Dat was m'n verhaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal er geen opmerkingen over maken, vertel je verhaal.
Chill team dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:05 schreef Rozzje het volgende:
Cavani naar PSG waarschijnlijk.. Kkr man Ligue 1 volgend jaar op FIFA kapot goed
Whatsapp had hij toch gezegd dat er 3 kittens in z'n tuin waren komen buurten en dat z'n kids nu die beesten willen houden?quote:
/carequote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Was een topshow darts dit weekend. Formidabel.
Kittensquote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whatsapp had hij toch gezegd dat er 3 kittens in z'n tuin waren komen buurten en dat z'n kids nu die beesten willen houden?
Argo is baas ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het begin van Argo veelbelovend. Ik ben nu op een halfuur en vind hem tot nu toe sterk.
Dat heb ik dus gemist.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whatsapp had hij toch gezegd dat er 3 kittens in z'n tuin waren komen buurten en dat z'n kids nu die beesten willen houden?
gwn jaloersquote:Op maandag 8 juli 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die murray zit vol aicar of epo.
murray
britten.
Ik help graag.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat kanker betekende. Maar bedankt voor de opheldering.
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is dus ik denk het niet.
Cavani - Ibraquote:
Zeg dat hij van gay 'sporten' houdt, dat zal hem leren.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik jou met je snuit eens door 't natte gras trekken, snotaap?
Kan je dit ook doen met team van Monacoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Cavani - Ibra
Pastore - Lucas
Mattuidi - Veratti
Maxwell - Silva - Alex - VdW
Sirigu
Niet slecht.. Maar Ligue 1 zal soieso heel goed zijn volgend jaar
Zal ik jou van achteren neerschoppen, drilkip?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal ik jou met je snuit eens door 't natte gras trekken, snotaap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frappantquote:Op maandag 8 juli 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dan heb ik je voor een ander aangezien
Mee gepraat of ontweken?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
Toen ik de dancevloer aan het murderen was gisteren kwam ik een oud klasgenoot tegen uit de eerste klas.
einde bericht
Ongemakkelijk gevoel, vast.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
Toen ik de dancevloer aan het murderen was gisteren kwam ik een oud klasgenoot tegen uit de eerste klas.
einde bericht
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik jou van achteren neerschoppen, drilkip?Laf ventje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Is goed moet ik ff gaan kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dit ook doen met team van Monaco
Ik probeer dat soort mensen altijd te ontwijken. Maarja dat ben ik hè.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Praatje gemaakt natuurlijk. Kreeg nog bier van hem ook.
Alleen maar winnaars.
Beetje cultuur uitwisselen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
JR, ga nou niet meer met die vladesk in discussie man
Hij blij dat hij met jou gezien is, jij blij dat je bier van hem kreeg. Mooi man.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Praatje gemaakt natuurlijk. Kreeg nog bier van hem ook.
Alleen maar winnaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |