quote:
ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:32 schreef BesottedOrb het volgende:
Als je vriendin even met de snelheid van duizend sprintende negers squirt, bef je haar daarna dan ook?
alweer gelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]'wel genoeg', waarvoor? Alsof er een soort 5 seconden regel is of iets dergelijks. Zo hypocriet. Uberhaupt, blijkbaar is het niet erg als zij het in d'r mond heeft, maar als jij daarna zo'n klein beetje meekrijgt in een zoen dat je het niet eens proeft, dan is het ineens vies.
Volgende seizoen van ik heb het nog nooit gedaan ja?quote:
inderdaad, snap het ook nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:48 schreef Geerd het volgende:
Heb er zelf geen verstand van maar als je beide zo geil als boter bent, en je verandert even van standje ofzo waarbij je hoofden kruisen dan zoen je toch gewoon? Let je toch niet op.
ja, lekker veel aandacht en toch geen maagd zijn @ dat sletjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgende seizoen van ik heb het nog nooit gedaan ja?
Die blonde die nu in die show speelt mag wel eventjes voorover buigen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:51 schreef blow... het volgende:
[..]
ja, lekker veel aandacht en toch geen maagd zijn @ dat sletje
en haar dan in d'r reet neuken maar het ondertussen wel vies vinden je vriendin een kus te gevenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:58 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Die blonde die nu in die show speelt mag wel eventjes voorover buigen.
Ja als ze het nog in d'r mond heeft welquote:Op zondag 7 juli 2013 00:00 schreef blow... het volgende:
[..]
en haar dan in d'r reet neuken maar het ondertussen wel vies vinden je vriendin een kus te geven
Vertelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:11 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Als je een echte piemel hebt gehad, wil je niet meer anders, geloof mij maar.
waarom zou je beginnen te zoenen met een volle mond? Dat is net zoals een baby een volle luier aantrekken, hij vult zich toch.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:02 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ja als ze het nog in d'r mond heeft wel
anders doe ik het gewoon
Oh, ja geen problemen mee danquote:Op zondag 7 juli 2013 00:04 schreef blow... het volgende:
[..]
waarom zou je beginnen te zoenen met een volle mond? Dat is net zoals een baby een volle luier aantrekken, hij vult zich toch.
En het gaat trouwens ook om alleen het pijpen als je niet in haar mond klaarkomt.
Ik snap het niet hoor
Dat je het niet doet als je eerst de mond schoon moet likken kan ik begrijpen lol.quote:
dominante vrouw gespotquote:Op zondag 7 juli 2013 02:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Terechte klacht, maar ik dwing hem dan gewoon, hij went er wel aan
Heus nietquote:
Mail hem dit topic en zeg dat ik hem een pussy vindquote:Op zondag 7 juli 2013 02:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heus niet
Hij wil alleen niet zoenen nadat hij in mijn mond is gekomen, en dat vind ik vervelend want knuffelen en zoenen daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |