daar kom je natuurlijk pas achteraf achterquote:Op zondag 7 juli 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
No way dat ik iemand pijp die me daarna gaat verplichten mijn tanden te poetsen of mijn mond te spoelen.
succesquote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
He bah zweet dat vind ik echt vies. Ik wil alleen seks waarbij niet gezweet wordt.
Jawel, orale seks is ook seks.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met seks te maken. Als jij een jongen was dan drink je toch ook niet je eigen sperma op?
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik er problemen mee heb te zoenen nadat ik gebeft ben?
Je wil niet weten waar dat sperma dan blijftquote:Op zondag 7 juli 2013 03:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
daar kom je natuurlijk pas achteraf achter
Het ging er om dat ik sperma vies vond, niet om een blowjob. En sperma vies vinden en seks heeft toch niet veel met elkaar te maken. En nee, dat zeg ik toch ook niet, maar ik bedoel gewoon dat ik sperma in me mond vies vind.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, orale seks is ook seks.
En niemand vroeg jou om jouw sperma op te drinken.
Naspel? Je valt gewoon met je lege zak meteen in slaap toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:06 schreef blow... het volgende:
Lekker geil, eerst even tandenpoetsen en dan pas het naspel
hahaha krijg je ineens je zaad in je gezicht gespuugdquote:Op zondag 7 juli 2013 03:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar dat sperma dan blijft
Nee zeg, sperma en seks... Total niks met elkaar van doen..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het ging er om dat ik sperma vies vond, niet om een blowjob. En sperma vies vinden en seks heeft toch niet veel met elkaar te maken. En nee, dat zeg ik toch ook niet, maar ik bedoel gewoon dat ik sperma in me mond vies vind.
Sperma is toch een deel van seks?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het ging er om dat ik sperma vies vond, niet om een blowjob. En sperma vies vinden en seks heeft toch niet veel met elkaar te maken. En nee, dat zeg ik toch ook niet, maar ik bedoel gewoon dat ik sperma in me mond vies vind.
Gelukkig zijn niet alle mannen zoquote:Op zondag 7 juli 2013 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naspel? Je valt gewoon met je lege zak meteen in slaap toch?
mijn vriendin vindt dat leuk en die noemt het naspel, alleen die blijf ook nog echt uren wakker. Als ik het goed vind val ik in slaap en de rest zie ik de ochtend erna wel...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naspel? Je valt gewoon met je lege zak meteen in slaap toch?
Joh?quote:
het is wel biologisch aan te tonem dat mannen er niets aan kunnen doen dat ze in slaap vallen.quote:
Ja maar ik bedoel dat als je sperma vies vind dat je gerust seks kan hebben zonder daar 'mentaal' nog niet klaar voor te zijn. En ja is gewoon een mening, een hypocriete mening, kan ik ook niet veel aan doen, ik heb wel meer problemen met proeven en dingen in mijn mond stoppen, zoals veel verschillend eten.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sperma is toch een deel van seks?
Dat je het vies vindt moet je het zelf weten, kan best, ik vind het alleen hypocriet.
Hoe oud ben je en heb je al überhaupt seks?
Beetje onsamenhangend en gespeend van logica..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:09 schreef blow... het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt dat leuk en die noemt het naspel, alleen die blijf ook nog echt uren wakker. Als ik het goed vind val ik in slaap en de rest zie ik de ochtend erna wel...
Ik blijf zo lang mogelijk wakker en dan val ik in slaap ergens op bed neerquote:
Ik had het nu ff niet over jou.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:11 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik blijf zo lang mogelijk wakker en dan val ik in slaap ergens op bed neer
Boeit me echt geen reet.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:10 schreef blow... het volgende:
[..]
het is wel biologisch aan te tonem dat mannen er niets aan kunnen doen dat ze in slaap vallen.
herschrijf: ik blijf zo lang mogelijk wakker voor het naspel omdat we dat leuk vinden, maar na een tijdje val ik op bed in slaap alsof ik dood ben.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje onsamenhangend en gespeend van logica..
Als je sperma vies vindt verspil je het maar elders.. In je dekbed ofzo.. Of een handdoek.. Of een zakdoekje...quote:Op zondag 7 juli 2013 03:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat als je sperma vies vind dat je gerust seks kan hebben zonder daar 'mentaal' nog niet klaar voor te zijn. En ja is gewoon een mening, een hypocriete mening, kan ik ook niet veel aan doen, ik heb wel meer problemen met proeven en dingen in mijn mond stoppen, zoals veel verschillend eten.
Geen zin in ad hominem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |