Goed om te horen, en jaag je dromen nu na. Laat je vooral niet remmen door terughoudendheid, sommige mannen moet je overtuigen. Je bent natuurlijk niet de eerste die zich voor zijn voeten werpt.quote:
Maar ik ben mooiquote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed om te horen, en jaag je dromen nu na. Laat je vooral niet remmen door terughoudendheid, sommige mannen moet je overtuigen. Je bent natuurlijk niet de eerste die zich voor zijn voeten werpt.
Het is zo'n lieve man....alleen die dochter is spuuglelijkquote:
I'd do her.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het is zo'n lieve man....alleen die dochter is spuuglelijk
[ afbeelding ]
Ik wil niet met zo'n jampotglazen kind rondlopen
Is toch best een mooi kind of wat?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je niet normaal doet tegen Geovanna zal hij je nooit bezwangeren hé. Dat kind is hem erg dierbaarquote:Op zondag 7 juli 2013 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vindt een bril per definitie lelijk?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]waarom heeft ze een bril? haar vader en moeder hebben dat toch ook niet
![]()
Hopelijk krijg je HIV als je in zn tong bijt.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:29 schreef sanasoufi het volgende:
Waarom bedankt niemand me? Als hij het WK volgend jaar wint zien jullie hem en mij zoenen aan het eind
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je HIV als je in zn tong bijt.
Zoiets?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoek dan een lekker wijf met een bril. Geen vuilnisbaksletje.
Wedden dat hij topscoorder wordt? En dan ren ik wanneer het 5-2 brazilie-spanje is geworden het veld op en dan kussen we elkaar en de volgende dag vraagt hij me ten huwelijkquote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je HIV als je in zn tong bijt.
Hopelijk eindig je dan net zoals die braziliaan van gister. Op een spies.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wedden dat hij topscoorder wordt? En dan ren ik wanneer het 5-2 brazilie-spanje is geworden het veld op en dan kussen we elkaar en de volgende dag vraagt hij me ten huwelijk
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wedden dat hij topscoorder wordt? En dan ren ik wanneer het 5-2 brazilie-spanje is geworden het veld op en dan kussen we elkaar en de volgende dag vraagt hij me ten huwelijk
nee, want het is geen droom. Mijn droom + wens was trouwen met een rijke 65 jarige man.quote:
't zal wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want het is geen droom. Mijn droom + wens was trouwen met een rijke 65 jarige man.
Dit is allemaal wat minder, maar ik vind hem zo mooi dat ik bereid ben mijn echte droom opzij te zetten.
Zeker een Marokkaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
schijnt dat sanasoufi niet geliefd is op dit forum.
Laat die kortzichtige figuren maar raaskallen. Kennelijk is iemand succes misgunnen normaal op een openbaar forum als dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want het is geen droom. Mijn droom + wens was trouwen met een rijke 65 jarige man.
Dit is allemaal wat minder, maar ik vind hem zo mooi dat ik bereid ben mijn echte droom opzij te zetten.
Als je een mooie libanese was, was het leuk ja. Maar dat ben je niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Marokkanen zijn mooie mensen, maar ik ben Libanees en dus nog mooier.
hoe is het leven in libanon?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Marokkanen zijn mooie mensen, maar ik ben Libanees en dus nog mooier.
Ach we zitten allemaal op dit moment achter een computerscherm dus dan is het logisch dat ze het allemaal wat onvoorstelbaar vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat die kortzichtige figuren maar raaskallen. Kennelijk is iemand succes misgunnen normaal op een openbaar forum als dit.
tour du jourquote:Op zondag 7 juli 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
komt er naast het darten nog wat op tv vanavond?
Als Fred je onder zijn hoede neemt heb je toch helemaal geen cijfers meer nodig.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ach we zitten allemaal op dit moment achter een computerscherm dus dan is het logisch dat ze het allemaal wat onvoorstelbaar vinden.
Ik zit echter alleen telkens op dit forum als ik bang ben voor iets. Zoals volgende week cijfers terugkrijgen. Als dat allemaal goed is dan vertrek ik gelijk
IK BEN MOOI! Als ik dat niet was dan had hij me niet toegevoegdquote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een mooie libanese was, was het leuk ja. Maar dat ben je niet.
En een ze?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK BEN MOOI! Als ik dat niet was dan had hij me niet toegevoegd![]()
PICSquote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
PIMPEN = SHAREN.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond een foto bij.Op de harddisk opgeslagen vanzelfsprekend.
Foto's zijn alleen geloofwaardig als hij/zij een briefje heeft met erop "Sieg Smoofie".quote:Op zondag 7 juli 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond een foto bij.Op de harddisk opgeslagen vanzelfsprekend.
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Foto's zijn alleen geloofwaardig als hij/zij een briefje heeft met erop "Sieg Smoofie".
Ik misgun niemand zijn dromen, alleen mijn dromen over fred hebben prioriteit.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromen
Kom naar adam danquote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromen
Ik ben eigenlijk veelte moe om de stad in te gaan![]()
Ik ben bang dat ik al toezeggingen heb gedaan, anders had ik uiteraard gekomen. Ik ga maar wat koffie zetten of zo, en overleven op alcohol.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom naar adam dan. Kun je op mn bootje slapen onder de zomeravond maan
Pepquote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik al toezeggingen heb gedaan, anders had ik uiteraard gekomen. Ik ga maar wat koffie zetten of zo, en overleven op alcohol.
Neuh doe ik niet aan.quote:
Of denk jij wel dat ik aan de pep moet?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Misschien wordt ook hij je een beetje zat.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii is stil vandag, normaal is hij altijd aanwezig bij potjes van mvg
Terecht.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja maar als hij verloren had was het opeens een stomme Schot geweest.
quote:
Dit is ook mijn 10de keer gok ik zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die heb ik wel 5 keer gezien denk ik.
Heb je vandaag lekker buiten gezeten?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, nee. Het is een beetje warm, maar ik mag verder niet klagen.
Leuk voor je.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee, darten kan aan me reet roesten. XD
Van welk genre?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Weet iemand nog wat toffe, recente films? Weer eens even een dikke collectie aanleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |