Tering, dat je het beaamt ook..quote:
overdag zijn mensen weer de etiquettesoldaatjes die beweren dat seks vies is.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat overdag 90% je gelijk zou geven en je nu zwaar in de minderheid bent
Dat ik het vies vind betekent niet dat ik het niet zou doen, ik doe het gewoon met tegenzin dan. Maar meestal vinden ze het ook helemaal niet erg als ik het niet doe, althans dat zeggen ze. Maar om ze nou slachtoffers te noemenquote:
Je kon het al vergeten, maar nu al helemaalquote:
Is toch juist leuker, krijg je tenminste een echte discussie.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat overdag 90% je gelijk zou geven en je nu zwaar in de minderheid bent
0/0 is altijd vriend.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Dat ik het vies vind betekent niet dat ik het niet zou doen, ik doe het gewoon met tegenzin dan. Maar meestal vinden ze het ook helemaal niet erg als ik het niet doe, althans dat zeggen ze. Maar om ze nou slachtoffers te noemen
Nou dan krijg je geen kusjequote:Op zondag 7 juli 2013 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kon het al vergeten, maar nu al helemaal
Ooit begrijp je het (hopelijk)quote:Op zondag 7 juli 2013 03:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ik het vies vind betekent niet dat ik het niet zou doen, ik doe het gewoon met tegenzin dan. Maar meestal vinden ze het ook helemaal niet erg als ik het niet doe, althans dat zeggen ze. Maar om ze nou slachtoffers te noemen
Klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch juist leuker, krijg je tenminste een echte discussie.
Oh, volgens mij bedoelde je wat anders dan ik dacht, wat bedoelde je met 'een beetje duwen' ?quote:
/care Je bent een jonkie, maar iig wel wat slimmer danquote:Op zondag 7 juli 2013 03:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nou dan krijg je geen kusje
Wel leuk dat we iedere nacht een ander onderwerp hebben
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, volgens mij bedoelde je wat anders dan ik dacht, wat bedoelde je met 'een beetje duwen' ?
Ben benieuwder wat JIJ daaronder verstaat..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, volgens mij bedoelde je wat anders dan ik dacht, wat bedoelde je met 'een beetje duwen' ?
Ik dacht dat je gewoon neuken bedoelde.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben benieuwder wat JIJ daaronder verstaat..
Complimentjes helpen nu ook niet meerquote:Op zondag 7 juli 2013 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
/care Je bent een jonkie, maar iig wel wat slimmer dan
Klopt.. Althans: wat er voor jou voor doorgaat..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon neuken bedoelde.
Als je DAT al als compliment zietquote:Op zondag 7 juli 2013 03:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Complimentjes helpen nu ook niet meer
Even uitkleden, haar neerleggen en rammen maar?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon neuken bedoelde.
Hoezo is het raar dat ik bevestig dat ik neuken 'geinig' vindquote:Op zondag 7 juli 2013 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.. Althans: wat er voor jou voor doorgaat..
Nee, wel met voorspel, maar zonder dat ik mijn mond gebruik.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:32 schreef blow... het volgende:
[..]
Even uitkleden, haar neerleggen en rammen maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |