en anderen doen aan sociaal contactquote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dat soort mensen altijd te ontwijken. Maarja dat ben ik hè.
Elke keer als ik moet lachen, doet m'n buik pijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stapje doen, dansvloer murderen. Niets mis mee.
Je ergeren is ook heel leukquote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ook kunnen, houd je sterk daar.
Nee, ik weet inmiddels wat jouw denkplan inhoudt.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je weet zelf ook dat ze gay zijn?
Straf van god voor het verlaten van je zolderkamer.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ben pittig verbrand. Straks nog huidkanker zeg.
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden danquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #delevenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Daar heb jij himmoal geen weet van.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik weet inmiddels wat jouw denkplan inhoudt.
Zo denkt Kapi er over hé.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tennis is niet gay man, wielrennen ook niet wat mij betreft.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb jij himmoal geen weet van.
Ik nietquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
had het raam open.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden dan
Nooit gezegd. Ik vind korfbal wel enorm gay. En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.quote:
Z'n zolderraampje is een vergrootglas.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden dan
Nog de finale meegepikt?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #deleven
#browniedutchquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #deleven
Darten is wel leuk om te kijken rond oud en nieuwquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Ik vind korfbal wel enorm gay. En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.
Nog steeds mag je dat vinden.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Ik vind korfbal wel enorm gay.
Daar doe je Steven te kort meequote:En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.
Rot op man.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat gevoel wanneer Tennis en Wielrennen gedomineerd worden door Groot Brittannië ;_;
[ afbeelding ]
Het is niet eens een Engelsman aap. Dat is net als dat wij met een Benelux team aan het EK zouden beginnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat gevoel wanneer Tennis en Wielrennen gedomineerd worden door Groot Brittannië ;_;
[ afbeelding ]
Beetje stelen, beetje zuipen, beetje darten.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.
Ik ga even een goede comeback verzinnenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat zijn jouw woorden snotneus.
Ja op voetbaltoernooien presteren ze al jaren niks ( Nationale team dan, bij die clubs zitten nauwelijks Britten).quote:Op maandag 8 juli 2013 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sky zit ook aan de aicar en epo joh.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op man.Die Murray wint toch maar zelden wat in vergelijking met de andere van de top 4? En in de Tour is een Keniaan man.
Meer dan Nederland.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja op voetbaltoernooien presteren ze al jaren niks ( Nationale team dan, bij die clubs zitten nauwelijks Britten).
Glimlachje kwam er door op mijn gezicht, goed gedaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje stelen, beetje zuipen, beetje darten.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rot op man.Die Murray wint toch maar zelden wat in vergelijking met de andere van de top 4? En in de Tour is een Keniaan man.
Nederlanders kunnen ook ineens weer mee. Dat kan of betekenen dat ze eindelijk ook het goede goedje hebben gevonden of dat er serieus cleaner gereden wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sky zit ook aan de aicar en epo joh.
en chadli is dat voor belgiëquote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en Maher is zeker ook een marrokaan spelend voor Nederland
heb je de etappe van zaterdag dan gemist?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen ook ineens weer mee. Dat kan of betekenen dat ze eindelijk ook het goede goedje hebben gevonden of dat er serieus cleaner gereden wordt.
Jammer.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Rozzje het volgende:
JR ik weet het niet.. Teveel moeite om op te zoeken.. Op Whoscored staat ook bijna niks over Monaco
Hij is in Marokko geboren.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en Maher is zeker ook een marrokaan spelend voor Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |