Hihaho wat is neuken toch geinigquote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat ik bevestig dat ik neuken 'geinig' vind
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten isquote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat ik bevestig dat ik neuken 'geinig' vind
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, wel met voorspel, maar zonder dat ik mijn mond gebruik.
hoe dan wel?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde je, nee dat zou ik nooit doen. Misverstand dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten is
als een (sl)echte gentleman.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten is
Goh, nooit gedacht of geradenquote:
lekker tochquote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een vinger over de clit wrijven terwijl het helemaal droog is denk ik
Je aait wat her en der?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gwn je natte vingers afvegen aan het matras tochquote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een vinger over de clit wrijven terwijl het helemaal droog is denk ik
Je ramt op haar clit zonder haar eerst op te geilen?quote:
Ja, anders is het viesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn je natte vingers afvegen aan het matras toch
Héérlijkquote:
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ramt op haar clit zonder haar eerst op te geilen?
Nee, dat komt niet uit zijn lulquote:
Ok, ik vraag maar niet verder..quote:
Maar wel uit zijn mond waar hij energydrank, frikadelbroodjes en cola instopt terwijl je neus er snot bijmengt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |