Ik waardeer dat ook hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel het niet rot hoor.. Maar zij dealt er maar mee... Respect
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik word geil als ik geil word![]()
ik slaap van 5-9 omdat het vakantie is. In de middag slaap ik ook nog 2 uurtjes.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:56 schreef Spatieloos het volgende:
Stelletje nachtbrakers, wat hebben jullie voor slaapritme? En waarom?
wat bedoelde je met: met je zweetstaafquote:Op zondag 7 juli 2013 03:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Laat maar dan
Het wordt alweer te laat voor sommigen
Oh leuk slaapritme. Zou ik ook moeten proberen, maar om er dan 9 uur uit gaan gaat mij niet lukken, en een totaal van 6 is voor mij denk ik te weinig :/quote:Op zondag 7 juli 2013 03:57 schreef blow... het volgende:
[..]
ik slaap van 5-9 omdat het vakantie is. In de middag slaap ik ook nog 2 uurtjes.
ik slaap bij als ik moe ben.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk slaapritme. Zou ik ook moeten proberen, maar om er dan 9 uur uit gaan gaat mij niet lukken, en een totaal van 6 is voor mij denk ik te weinig :/
*ontwijkt onderwerp*quote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh leuk slaapritme. Zou ik ook moeten proberen, maar om er dan 9 uur uit gaan gaat mij niet lukken, en een totaal van 6 is voor mij denk ik te weinig :/
jaloers?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je piemel, waar bij jouw zweetsmaaksperma uit komt!!!
Dat dusquote:Op zondag 7 juli 2013 03:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je piemel, waar bij jouw zweetsmaaksperma uit komt!!!
Niet als het over seks gaat neequote:
nah, vooral naar zout maar het is o geveer even zout als zweet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je had het erover dat hetgeen eruitkomt naar zweet smaakt, vandaar dus
Knul, stinkt jouw sperma echt zo erg?quote:Op zondag 7 juli 2013 04:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, zweet smaakt lekker zout. Dan zou ik sperma niet vies vinden
http://sochicken.nl/smaak_van_je_sperma_verbeteren_gouden_tipsquote:Op zondag 7 juli 2013 04:00 schreef blow... het volgende:
[..]
nah, vooral naar zout maar het is o geveer even zout als zweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |