen maar naar echt goeie snackbars.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Alleen als het een echte goeie snackbar is zou ik het overwegen maar een mixed bucket blijft gewoon kkr lekker
snackbarquote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat je dit überhaupt als keuze durft op te werpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk persoonlijke keuze maar dan ga ik liever naar de turkquote:
die verkopen net zo goed snackbarvoerquote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk persoonlijke keuze maar dan ga ik liever naar de turk
Döner alles dr op en eraan
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
quote:
Dit klopt niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je kon laten proeven, maar wij hebben een snackbarretje bij m'n ouders in de buurt en die friet is echt fenomenaal. Daarom alleen al snackbar over alle andere fastfood.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in friet met satesaus en een frikandel speciaalquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je kon laten proeven, maar wij hebben een snackbarretje bij m'n ouders in de buurt en die friet is echt fenomenaal. Daarom alleen al snackbar over alle andere fastfood.
Kroket heb ik ook trek inquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapi heeft het over o.a.
- een degelijke vleeskroket (met van die donkere ragout met vleesdraden erin)
- een goede kipsaté
- delletje speciaal
- kaassouffléetje
- sitostick
En patat/friet natuurlijk.
Snackbar.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik friet, appelmoesje, mayo'tje erbij en een heerlijke kroket. Zo simpel, maar zo lekker.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in friet met satesaus en een frikandel speciaal
Hier zat ook een goede, alleen aantal jaar geleden overgenomen door Chinezen en nu is het wat minder.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je kon laten proeven, maar wij hebben een snackbarretje bij m'n ouders in de buurt en die friet is echt fenomenaal. Daarom alleen al snackbar over alle andere fastfood.
Bij ons hebben ze ook goede patatquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
kanjer zooi, nu trek door dit onderwerp.
ik hoop dat je hier morgen voor wordt gestraft kapi
Waarom niet vandaag?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
kanjer zooi, nu trek door dit onderwerp.
ik hoop dat je hier morgen voor wordt gestraft kapi
Satésaus als het even kan. En kroket met Dijon mosterdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik friet, appelmoesje, mayo'tje erbij en een heerlijke kroket. Zo simpel, maar zo lekker.
Ik eet het niet meer zo vaak. Mijn moeder lust totaal geen frituur voedsel en wil dan alleen soms patat erbij doen ofzo. En bij die Plus hierzo hadden ze geen eens van Dobben krokettenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb serieus áltijd zin in een kroket. Als ik daar geen zin in heb, ben ik ziek.
Ik woonde hiervoor naast een snackbar gerund door Chinezen. Als mijn vrienden langskwamen wouden ze altijd friet eten. Echt lekker en niet duur. Zodra je echt van die standaard voorgebakken friet serveert kan ik je al cafetaria niet serieus nemen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier zat ook een goede, alleen aantal jaar geleden overgenomen door Chinezen en nu is het wat minder.
Ketchup doe ik nooit. Dan eerder wat mayo. Satésaus is ook chill. Maar satésaus maakt alles lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef Rozzje het volgende:
Van Dobben kroketten![]()
Met een lekker zacht wit bolletje met wat mosterd en ketchup oehhh
kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor naast een snackbar gerund door Chinezen. Als mijn vrienden langskwamen wouden ze altijd friet eten. Echt lekker en niet duur. Zodra je echt van die standaard voorgebakken friet serveert kan ik je al cafetaria niet serieus nemen.
Die vind ik dus overrated. Er was een tijd dat ik die echt heerlijk vond, maar er zit amper vlees in man. Van die rare blokjes en de rest is allemaal melige ragout.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef Rozzje het volgende:
Van Dobben kroketten![]()
Met een lekker zacht wit bolletje met wat mosterd en ketchup oehhh
Jij weet broeder. Hier precies het zelfde, woon 1 straat van een snackbar die overgekocht is door Chinezen 10 jaar terug. Prima eten daar. Met als enige verschil dat mijn maten hier gewoon in de buurt ook wonen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor naast een snackbar gerund door Chinezen. Als mijn vrienden langskwamen wouden ze altijd friet eten. Echt lekker en niet duur. Zodra je echt van die standaard voorgebakken friet serveert kan ik je al cafetaria niet serieus nemen.
Je moet ook die langwerpige vleeskroketten hebben. Vaak is dat huismerk.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet het niet meer zo vaak. Mijn moeder lust totaal geen frituur voedsel en wil dan alleen soms patat erbij doen ofzo. En bij die Plus hierzo hadden ze geen eens van Dobben krokettenAlleen die smerige Mora dingen.
Ik heb liever ook Dijon mosterd en dat niet te pittig.. Of bitterballen ook heel lekker als snackjequote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ketchup doe ik nooit. Dan eerder wat mayo. Satésaus is ook chill. Maar satésaus maakt alles lekker
Ik vind die kroketten echt chillquote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die vind ik dus overrated. Er was een tijd dat ik die echt heerlijk vond, maar er zit amper vlees in man. Van die rare blokjes en de rest is allemaal melige ragout.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HALLO INSOMNIA_ HIER KAPITEINTJE, OVER.
hiya xquote:
Ja die heb ik toen maar gepakt als alternatief, en waren nog best te doen. Al grijpt mijn moeder soms toch weer terug naar de Mora krokettenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet ook die langwerpige vleeskroketten hebben. Vaak is dat huismerk.
hoi jongen die zegt dat je niet zonder dat je voetbal niet van voetbal kan houden.quote:
zal vast terecht zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
Damn, ik wil niet weer de fitnessboy uithangen, maar ik heb gisteren chin ups gedaan en ik heb gewoon pijn in m'n buikspieren.Bizar.
Ik zal er geen opmerkingen over maken, vertel je verhaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
Damn, ik wil niet weer de fitnessboy uithangen, maar ik heb gisteren chin ups gedaan en ik heb gewoon pijn in m'n buikspieren.Bizar.
kkr goed ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Rozzje het volgende:
Cavani naar PSG waarschijnlijk.. Kkr man Ligue 1 volgend jaar op FIFA kapot goed
Patat doe ik meestal speciaal met mayo/ketchup/uitjes. En heel soms doe ik het met satésausquote:Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb liever ook Dijon mosterd en dat niet te pittig.. Of bitterballen ook heel lekker als snackje
Ik neem altijd friet met satesaus/curry
Deze mis ik even.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don is de kattenbak aan 't verschonen denk ik.
Dat was m'n verhaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal er geen opmerkingen over maken, vertel je verhaal.
Chill team dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Rozzje het volgende:
Cavani naar PSG waarschijnlijk.. Kkr man Ligue 1 volgend jaar op FIFA kapot goed
Whatsapp had hij toch gezegd dat er 3 kittens in z'n tuin waren komen buurten en dat z'n kids nu die beesten willen houden?quote:
/carequote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Was een topshow darts dit weekend. Formidabel.
Kittensquote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whatsapp had hij toch gezegd dat er 3 kittens in z'n tuin waren komen buurten en dat z'n kids nu die beesten willen houden?
Argo is baas ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het begin van Argo veelbelovend. Ik ben nu op een halfuur en vind hem tot nu toe sterk.
Dat heb ik dus gemist.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whatsapp had hij toch gezegd dat er 3 kittens in z'n tuin waren komen buurten en dat z'n kids nu die beesten willen houden?
gwn jaloersquote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die murray zit vol aicar of epo.
murray
britten.
Ik help graag.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat kanker betekende. Maar bedankt voor de opheldering.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is dus ik denk het niet.
Cavani - Ibraquote:
Zeg dat hij van gay 'sporten' houdt, dat zal hem leren.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik jou met je snuit eens door 't natte gras trekken, snotaap?
Kan je dit ook doen met team van Monacoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Cavani - Ibra
Pastore - Lucas
Mattuidi - Veratti
Maxwell - Silva - Alex - VdW
Sirigu
Niet slecht.. Maar Ligue 1 zal soieso heel goed zijn volgend jaar
Zal ik jou van achteren neerschoppen, drilkip?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik jou met je snuit eens door 't natte gras trekken, snotaap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frappantquote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dan heb ik je voor een ander aangezien
Mee gepraat of ontweken?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
Toen ik de dancevloer aan het murderen was gisteren kwam ik een oud klasgenoot tegen uit de eerste klas.
einde bericht
Ongemakkelijk gevoel, vast.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
Toen ik de dancevloer aan het murderen was gisteren kwam ik een oud klasgenoot tegen uit de eerste klas.
einde bericht
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik jou van achteren neerschoppen, drilkip?Laf ventje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Is goed moet ik ff gaan kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dit ook doen met team van Monaco
Ik probeer dat soort mensen altijd te ontwijken. Maarja dat ben ik hè.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Praatje gemaakt natuurlijk. Kreeg nog bier van hem ook.
Alleen maar winnaars.
Beetje cultuur uitwisselen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JR, ga nou niet meer met die vladesk in discussie man
Hij blij dat hij met jou gezien is, jij blij dat je bier van hem kreeg. Mooi man.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Praatje gemaakt natuurlijk. Kreeg nog bier van hem ook.
Alleen maar winnaars.
en anderen doen aan sociaal contactquote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dat soort mensen altijd te ontwijken. Maarja dat ben ik hè.
Elke keer als ik moet lachen, doet m'n buik pijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stapje doen, dansvloer murderen. Niets mis mee.
Je ergeren is ook heel leukquote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ook kunnen, houd je sterk daar.
Nee, ik weet inmiddels wat jouw denkplan inhoudt.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je weet zelf ook dat ze gay zijn?
Straf van god voor het verlaten van je zolderkamer.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ben pittig verbrand. Straks nog huidkanker zeg.
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden danquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #delevenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Daar heb jij himmoal geen weet van.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik weet inmiddels wat jouw denkplan inhoudt.
Zo denkt Kapi er over hé.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tennis is niet gay man, wielrennen ook niet wat mij betreft.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb jij himmoal geen weet van.
Ik nietquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
had het raam open.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden dan
Nooit gezegd. Ik vind korfbal wel enorm gay. En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.quote:
Z'n zolderraampje is een vergrootglas.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden dan
Nog de finale meegepikt?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #deleven
#browniedutchquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #deleven
Darten is wel leuk om te kijken rond oud en nieuwquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Ik vind korfbal wel enorm gay. En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.
Nog steeds mag je dat vinden.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Ik vind korfbal wel enorm gay.
Daar doe je Steven te kort meequote:En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.
Rot op man.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat gevoel wanneer Tennis en Wielrennen gedomineerd worden door Groot Brittannië ;_;
[ afbeelding ]
Het is niet eens een Engelsman aap. Dat is net als dat wij met een Benelux team aan het EK zouden beginnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat gevoel wanneer Tennis en Wielrennen gedomineerd worden door Groot Brittannië ;_;
[ afbeelding ]
Beetje stelen, beetje zuipen, beetje darten.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.
Ik ga even een goede comeback verzinnenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn jouw woorden snotneus.
Ja op voetbaltoernooien presteren ze al jaren niks ( Nationale team dan, bij die clubs zitten nauwelijks Britten).quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sky zit ook aan de aicar en epo joh.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op man.Die Murray wint toch maar zelden wat in vergelijking met de andere van de top 4? En in de Tour is een Keniaan man.
Meer dan Nederland.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja op voetbaltoernooien presteren ze al jaren niks ( Nationale team dan, bij die clubs zitten nauwelijks Britten).
Glimlachje kwam er door op mijn gezicht, goed gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje stelen, beetje zuipen, beetje darten.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op man.Die Murray wint toch maar zelden wat in vergelijking met de andere van de top 4? En in de Tour is een Keniaan man.
Nederlanders kunnen ook ineens weer mee. Dat kan of betekenen dat ze eindelijk ook het goede goedje hebben gevonden of dat er serieus cleaner gereden wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sky zit ook aan de aicar en epo joh.
en chadli is dat voor belgiëquote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en Maher is zeker ook een marrokaan spelend voor Nederland
heb je de etappe van zaterdag dan gemist?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen ook ineens weer mee. Dat kan of betekenen dat ze eindelijk ook het goede goedje hebben gevonden of dat er serieus cleaner gereden wordt.
Jammer.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Rozzje het volgende:
JR ik weet het niet.. Teveel moeite om op te zoeken.. Op Whoscored staat ook bijna niks over Monaco
Hij is in Marokko geboren.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en Maher is zeker ook een marrokaan spelend voor Nederland
doagquote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nog ff wat leren. De groeten jongens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |