IK BEN MOOI! Als ik dat niet was dan had hij me niet toegevoegdquote:Op zondag 7 juli 2013 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een mooie libanese was, was het leuk ja. Maar dat ben je niet.
En een ze?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK BEN MOOI! Als ik dat niet was dan had hij me niet toegevoegd![]()
PICSquote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
PIMPEN = SHAREN.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond een foto bij.Op de harddisk opgeslagen vanzelfsprekend.
Foto's zijn alleen geloofwaardig als hij/zij een briefje heeft met erop "Sieg Smoofie".quote:Op zondag 7 juli 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er stond een foto bij.Op de harddisk opgeslagen vanzelfsprekend.
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Foto's zijn alleen geloofwaardig als hij/zij een briefje heeft met erop "Sieg Smoofie".
Ik misgun niemand zijn dromen, alleen mijn dromen over fred hebben prioriteit.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromen
Kom naar adam danquote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is opper gay net als het misgunnen van haar dromen
Ik ben eigenlijk veelte moe om de stad in te gaan![]()
Ik ben bang dat ik al toezeggingen heb gedaan, anders had ik uiteraard gekomen. Ik ga maar wat koffie zetten of zo, en overleven op alcohol.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom naar adam dan. Kun je op mn bootje slapen onder de zomeravond maan
Pepquote:Op zondag 7 juli 2013 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik al toezeggingen heb gedaan, anders had ik uiteraard gekomen. Ik ga maar wat koffie zetten of zo, en overleven op alcohol.
Neuh doe ik niet aan.quote:
Of denk jij wel dat ik aan de pep moet?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Misschien wordt ook hij je een beetje zat.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii is stil vandag, normaal is hij altijd aanwezig bij potjes van mvg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |