Omdat het nu iets te lang blijft hangenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hield toch zo van uien? Wat loop je te janken dan boeler?
Ik houd ook van bier maar de bier (na)smaak vind ik ook niet zo prettig. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hield toch zo van uien? Wat loop je te janken dan boeler?
Ik heb echt zin om eens flink te schranzen van snackbarvoer.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd ook van bier maar de bier (na)smaak vind ik ook niet zo prettig. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik ook man. Al zo lang niet meer gedaan. Maar dat zal wel gebeuren straks op vakantie dus ik wacht er mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om eens flink te schranzen van snackbarvoer.
Ik heb vandaag patat opquote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KFCquote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wacht er ook maar mee. Bij m'n werk van de zomer knallen ze 's avonds vaak genoeg die frituur aan.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook man. Al zo lang niet meer gedaan. Maar dat zal wel gebeuren straks op vakantie dus ik wacht er mee.
broodje frikandelquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat kapi het over een goede frikandel of berenklauw heeft ipv die troep.
Kapi heeft het over o.a.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat kapi het over een goede frikandel of berenklauw heeft ipv die troep.
Alleen als het een echte goeie snackbar is zou ik het overwegen maar een mixed bucket blijft gewoon kkr lekkerquote:Op zondag 7 juli 2013 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je naar de snackbar kon gaan of KFC welke zou je kiezen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef JanCees het volgende:
'snackbarvoer', dan kom je toch niet met KFC aan.
Snackbar, altijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als je naar de snackbar kon gaan of KFC welke zou je kiezen?
Ik ga alleen maar naar echt goeie snackbars.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Alleen als het een echte goeie snackbar is zou ik het overwegen maar een mixed bucket blijft gewoon kkr lekker
snackbarquote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat je dit überhaupt als keuze durft op te werpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk persoonlijke keuze maar dan ga ik liever naar de turkquote:
die verkopen net zo goed snackbarvoerquote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk persoonlijke keuze maar dan ga ik liever naar de turk
Döner alles dr op en eraan
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
quote:
Dit klopt niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je kon laten proeven, maar wij hebben een snackbarretje bij m'n ouders in de buurt en die friet is echt fenomenaal. Daarom alleen al snackbar over alle andere fastfood.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in friet met satesaus en een frikandel speciaalquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je kon laten proeven, maar wij hebben een snackbarretje bij m'n ouders in de buurt en die friet is echt fenomenaal. Daarom alleen al snackbar over alle andere fastfood.
Kroket heb ik ook trek inquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapi heeft het over o.a.
- een degelijke vleeskroket (met van die donkere ragout met vleesdraden erin)
- een goede kipsaté
- delletje speciaal
- kaassouffléetje
- sitostick
En patat/friet natuurlijk.
Snackbar.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik friet, appelmoesje, mayo'tje erbij en een heerlijke kroket. Zo simpel, maar zo lekker.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in friet met satesaus en een frikandel speciaal
Hier zat ook een goede, alleen aantal jaar geleden overgenomen door Chinezen en nu is het wat minder.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je kon laten proeven, maar wij hebben een snackbarretje bij m'n ouders in de buurt en die friet is echt fenomenaal. Daarom alleen al snackbar over alle andere fastfood.
Bij ons hebben ze ook goede patatquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |