Ik heb nu wel zin in friet met satesaus en een frikandel speciaalquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je kon laten proeven, maar wij hebben een snackbarretje bij m'n ouders in de buurt en die friet is echt fenomenaal. Daarom alleen al snackbar over alle andere fastfood.
Kroket heb ik ook trek inquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kapi heeft het over o.a.
- een degelijke vleeskroket (met van die donkere ragout met vleesdraden erin)
- een goede kipsaté
- delletje speciaal
- kaassouffléetje
- sitostick
En patat/friet natuurlijk.
Snackbar.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als je naar de snackbar kon gaan of KFC welke zou je kiezen?
Ik friet, appelmoesje, mayo'tje erbij en een heerlijke kroket. Zo simpel, maar zo lekker.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in friet met satesaus en een frikandel speciaal
Hier zat ook een goede, alleen aantal jaar geleden overgenomen door Chinezen en nu is het wat minder.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je kon laten proeven, maar wij hebben een snackbarretje bij m'n ouders in de buurt en die friet is echt fenomenaal. Daarom alleen al snackbar over alle andere fastfood.
Bij ons hebben ze ook goede patatquote:Op zondag 7 juli 2013 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
kanjer zooi, nu trek door dit onderwerp.
ik hoop dat je hier morgen voor wordt gestraft kapi
Waarom niet vandaag?quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
kanjer zooi, nu trek door dit onderwerp.
ik hoop dat je hier morgen voor wordt gestraft kapi
Satésaus als het even kan. En kroket met Dijon mosterdquote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik friet, appelmoesje, mayo'tje erbij en een heerlijke kroket. Zo simpel, maar zo lekker.
Ik eet het niet meer zo vaak. Mijn moeder lust totaal geen frituur voedsel en wil dan alleen soms patat erbij doen ofzo. En bij die Plus hierzo hadden ze geen eens van Dobben krokettenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb serieus áltijd zin in een kroket. Als ik daar geen zin in heb, ben ik ziek.
Ik woonde hiervoor naast een snackbar gerund door Chinezen. Als mijn vrienden langskwamen wouden ze altijd friet eten. Echt lekker en niet duur. Zodra je echt van die standaard voorgebakken friet serveert kan ik je al cafetaria niet serieus nemen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier zat ook een goede, alleen aantal jaar geleden overgenomen door Chinezen en nu is het wat minder.
Ketchup doe ik nooit. Dan eerder wat mayo. Satésaus is ook chill. Maar satésaus maakt alles lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef Rozzje het volgende:
Van Dobben kroketten![]()
Met een lekker zacht wit bolletje met wat mosterd en ketchup oehhh
kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor naast een snackbar gerund door Chinezen. Als mijn vrienden langskwamen wouden ze altijd friet eten. Echt lekker en niet duur. Zodra je echt van die standaard voorgebakken friet serveert kan ik je al cafetaria niet serieus nemen.
Die vind ik dus overrated. Er was een tijd dat ik die echt heerlijk vond, maar er zit amper vlees in man. Van die rare blokjes en de rest is allemaal melige ragout.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef Rozzje het volgende:
Van Dobben kroketten![]()
Met een lekker zacht wit bolletje met wat mosterd en ketchup oehhh
Jij weet broeder. Hier precies het zelfde, woon 1 straat van een snackbar die overgekocht is door Chinezen 10 jaar terug. Prima eten daar. Met als enige verschil dat mijn maten hier gewoon in de buurt ook wonen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woonde hiervoor naast een snackbar gerund door Chinezen. Als mijn vrienden langskwamen wouden ze altijd friet eten. Echt lekker en niet duur. Zodra je echt van die standaard voorgebakken friet serveert kan ik je al cafetaria niet serieus nemen.
Je moet ook die langwerpige vleeskroketten hebben. Vaak is dat huismerk.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet het niet meer zo vaak. Mijn moeder lust totaal geen frituur voedsel en wil dan alleen soms patat erbij doen ofzo. En bij die Plus hierzo hadden ze geen eens van Dobben krokettenAlleen die smerige Mora dingen.
Ik heb liever ook Dijon mosterd en dat niet te pittig.. Of bitterballen ook heel lekker als snackjequote:Op maandag 8 juli 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ketchup doe ik nooit. Dan eerder wat mayo. Satésaus is ook chill. Maar satésaus maakt alles lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |