Gvdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
Toen ik de dancevloer aan het murderen was gisteren kwam ik een oud klasgenoot tegen uit de eerste klas.
einde bericht
Is goed moet ik ff gaan kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dit ook doen met team van Monaco
Ik probeer dat soort mensen altijd te ontwijken. Maarja dat ben ik hè.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Praatje gemaakt natuurlijk. Kreeg nog bier van hem ook.
Alleen maar winnaars.
Beetje cultuur uitwisselen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JR, ga nou niet meer met die vladesk in discussie man
Hij blij dat hij met jou gezien is, jij blij dat je bier van hem kreeg. Mooi man.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Praatje gemaakt natuurlijk. Kreeg nog bier van hem ook.
Alleen maar winnaars.
en anderen doen aan sociaal contactquote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dat soort mensen altijd te ontwijken. Maarja dat ben ik hè.
Elke keer als ik moet lachen, doet m'n buik pijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stapje doen, dansvloer murderen. Niets mis mee.
Je ergeren is ook heel leukquote:Op maandag 8 juli 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ook kunnen, houd je sterk daar.
Nee, ik weet inmiddels wat jouw denkplan inhoudt.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je weet zelf ook dat ze gay zijn?
Straf van god voor het verlaten van je zolderkamer.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ben pittig verbrand. Straks nog huidkanker zeg.
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden danquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #delevenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
Daar heb jij himmoal geen weet van.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik weet inmiddels wat jouw denkplan inhoudt.
Zo denkt Kapi er over hé.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tennis is niet gay man, wielrennen ook niet wat mij betreft.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb jij himmoal geen weet van.
Ik nietquote:Op maandag 8 juli 2013 00:14 schreef JanCees het volgende:
had het raam open.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden dan
Nooit gezegd. Ik vind korfbal wel enorm gay. En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.quote:
Z'n zolderraampje is een vergrootglas.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
fokkers komen niet buiten, hoe kan je je binnen verbranden dan
Nog de finale meegepikt?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #deleven
#browniedutchquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was al aardig bruin gelukkig. Goed bijgekleurd. #deleven
Darten is wel leuk om te kijken rond oud en nieuwquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Ik vind korfbal wel enorm gay. En darten vind ik een sport voor uitkeringstrekkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |