haha je zei stamperquote:Op zondag 7 juli 2013 03:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook een (stamper van) een plant.
En je sperma moet je gewoon eens proeven
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. En daarom heb ik nu ook eet problemen. Maar ja ik klaag niet, ik voel me prima, en me mijn moeder is wel lief.
Van de kanoutertjesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en waar komen die vanillestokjes vandaan dan?
Ja, die me weer ipv mijnquote:
neejquote:Op zondag 7 juli 2013 03:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, die me weer ipv mijn. Die moet ik echt afleren, bedankt voor het verbeteren
Maar het is toch niet 'Ik voel prima' ??
Nee, "Ik voel me prima".. Maar zie mijn topics van gisteren daarvoorquote:Op zondag 7 juli 2013 03:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, die me weer ipv mijn. Die moet ik echt afleren, bedankt voor het verbeteren
Maar het is toch niet 'Ik voel prima' ??
ik vind het wel meevallen haha.quote:
Dat had ik toch ook gewoonquote:Op zondag 7 juli 2013 03:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, "Ik voel me prima".. Maar zie mijn topics van gisteren daarvoor
Kortharige tuinbroek gespot.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
een mán zal mij nooit beffensowieso mannen en seks, nee dankjewel
Jouw vriendin zuigt goor sperma?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:51 schreef blow... het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen haha.
Lekker is anders, maar als mn vriendin het in haar mond heeft is het best geil![]()
Jij zegt dat je sperma goor smaakt toch?quote:
ja en daar ga ik niet omheen praten, het is gewoon **** zout.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je sperma goor smaakt toch?
Bedoel het niet rot hoor.. Maar zij dealt er maar mee... Respectquote:Op zondag 7 juli 2013 03:53 schreef blow... het volgende:
[..]
ja en daar ga ik niet omheen praten, het is gewoon **** zout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |