quote:Op zondag 7 juli 2013 03:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeit me echt geen reet.
Gewoon knuffelen, al is het knuffelend in slaap vallen
Ach meisje toch, wat heb je het moeilijk zeg, lust je ook al niksquote:Op zondag 7 juli 2013 03:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat als je sperma vies vind dat je gerust seks kan hebben zonder daar 'mentaal' nog niet klaar voor te zijn. En ja is gewoon een mening, een hypocriete mening, kan ik ook niet veel aan doen, ik heb wel meer problemen met proeven en dingen in mijn mond stoppen, zoals veel verschillend eten.
Geen zin in ad hominem.
Kijk, nu kan ik het iig lezen, en je zegt iig je best te doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:12 schreef blow... het volgende:
[..]
herschrijf: ik blijf zo lang mogelijk wakker voor het naspel omdat we dat leuk vinden, maar na een tijdje val ik op bed in slaap alsof ik dood ben.![]()
Best jammer, maar ik kan er niet veel aan doen
Hoezo? als zij het lekker vind mag zij het gewoon. Als ze dat niet wil, natuurlijk doe ik het dan ergens anders. Wat heeft mijn mening van vies vinden nou te maken met haar slikken?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je sperma vies vindt verspil je het maar elders.. In je dekbed ofzo.. Of een handdoek.. Of een zakdoekje...
Mannen die vies van zichzelf zijn
Keej, je bent wat jong, maarquote:
Nee dat vind ik niet vies, alleen in mijn mond. En bedankt voor de medelijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 03:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach meisje toch, wat heb je het moeilijk zeg, lust je ook al niks
Pas wel op bij het fappen dat jouw sperma niet op jouw hand terecht komt, moet er niet aan denken![]()
Haar beffen en haar daarna zoenen is geen probleem?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? als zij het lekker vind mag zij het gewoon. Als ze dat niet wil, natuurlijk doe ik het dan ergens anders. Wat heeft mijn mening van vies vinden nou te maken met haar slikken?
Mijn vriendin blijft dan meestal superlang knuffelen enzo en voor wat ik heb gehoord lig ik dan een beetje mee te doen terwijl ik half aanwezig ben...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boeit me echt geen reet.
Gewoon knuffelen, al is het knuffelend in slaap vallen
Voor mij niet, dat mag zij beslissen, als zij het niks vind dan hoeft het van mij niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar beffen en haar daarna zoenen is geen probleem?
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? als zij het lekker vind mag zij het gewoon. Als ze dat niet wil, natuurlijk doe ik het dan ergens anders. Wat heeft mijn mening van vies vinden nou te maken met haar slikken?
Je weet wat beffen is he?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor mij niet, dat mag zij beslissen, als zij het niks vind dan hoeft het van mij niet.
Te zeiken? Ik zei al dat ik het gewoon zou doen, maar dat ik het wel vies vind.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden het geil om te doen, maar het smaakt nou gvd niet naar chocolade, dus wij doen het deels om de mannen te plezieren. En dan zit jij te zeiken dat je niet wil zoenen daarna, tering
tuurlijk, ik vind het ook leuk maar op de een of andere manier raak ik heel snel na het klaarkomen de adrenaline push kwijt...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik het iig lezen, en je zegt iig je best te doen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 03:15 schreef blow... het volgende:
[..]
Goed, heeft ze vuurwerk gepakt , in een pan gedaan en afgestoken. Toen ik toch al wakker was kon die herrie net zo goed weer aan en heb ik maar meegedaan
Dikke stank voor dank idd.. Maar dan toch niet? Ook goedquote:Op zondag 7 juli 2013 03:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden het geil om te doen, maar het smaakt nou gvd niet naar chocolade, dus wij doen het deels om de mannen te plezieren. En dan zit jij te zeiken dat je niet wil zoenen daarna, tering
Sperma is NIET lekkerquote:Op zondag 7 juli 2013 03:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Te zeiken? Ik zei al dat ik het gewoon zou doen, maar dat ik het wel vies vind.
En dat het geil is maakt het toch gewoon lekker, al dan niet de smaak.
Heb je een vriendin?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zitten er12jarigen om 3 uur snachts of fokquote:Op zondag 7 juli 2013 03:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dat is jouw mening. Ik vind het ook niet lekker. Maar als mijn vriendin gewoon wil slikken, dan laat ik haar haar gang gaan, en ga ik het niet verbieden omdat ik het zelf vies vind.quote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Waarom zitten er12jarigen om 3 uur snachts of fok
Hèhè, als hij mijn vriend was zou ik echt boos worden als hij me daarna zoent met een vies gezicht omdat hij sperma vies vindt, terwijl ik het ook al geslikt hadquote:Op zondag 7 juli 2013 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke stank voor dank idd.. Maar dan toch niet? Ook goed
Ad hominemquote:Op zondag 7 juli 2013 03:18 schreef blow... het volgende:
[..]
Waarom zitten er12jarigen om 3 uur snachts of fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |