Hihaho wat is neuken toch geinigquote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat ik bevestig dat ik neuken 'geinig' vind
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten isquote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat ik bevestig dat ik neuken 'geinig' vind
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, wel met voorspel, maar zonder dat ik mijn mond gebruik.
hoe dan wel?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde je, nee dat zou ik nooit doen. Misverstand dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten is
als een (sl)echte gentleman.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk inderdaad een beetje duwen is, na 15 sec klaarkomen, en het meisje in verwarring en wanhoop achterlaten is
Goh, nooit gedacht of geradenquote:
lekker tochquote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een vinger over de clit wrijven terwijl het helemaal droog is denk ik
Je aait wat her en der?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gwn je natte vingers afvegen aan het matras tochquote:Op zondag 7 juli 2013 03:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met een vinger over de clit wrijven terwijl het helemaal droog is denk ik
Je ramt op haar clit zonder haar eerst op te geilen?quote:
Ja, anders is het viesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn je natte vingers afvegen aan het matras toch
Héérlijkquote:
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ramt op haar clit zonder haar eerst op te geilen?
Nee, dat komt niet uit zijn lulquote:
Ok, ik vraag maar niet verder..quote:
Maar wel uit zijn mond waar hij energydrank, frikadelbroodjes en cola instopt terwijl je neus er snot bijmengt.quote:
Boeit niet. Komt niet uit zijn lul.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:39 schreef blow... het volgende:
[..]
Maar wel uit zijn mond waar hij energydrank, frikadelbroodjes en cola instopt terwijl je neus er snot bijmengt.
Dat consumeer ik allemaal niet!!!!!quote:Op zondag 7 juli 2013 03:39 schreef blow... het volgende:
[..]
Maar wel uit zijn mond waar hij energydrank, frikadelbroodjes en cola instopt terwijl je neus er snot bijmengt.
wat is er zo smerig aan een lul? Urine is gewoon steriel hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet. Komt niet uit zijn lul.
Maar sperma wel?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat consumeer ik allemaal niet!!!!!
En nee, speeksel is niet vies!!!
Ja, ik weet niet. Is gewoon een mening. Is niet rationeel, maar emotioneel, dat ik dingen vies vind. Net als poep, er zijn mensen die dat lekker vinden. Zo heb je ook mensen die sperma vies vinden. Deal with it.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:40 schreef blow... het volgende:
[..]
wat is er zo smerig aan een lul? Urine is gewoon steriel hoor.
In je blaas wel, daarna niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:40 schreef blow... het volgende:
[..]
wat is er zo smerig aan een lul? Urine is gewoon steriel hoor.
quote:
Jij kijkt echt teveel 2 girls 1 cupquote:Op zondag 7 juli 2013 03:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Is gewoon een mening. Is niet rationeel, maar emotioneel, dat ik dingen vies vind. Net als poep, er zijn mensen die dat lekker vinden. Zo heb je ook mensen die sperma vies vinden. Deal with it.
Je hebt niet geproefd?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Is gewoon een mening. Is niet rationeel, maar emotioneel, dat ik dingen vies vind. Net als poep, er zijn mensen die dat lekker vinden. Zo heb je ook mensen die sperma vies vinden. Deal with it.
Jij kijkt echt teveel 2 girls 1 cupquote:Op zondag 7 juli 2013 03:42 schreef blow... het volgende:
[..]
Zo heb je ook mensen die sperma vies vinden. Deal with it.
Daarna is maar 30 cm voor fokkers.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In je blaas wel, daarna niet.
En het is niet MIJN debiele denkwijze
Nee, ik weet niet hoe het smaakt. Maar het idee is vies, en dat is emotionele mening en niet een rationele mening.quote:
Issues.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
maar mannen, ik word al misselijk als ik aan zo'n slangetje met haar denknog allemaal vieze restjes erop. nee dankjewel, ik sla even over
Ik heb het 1 keer gezienquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe het smaakt. Maar het idee is vies, en dat is emotionele mening en niet een rationele mening.
Vind je vanille vies dan? Ik lekker gemakt van beverballen.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe het smaakt. Maar het idee is vies, en dat is emotionele mening en niet een rationele mening.
Nooit geweten. Ik dacht altijd dat vanille een plant was, hoe kan dat van beverballen zijn gemaaktquote:Op zondag 7 juli 2013 03:44 schreef blow... het volgende:
[..]
Vind je vanille vies dan? Ik lekker gemakt van beverballen.
Heeft je moeder je niet geleerd dat je iig moet proeven?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
12 en daar naar kijkenquote:
Vanille is gemaakt van vanillestokjes en soms castoreum (google)quote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit geweten. Ik dacht altijd dat vanille een plant was, hoe kan dat van beverballen zijn gemaakt
Nee, ik vind vanille niet vies.
Nee, helaas niet. En daarom heb ik nu ook eet problemen. Maar ja ik klaag niet, ik voel me prima, en me moeder is wel liefquote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft je moeder je niet geleerd dat je iig moet proeven?
Het is ook een (stamper van) een plant.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit geweten. Ik dacht altijd dat vanille een plant was, hoe kan dat van beverballen zijn gemaakt
Nee, ik vind vanille niet vies.
Misschien doe ik het nog wel eens een keer. Maar moet ik eerst van die proefangst afkomen.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ook een (stamper van) een plant.
En je sperma moet je gewoon eens proeven
Ja, en waar komen die vanillestokjes vandaan dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:46 schreef blow... het volgende:
[..]
Vanille is gemaakt van vanillestokjes en soms castoreum (google)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |