Beter dan die van een ander. Van mijn eigen weet ik tenminste wat er mee gebeurd is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
dan heb je eigenlijk je eigen lul in je bek, is toch smerig
sowieso lullenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Beter dan die van een ander. Van mijn eigen weet ik tenminste wat er mee gebeurd is.
Error 404 logische redenatie niet gevondenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
Op jouw kop na dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef milaya het volgende:
[..]
sowieso lullenwalgelijkste/lelijkste creaties van onze lieve heer.
Klopt. Behalve die van mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef milaya het volgende:
[..]
dat is hetzelfde aks dat een man jou niet beft omdat zijn sigaar erin is geweest.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
beetje infantiel jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Giechelen die 'matties' ook nog als je een poepje laat ts?
Verder vind ik het allemaal wel prima.
een mán zal mij nooit beffenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef blow... het volgende:
[..]
dat is hetzelfde aks dat een man jou niet beft omdat zijn sigaar erin is geweest.
Haha jij bent 12.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
een mán zal mij nooit beffensowieso mannen en seks, nee dankjewel
oke jij zou niet met je vrouw kussen als ze jou gebeft eheeft?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik weet dat het laat is, maar hoor jij niet nog in de keuken te staan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lekker in sperma roeren, ben je homo of zo?
vrouwen daarintegenquote:
liever niet. ik proef niet graag mijn eigen poesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef blow... het volgende:
[..]
oke jij zou niet met je vrouw kussen als ze jou gebeft eheeft?
nee een tapijt is lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
maar mannen, ik word al misselijk als ik aan zo'n slangetje met haar denknog allemaal vieze restjes erop. nee dankjewel, ik sla even over
is dit echtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef milaya het volgende:
[..]
liever niet. ik proef niet graag mijn eigen poeseerst spoelen met water
Dus die wasbeer van jou is wel 100% schoon?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
maar mannen, ik word al misselijk als ik aan zo'n slangetje met haar denknog allemaal vieze restjes erop. nee dankjewel, ik sla even over
Verder vermaak je je wel in de vakantie? Of is een beetje leuk doen in topics het enige wat je bezighoudt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
Hoezo? De meeste mannen zouden graag zichzelf willen pijpen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
Als je een echte piemel hebt gehad, wil je niet meer anders, geloof mij maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
Nee, een vagina ziet er in volle glorie prachtig uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef milaya het volgende:
[..]
beide prima.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef maickeltje het volgende:
Zoenen na het pijpen = oke
Zoenen na het pijpen + slikken = niet oke
Neeee!quote:
Apart, smaak je niet lekker dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef milaya het volgende:
[..]
liever niet. ik proef niet graag mijn eigen poeseerst spoelen met water
Slikt ze toch doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo emogif jij maagden
En, iel bah eigen sperma is toch vies. Lijkt me gewoon vies, maar als me vriendin het een probleem zou vinden zou ik het wel doen voor haar, maar liever niet.
Oh, ik dacht altijd dat ze daar op gingen kauwen en dat het tussen de tanden bleef zitten.quote:
nee dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat ze daar op gingen kauwen en dat het tussen de tanden bleef zitten.
dit jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef pussycatdoll het volgende:
Jezus wat een gekloot '' in the heat of the moment'' boeit dat allemaal echt niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:25 schreef TwentyFourr het volgende:
Sowieso, als je daarna niet wilt zoenen, voor hoelang dan? Een kwartier, een uur, een dag? Alsof het ook maar enig verschil uitmaakt
Een uur is denk ik wel genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:25 schreef TwentyFourr het volgende:
Sowieso, als je daarna niet wilt zoenen, voor hoelang dan? Een kwartier, een uur, een dag? Alsof het ook maar enig verschil uitmaakt
quote:
quote:
ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef BesottedOrb het volgende:
Als je vriendin even met de snelheid van duizend sprintende negers squirt, bef je haar daarna dan ook?
alweer gelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]'wel genoeg', waarvoor? Alsof er een soort 5 seconden regel is of iets dergelijks. Zo hypocriet. Uberhaupt, blijkbaar is het niet erg als zij het in d'r mond heeft, maar als jij daarna zo'n klein beetje meekrijgt in een zoen dat je het niet eens proeft, dan is het ineens vies.
Volgende seizoen van ik heb het nog nooit gedaan ja?quote:
inderdaad, snap het ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:48 schreef Geerd het volgende:
Heb er zelf geen verstand van maar als je beide zo geil als boter bent, en je verandert even van standje ofzo waarbij je hoofden kruisen dan zoen je toch gewoon? Let je toch niet op.
ja, lekker veel aandacht en toch geen maagd zijn @ dat sletjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgende seizoen van ik heb het nog nooit gedaan ja?
Die blonde die nu in die show speelt mag wel eventjes voorover buigen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:51 schreef blow... het volgende:
[..]
ja, lekker veel aandacht en toch geen maagd zijn @ dat sletje
en haar dan in d'r reet neuken maar het ondertussen wel vies vinden je vriendin een kus te gevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:58 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Die blonde die nu in die show speelt mag wel eventjes voorover buigen.
Ja als ze het nog in d'r mond heeft welquote:Op zondag 7 juli 2013 00:00 schreef blow... het volgende:
[..]
en haar dan in d'r reet neuken maar het ondertussen wel vies vinden je vriendin een kus te geven
Vertelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Als je een echte piemel hebt gehad, wil je niet meer anders, geloof mij maar.
waarom zou je beginnen te zoenen met een volle mond? Dat is net zoals een baby een volle luier aantrekken, hij vult zich toch.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:02 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ja als ze het nog in d'r mond heeft wel
anders doe ik het gewoon
Oh, ja geen problemen mee danquote:Op zondag 7 juli 2013 00:04 schreef blow... het volgende:
[..]
waarom zou je beginnen te zoenen met een volle mond? Dat is net zoals een baby een volle luier aantrekken, hij vult zich toch.
En het gaat trouwens ook om alleen het pijpen als je niet in haar mond klaarkomt.
Ik snap het niet hoor
Dat je het niet doet als je eerst de mond schoon moet likken kan ik begrijpen lol.quote:
dominante vrouw gespotquote:Op zondag 7 juli 2013 02:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Terechte klacht, maar ik dwing hem dan gewoon, hij went er wel aan
Heus nietquote:
Mail hem dit topic en zeg dat ik hem een pussy vindquote:Op zondag 7 juli 2013 02:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heus niet
Hij wil alleen niet zoenen nadat hij in mijn mond is gekomen, en dat vind ik vervelend want knuffelen en zoenen daarna
Het gaat gewoon om het idee. Natuurlijk zit er niks meer, maar mijn domme hersentjes vinden van wel. En ja, ik vind het idee van (eigen) sperma in mijn mond vies, en of dat hypocriet is of niet, maakt het nog niet minder waar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]'wel genoeg', waarvoor? Alsof er een soort 5 seconden regel is of iets dergelijks. Zo hypocriet. Uberhaupt, blijkbaar is het niet erg als zij het in d'r mond heeft, maar als jij daarna zo'n klein beetje meekrijgt in een zoen dat je het niet eens proeft, dan is het ineens vies.
Inb4 domme autisten die denken grappig te zijn en te vragen of je homo bentquote:Op zondag 7 juli 2013 02:47 schreef ausweiss het volgende:
Ik zoen mijn vriend ook nadat ik in zijn mond,
Ben klaar gekomen.
No worries.![]()
![]()
![]()
Waarom zou iemand anders die gore troep dan wel moeten opvangen?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het idee. Natuurlijk zit er niks meer, maar mijn domme hersentjes vinden van wel. En ja, ik vind het idee van (eigen) sperma in mijn mond vies, en of dat hypocriet is of niet, maakt het nog niet minder waar.
En waarom zou de vrouw dan wel die gore troep moeten opvangenquote:Op zondag 7 juli 2013 02:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het idee. Natuurlijk zit er niks meer, maar mijn domme hersentjes vinden van wel. En ja, ik vind het idee van (eigen) sperma in mijn mond vies, en of dat hypocriet is of niet, maakt het nog niet minder waar.
Als ze het vies vind hoeft ze dat niet te doen, maar als ze het niet vies vind dan zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand anders die gore troep dan wel moeten opvangen?
In haar/zijn mond nogwel ,as je er zelf af vies van bent??![]()
Knul, je vindt het ZELF kennelijk vies. Waarom iemand anders dat "aandoen"?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ze het vies vind hoeft ze dat niet te doen, maar als ze het niet vies vind dan zie ik het probleem niet.
Als ik iets vies vind hoeft iemand anders het nog niet vies te vinden. Dat is net als groente koken voor mijn vriendin terwijl ik zelf geen groente lust, niks mis mee (ondanks dat het hypocriet is volgens jullie?).quote:Op zondag 7 juli 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knul, je vindt het ZELF kennelijk vies. Waarom iemand anders dat "aandoen"?
Ja eens, maar zou het wel raar vinden als ik hypothetisch gezien je vriendin was, je een zoen wil geven en dan te horen krijg 'he bah wat doe je nou, dat is toch vies' terwijl ik net jou een plezier heb gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik iets vies vind hoeft iemand anders het nog niet vies te vinden. Dat is net als groente koken voor mijn vriendin terwijl ik zelf geen groente lust, niks mis mee.
Ja, misschien zou ik het gewoon doen ook, voor haar, en dat ik geen zin in heb gezeik, maar dat betekent nog niet dat ik het niet vies kan vinden, het idee.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja eens, maar zou het wel raar vinden als hypothetisch gezien je vriendin was, je een zoen wil geven en dan te horen krijg 'he bah wat doe je nou, dat is toch vies' terwijl ik net jou een plezier heb gedaan.
Ben je mentaal wel toe aan seks?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, misschien zou ik het gewoon doen ook, voor haar, en dat ik geen zin in heb gezeik, maar dat betekent nog niet dat ik het niet vies kan vinden, het idee.
Nee, omdat je het idee van seks en wat daarbij komt kijken kennelijk mentaal niet aankan..quote:Op zondag 7 juli 2013 02:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? Alleen omdat ik sperma vies vind?
Hoezo kan ik dat kennelijk mentaal niet aan danquote:Op zondag 7 juli 2013 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat je het idee van seks en wat daarbij komt kijken kennelijk mentaal niet aankan..
Net ook iemand elders: (vrij vertaald) Of het niet te warm was voor seksquote:Op zondag 7 juli 2013 02:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Spatie heeft nog geen seks. Maar dat doet er niet zoveel toe
Je bent zelfs al vies van jezelf..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo kan ik dat kennelijk mentaal niet aan dan
He bah zweet dat vind ik echt vies. Ik wil alleen seks waarbij niet gezweet wordt.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net ook iemand elders: (vrij vertaald) Of het niet te warm was voor seks
Pcies... Zweten is bah, je eigen sperma is bah, beffen is bah.. Waarom vinden mensen het leuk eigenlijk???quote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
He bah zweet dat vind ik echt vies. Ik wil alleen seks waarbij niet gezweet wordt.
Dat heeft toch niks met seks te maken. Als jij een jongen was dan drink je toch ook niet je eigen sperma op?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent zelfs al vies van jezelf..
Denk je echt dat ik er problemen mee heb te zoenen nadat ik gebeft ben?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met seks te maken. Als jij een jongen was dan drink je toch ook niet je eigen sperma op?
Moet iedereen van oraal houden ofzo, is dat verplicht bij seks? Dat zweet is niet erg.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pcies... Zweten is bah, je eigen sperma is bah, beffen is bah.. Waarom vinden mensen het leuk eigenlijk???
daar kom je natuurlijk pas achteraf achterquote:Op zondag 7 juli 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
No way dat ik iemand pijp die me daarna gaat verplichten mijn tanden te poetsen of mijn mond te spoelen.
succesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
He bah zweet dat vind ik echt vies. Ik wil alleen seks waarbij niet gezweet wordt.
Jawel, orale seks is ook seks.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met seks te maken. Als jij een jongen was dan drink je toch ook niet je eigen sperma op?
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik er problemen mee heb te zoenen nadat ik gebeft ben?
Je wil niet weten waar dat sperma dan blijftquote:Op zondag 7 juli 2013 03:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
daar kom je natuurlijk pas achteraf achter
Het ging er om dat ik sperma vies vond, niet om een blowjob. En sperma vies vinden en seks heeft toch niet veel met elkaar te maken. En nee, dat zeg ik toch ook niet, maar ik bedoel gewoon dat ik sperma in me mond vies vind.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, orale seks is ook seks.
En niemand vroeg jou om jouw sperma op te drinken.
Naspel? Je valt gewoon met je lege zak meteen in slaap toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:06 schreef blow... het volgende:
Lekker geil, eerst even tandenpoetsen en dan pas het naspel
hahaha krijg je ineens je zaad in je gezicht gespuugdquote:Op zondag 7 juli 2013 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar dat sperma dan blijft
Nee zeg, sperma en seks... Total niks met elkaar van doen..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het ging er om dat ik sperma vies vond, niet om een blowjob. En sperma vies vinden en seks heeft toch niet veel met elkaar te maken. En nee, dat zeg ik toch ook niet, maar ik bedoel gewoon dat ik sperma in me mond vies vind.
Sperma is toch een deel van seks?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het ging er om dat ik sperma vies vond, niet om een blowjob. En sperma vies vinden en seks heeft toch niet veel met elkaar te maken. En nee, dat zeg ik toch ook niet, maar ik bedoel gewoon dat ik sperma in me mond vies vind.
Gelukkig zijn niet alle mannen zoquote:Op zondag 7 juli 2013 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naspel? Je valt gewoon met je lege zak meteen in slaap toch?
mijn vriendin vindt dat leuk en die noemt het naspel, alleen die blijf ook nog echt uren wakker. Als ik het goed vind val ik in slaap en de rest zie ik de ochtend erna wel...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naspel? Je valt gewoon met je lege zak meteen in slaap toch?
Joh?quote:
het is wel biologisch aan te tonem dat mannen er niets aan kunnen doen dat ze in slaap vallen.quote:
Ja maar ik bedoel dat als je sperma vies vind dat je gerust seks kan hebben zonder daar 'mentaal' nog niet klaar voor te zijn. En ja is gewoon een mening, een hypocriete mening, kan ik ook niet veel aan doen, ik heb wel meer problemen met proeven en dingen in mijn mond stoppen, zoals veel verschillend eten.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sperma is toch een deel van seks?
Dat je het vies vindt moet je het zelf weten, kan best, ik vind het alleen hypocriet.
Hoe oud ben je en heb je al überhaupt seks?
Beetje onsamenhangend en gespeend van logica..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:09 schreef blow... het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt dat leuk en die noemt het naspel, alleen die blijf ook nog echt uren wakker. Als ik het goed vind val ik in slaap en de rest zie ik de ochtend erna wel...
Ik blijf zo lang mogelijk wakker en dan val ik in slaap ergens op bed neerquote:
Ik had het nu ff niet over jou.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:11 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik blijf zo lang mogelijk wakker en dan val ik in slaap ergens op bed neer
Boeit me echt geen reet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:10 schreef blow... het volgende:
[..]
het is wel biologisch aan te tonem dat mannen er niets aan kunnen doen dat ze in slaap vallen.
herschrijf: ik blijf zo lang mogelijk wakker voor het naspel omdat we dat leuk vinden, maar na een tijdje val ik op bed in slaap alsof ik dood ben.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje onsamenhangend en gespeend van logica..
Als je sperma vies vindt verspil je het maar elders.. In je dekbed ofzo.. Of een handdoek.. Of een zakdoekje...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat als je sperma vies vind dat je gerust seks kan hebben zonder daar 'mentaal' nog niet klaar voor te zijn. En ja is gewoon een mening, een hypocriete mening, kan ik ook niet veel aan doen, ik heb wel meer problemen met proeven en dingen in mijn mond stoppen, zoals veel verschillend eten.
Geen zin in ad hominem.
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeit me echt geen reet.
Gewoon knuffelen, al is het knuffelend in slaap vallen
Ach meisje toch, wat heb je het moeilijk zeg, lust je ook al niksquote:Op zondag 7 juli 2013 03:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat als je sperma vies vind dat je gerust seks kan hebben zonder daar 'mentaal' nog niet klaar voor te zijn. En ja is gewoon een mening, een hypocriete mening, kan ik ook niet veel aan doen, ik heb wel meer problemen met proeven en dingen in mijn mond stoppen, zoals veel verschillend eten.
Geen zin in ad hominem.
Kijk, nu kan ik het iig lezen, en je zegt iig je best te doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:12 schreef blow... het volgende:
[..]
herschrijf: ik blijf zo lang mogelijk wakker voor het naspel omdat we dat leuk vinden, maar na een tijdje val ik op bed in slaap alsof ik dood ben.![]()
Best jammer, maar ik kan er niet veel aan doen
Hoezo? als zij het lekker vind mag zij het gewoon. Als ze dat niet wil, natuurlijk doe ik het dan ergens anders. Wat heeft mijn mening van vies vinden nou te maken met haar slikken?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je sperma vies vindt verspil je het maar elders.. In je dekbed ofzo.. Of een handdoek.. Of een zakdoekje...
Mannen die vies van zichzelf zijn
Keej, je bent wat jong, maarquote:
Nee dat vind ik niet vies, alleen in mijn mond. En bedankt voor de medelijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 03:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach meisje toch, wat heb je het moeilijk zeg, lust je ook al niks
Pas wel op bij het fappen dat jouw sperma niet op jouw hand terecht komt, moet er niet aan denken![]()
Haar beffen en haar daarna zoenen is geen probleem?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? als zij het lekker vind mag zij het gewoon. Als ze dat niet wil, natuurlijk doe ik het dan ergens anders. Wat heeft mijn mening van vies vinden nou te maken met haar slikken?
Mijn vriendin blijft dan meestal superlang knuffelen enzo en voor wat ik heb gehoord lig ik dan een beetje mee te doen terwijl ik half aanwezig ben...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeit me echt geen reet.
Gewoon knuffelen, al is het knuffelend in slaap vallen
Voor mij niet, dat mag zij beslissen, als zij het niks vind dan hoeft het van mij niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar beffen en haar daarna zoenen is geen probleem?
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? als zij het lekker vind mag zij het gewoon. Als ze dat niet wil, natuurlijk doe ik het dan ergens anders. Wat heeft mijn mening van vies vinden nou te maken met haar slikken?
Je weet wat beffen is he?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor mij niet, dat mag zij beslissen, als zij het niks vind dan hoeft het van mij niet.
Te zeiken? Ik zei al dat ik het gewoon zou doen, maar dat ik het wel vies vind.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden het geil om te doen, maar het smaakt nou gvd niet naar chocolade, dus wij doen het deels om de mannen te plezieren. En dan zit jij te zeiken dat je niet wil zoenen daarna, tering
tuurlijk, ik vind het ook leuk maar op de een of andere manier raak ik heel snel na het klaarkomen de adrenaline push kwijt...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik het iig lezen, en je zegt iig je best te doen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Goed, heeft ze vuurwerk gepakt , in een pan gedaan en afgestoken. Toen ik toch al wakker was kon die herrie net zo goed weer aan en heb ik maar meegedaan
Dikke stank voor dank idd.. Maar dan toch niet? Ook goedquote:Op zondag 7 juli 2013 03:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden het geil om te doen, maar het smaakt nou gvd niet naar chocolade, dus wij doen het deels om de mannen te plezieren. En dan zit jij te zeiken dat je niet wil zoenen daarna, tering
Sperma is NIET lekkerquote:Op zondag 7 juli 2013 03:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Te zeiken? Ik zei al dat ik het gewoon zou doen, maar dat ik het wel vies vind.
En dat het geil is maakt het toch gewoon lekker, al dan niet de smaak.
Heb je een vriendin?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zitten er12jarigen om 3 uur snachts of fokquote:Op zondag 7 juli 2013 03:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dat is jouw mening. Ik vind het ook niet lekker. Maar als mijn vriendin gewoon wil slikken, dan laat ik haar haar gang gaan, en ga ik het niet verbieden omdat ik het zelf vies vind.quote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Waarom zitten er12jarigen om 3 uur snachts of fok
Hčhč, als hij mijn vriend was zou ik echt boos worden als hij me daarna zoent met een vies gezicht omdat hij sperma vies vindt, terwijl ik het ook al geslikt hadquote:Op zondag 7 juli 2013 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke stank voor dank idd.. Maar dan toch niet? Ook goed
Ad hominemquote:Op zondag 7 juli 2013 03:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Waarom zitten er12jarigen om 3 uur snachts of fok
het leek op dit filmpje maar dan moet je je bedenken dat ik sliep...quote:
Dat is niet MIJN mening, het is gewoon niet lekker. Niet zo smerig dat ik ga kotsen .. En niet echt vies.Maar lekker??Als ik champignons wil eten...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dat is jouw mening. Ik vind het ook niet lekker. Maar als mijn vriendin gewoon wil slikken, dan laat ik haar haar gang gaan, en ga ik het niet verbieden omdat ik het zelf vies vind.
Of iets lekker is of niet, is gewoon altijd een mening, het is niet feitelijk ofzo. Al vind 100% van de mensen het lekker, dan is het nog steeds geen feit.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet MIJN mening, het is gewoon niet lekker. Niet zo smerig dat ik ga kotsen .. En niet echt vies.Maar lekker??Als ik champignons wil eten...
Hij zoent dan dus niet: je moet ff je tanden poetsen of je mond spoelen..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hčhč, als hij mijn vriend was zou ik echt boos worden als hij me daarna zoent met een vies gezicht omdat hij sperma vies vindt, terwijl ik het ook al geslikt had
Je komt erg : WAD IS DEZE achtig overquote:Op zondag 7 juli 2013 03:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ad hominem![]()
Wat is daar 12-jarig aan, het is gewoon mijn mening dat ik sperma vies vind, heeft niks met leeftijd te maken.
dat is wel geil jaquote:Op zondag 7 juli 2013 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zoent dan dus niet: je moet ff je tanden poetsen of je mond spoelen..
Seks is geil, zweterig en "vies".. Deal ermee..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of iets lekker is of niet, is gewoon altijd een mening, het is niet feitelijk ofzo. Al vind 100% van de mensen het lekker, dan is het nog steeds geen feit.
Ok, jou pijp ik dus ook nietquote:Op zondag 7 juli 2013 03:21 schreef hugecooll het volgende:
Spatieloos had overdag een sterkere positie gehad in dit topic
Ik vind seks niet vies, orale seks wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Seks is geil, zweterig en "vies".. Deal ermee..
Hoezoquote:Op zondag 7 juli 2013 03:21 schreef hugecooll het volgende:
Spatieloos had overdag een sterkere positie gehad in dit topic
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind seks niet vies, orale seks wel.
Beetje duwen is wel geinig?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind seks niet vies, orale seks wel.
Je bent gewoon niet aan seks toe, hormonenduwertjequote:Op zondag 7 juli 2013 03:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee? Bedoel je dat ik veel in JNG SC zit?
met af en toen een sex topic ertussendoor. Ohja: vergeet het schaamhaarkapsel en de bilnaad string niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee? Bedoel je dat ik veel in JNG SC zit?
Hence...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat overdag 90% je gelijk zou geven en je nu zwaar in de minderheid bent
Tering, dat je het beaamt ook..quote:
overdag zijn mensen weer de etiquettesoldaatjes die beweren dat seks vies is.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat ik het vies vind betekent niet dat ik het niet zou doen, ik doe het gewoon met tegenzin dan. Maar meestal vinden ze het ook helemaal niet erg als ik het niet doe, althans dat zeggen ze. Maar om ze nou slachtoffers te noemenquote:
Je kon het al vergeten, maar nu al helemaalquote:
Is toch juist leuker, krijg je tenminste een echte discussie.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
0/0 is altijd vriend.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Dat ik het vies vind betekent niet dat ik het niet zou doen, ik doe het gewoon met tegenzin dan. Maar meestal vinden ze het ook helemaal niet erg als ik het niet doe, althans dat zeggen ze. Maar om ze nou slachtoffers te noemen
Nou dan krijg je geen kusjequote:Op zondag 7 juli 2013 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kon het al vergeten, maar nu al helemaal
Ooit begrijp je het (hopelijk)quote:Op zondag 7 juli 2013 03:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ik het vies vind betekent niet dat ik het niet zou doen, ik doe het gewoon met tegenzin dan. Maar meestal vinden ze het ook helemaal niet erg als ik het niet doe, althans dat zeggen ze. Maar om ze nou slachtoffers te noemen
Klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch juist leuker, krijg je tenminste een echte discussie.
Oh, volgens mij bedoelde je wat anders dan ik dacht, wat bedoelde je met 'een beetje duwen' ?quote:
/care Je bent een jonkie, maar iig wel wat slimmer danquote:Op zondag 7 juli 2013 03:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou dan krijg je geen kusje
Wel leuk dat we iedere nacht een ander onderwerp hebben
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, volgens mij bedoelde je wat anders dan ik dacht, wat bedoelde je met 'een beetje duwen' ?
Ben benieuwder wat JIJ daaronder verstaat..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, volgens mij bedoelde je wat anders dan ik dacht, wat bedoelde je met 'een beetje duwen' ?
Ik dacht dat je gewoon neuken bedoelde.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben benieuwder wat JIJ daaronder verstaat..
Complimentjes helpen nu ook niet meerquote:Op zondag 7 juli 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
/care Je bent een jonkie, maar iig wel wat slimmer dan
Klopt.. Althans: wat er voor jou voor doorgaat..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon neuken bedoelde.
Als je DAT al als compliment zietquote:Op zondag 7 juli 2013 03:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Complimentjes helpen nu ook niet meer
Even uitkleden, haar neerleggen en rammen maar?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon neuken bedoelde.
Hoezo is het raar dat ik bevestig dat ik neuken 'geinig' vindquote:Op zondag 7 juli 2013 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.. Althans: wat er voor jou voor doorgaat..
Nee, wel met voorspel, maar zonder dat ik mijn mond gebruik.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:32 schreef blow... het volgende:
[..]
Even uitkleden, haar neerleggen en rammen maar?
Hihaho wat is neuken toch geinigquote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat ik bevestig dat ik neuken 'geinig' vind
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten isquote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat ik bevestig dat ik neuken 'geinig' vind
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, wel met voorspel, maar zonder dat ik mijn mond gebruik.
hoe dan wel?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde je, nee dat zou ik nooit doen. Misverstand dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten is
als een (sl)echte gentleman.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten is
Goh, nooit gedacht of geradenquote:
lekker tochquote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een vinger over de clit wrijven terwijl het helemaal droog is denk ik
Je aait wat her en der?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gwn je natte vingers afvegen aan het matras tochquote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een vinger over de clit wrijven terwijl het helemaal droog is denk ik
Je ramt op haar clit zonder haar eerst op te geilen?quote:
Ja, anders is het viesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn je natte vingers afvegen aan het matras toch
Héérlijkquote:
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ramt op haar clit zonder haar eerst op te geilen?
Nee, dat komt niet uit zijn lulquote:
Ok, ik vraag maar niet verder..quote:
Maar wel uit zijn mond waar hij energydrank, frikadelbroodjes en cola instopt terwijl je neus er snot bijmengt.quote:
Boeit niet. Komt niet uit zijn lul.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:39 schreef blow... het volgende:
[..]
Maar wel uit zijn mond waar hij energydrank, frikadelbroodjes en cola instopt terwijl je neus er snot bijmengt.
Dat consumeer ik allemaal niet!!!!!quote:Op zondag 7 juli 2013 03:39 schreef blow... het volgende:
[..]
Maar wel uit zijn mond waar hij energydrank, frikadelbroodjes en cola instopt terwijl je neus er snot bijmengt.
wat is er zo smerig aan een lul? Urine is gewoon steriel hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet. Komt niet uit zijn lul.
Maar sperma wel?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat consumeer ik allemaal niet!!!!!
En nee, speeksel is niet vies!!!
Ja, ik weet niet. Is gewoon een mening. Is niet rationeel, maar emotioneel, dat ik dingen vies vind. Net als poep, er zijn mensen die dat lekker vinden. Zo heb je ook mensen die sperma vies vinden. Deal with it.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:40 schreef blow... het volgende:
[..]
wat is er zo smerig aan een lul? Urine is gewoon steriel hoor.
In je blaas wel, daarna niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:40 schreef blow... het volgende:
[..]
wat is er zo smerig aan een lul? Urine is gewoon steriel hoor.
quote:
Jij kijkt echt teveel 2 girls 1 cupquote:Op zondag 7 juli 2013 03:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Is gewoon een mening. Is niet rationeel, maar emotioneel, dat ik dingen vies vind. Net als poep, er zijn mensen die dat lekker vinden. Zo heb je ook mensen die sperma vies vinden. Deal with it.
Je hebt niet geproefd?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Is gewoon een mening. Is niet rationeel, maar emotioneel, dat ik dingen vies vind. Net als poep, er zijn mensen die dat lekker vinden. Zo heb je ook mensen die sperma vies vinden. Deal with it.
Jij kijkt echt teveel 2 girls 1 cupquote:Op zondag 7 juli 2013 03:42 schreef blow... het volgende:
[..]
Zo heb je ook mensen die sperma vies vinden. Deal with it.
Daarna is maar 30 cm voor fokkers.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In je blaas wel, daarna niet.
En het is niet MIJN debiele denkwijze
Nee, ik weet niet hoe het smaakt. Maar het idee is vies, en dat is emotionele mening en niet een rationele mening.quote:
Issues.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
Ik heb het 1 keer gezienquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe het smaakt. Maar het idee is vies, en dat is emotionele mening en niet een rationele mening.
Vind je vanille vies dan? Ik lekker gemakt van beverballen.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe het smaakt. Maar het idee is vies, en dat is emotionele mening en niet een rationele mening.
Nooit geweten. Ik dacht altijd dat vanille een plant was, hoe kan dat van beverballen zijn gemaaktquote:Op zondag 7 juli 2013 03:44 schreef blow... het volgende:
[..]
Vind je vanille vies dan? Ik lekker gemakt van beverballen.
Heeft je moeder je niet geleerd dat je iig moet proeven?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
12 en daar naar kijkenquote:
Vanille is gemaakt van vanillestokjes en soms castoreum (google)quote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit geweten. Ik dacht altijd dat vanille een plant was, hoe kan dat van beverballen zijn gemaakt
Nee, ik vind vanille niet vies.
Nee, helaas niet. En daarom heb ik nu ook eet problemen. Maar ja ik klaag niet, ik voel me prima, en me moeder is wel liefquote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft je moeder je niet geleerd dat je iig moet proeven?
Het is ook een (stamper van) een plant.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit geweten. Ik dacht altijd dat vanille een plant was, hoe kan dat van beverballen zijn gemaakt
Nee, ik vind vanille niet vies.
Misschien doe ik het nog wel eens een keer. Maar moet ik eerst van die proefangst afkomen.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook een (stamper van) een plant.
En je sperma moet je gewoon eens proeven
Ja, en waar komen die vanillestokjes vandaan dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:46 schreef blow... het volgende:
[..]
Vanille is gemaakt van vanillestokjes en soms castoreum (google)
haha je zei stamperquote:Op zondag 7 juli 2013 03:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook een (stamper van) een plant.
En je sperma moet je gewoon eens proeven
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. En daarom heb ik nu ook eet problemen. Maar ja ik klaag niet, ik voel me prima, en me mijn moeder is wel lief.
Van de kanoutertjesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en waar komen die vanillestokjes vandaan dan?
Ja, die me weer ipv mijnquote:
neejquote:Op zondag 7 juli 2013 03:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, die me weer ipv mijn. Die moet ik echt afleren, bedankt voor het verbeteren
Maar het is toch niet 'Ik voel prima' ??
Nee, "Ik voel me prima".. Maar zie mijn topics van gisteren daarvoorquote:Op zondag 7 juli 2013 03:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, die me weer ipv mijn. Die moet ik echt afleren, bedankt voor het verbeteren
Maar het is toch niet 'Ik voel prima' ??
ik vind het wel meevallen haha.quote:
Dat had ik toch ook gewoonquote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, "Ik voel me prima".. Maar zie mijn topics van gisteren daarvoor
Kortharige tuinbroek gespot.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
Jouw vriendin zuigt goor sperma?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:51 schreef blow... het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen haha.
Lekker is anders, maar als mn vriendin het in haar mond heeft is het best geil![]()
Jij zegt dat je sperma goor smaakt toch?quote:
ja en daar ga ik niet omheen praten, het is gewoon **** zout.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je sperma goor smaakt toch?
Bedoel het niet rot hoor.. Maar zij dealt er maar mee... Respectquote:Op zondag 7 juli 2013 03:53 schreef blow... het volgende:
[..]
ja en daar ga ik niet omheen praten, het is gewoon **** zout.
Ja, en?quote:
Ik waardeer dat ook hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel het niet rot hoor.. Maar zij dealt er maar mee... Respect
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik word geil als ik geil word![]()
ik slaap van 5-9 omdat het vakantie is. In de middag slaap ik ook nog 2 uurtjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:56 schreef Spatieloos het volgende:
Stelletje nachtbrakers, wat hebben jullie voor slaapritme? En waarom?
wat bedoelde je met: met je zweetstaafquote:Op zondag 7 juli 2013 03:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Laat maar dan
Het wordt alweer te laat voor sommigen
Oh leuk slaapritme. Zou ik ook moeten proberen, maar om er dan 9 uur uit gaan gaat mij niet lukken, en een totaal van 6 is voor mij denk ik te weinig :/quote:Op zondag 7 juli 2013 03:57 schreef blow... het volgende:
[..]
ik slaap van 5-9 omdat het vakantie is. In de middag slaap ik ook nog 2 uurtjes.
ik slaap bij als ik moe ben.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk slaapritme. Zou ik ook moeten proberen, maar om er dan 9 uur uit gaan gaat mij niet lukken, en een totaal van 6 is voor mij denk ik te weinig :/
*ontwijkt onderwerp*quote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk slaapritme. Zou ik ook moeten proberen, maar om er dan 9 uur uit gaan gaat mij niet lukken, en een totaal van 6 is voor mij denk ik te weinig :/
jaloers?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je piemel, waar bij jouw zweetsmaaksperma uit komt!!!
Dat dusquote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je piemel, waar bij jouw zweetsmaaksperma uit komt!!!
Niet als het over seks gaat neequote:
nah, vooral naar zout maar het is o geveer even zout als zweet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je had het erover dat hetgeen eruitkomt naar zweet smaakt, vandaar dus
Knul, stinkt jouw sperma echt zo erg?quote:Op zondag 7 juli 2013 04:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, zweet smaakt lekker zout. Dan zou ik sperma niet vies vinden
http://sochicken.nl/smaak_van_je_sperma_verbeteren_gouden_tipsquote:Op zondag 7 juli 2013 04:00 schreef blow... het volgende:
[..]
nah, vooral naar zout maar het is o geveer even zout als zweet.
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 04:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knul, stinkt jouw sperma echt zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |