Het gaat gewoon om het idee. Natuurlijk zit er niks meer, maar mijn domme hersentjes vinden van wel. En ja, ik vind het idee van (eigen) sperma in mijn mond vies, en of dat hypocriet is of niet, maakt het nog niet minder waar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]'wel genoeg', waarvoor? Alsof er een soort 5 seconden regel is of iets dergelijks. Zo hypocriet. Uberhaupt, blijkbaar is het niet erg als zij het in d'r mond heeft, maar als jij daarna zo'n klein beetje meekrijgt in een zoen dat je het niet eens proeft, dan is het ineens vies.
Inb4 domme autisten die denken grappig te zijn en te vragen of je homo bentquote:Op zondag 7 juli 2013 02:47 schreef ausweiss het volgende:
Ik zoen mijn vriend ook nadat ik in zijn mond,
Ben klaar gekomen.
No worries.![]()
![]()
![]()
Waarom zou iemand anders die gore troep dan wel moeten opvangen?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het idee. Natuurlijk zit er niks meer, maar mijn domme hersentjes vinden van wel. En ja, ik vind het idee van (eigen) sperma in mijn mond vies, en of dat hypocriet is of niet, maakt het nog niet minder waar.
En waarom zou de vrouw dan wel die gore troep moeten opvangenquote:Op zondag 7 juli 2013 02:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om het idee. Natuurlijk zit er niks meer, maar mijn domme hersentjes vinden van wel. En ja, ik vind het idee van (eigen) sperma in mijn mond vies, en of dat hypocriet is of niet, maakt het nog niet minder waar.
Als ze het vies vind hoeft ze dat niet te doen, maar als ze het niet vies vind dan zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand anders die gore troep dan wel moeten opvangen?
In haar/zijn mond nogwel ,as je er zelf af vies van bent??![]()
Knul, je vindt het ZELF kennelijk vies. Waarom iemand anders dat "aandoen"?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ze het vies vind hoeft ze dat niet te doen, maar als ze het niet vies vind dan zie ik het probleem niet.
Als ik iets vies vind hoeft iemand anders het nog niet vies te vinden. Dat is net als groente koken voor mijn vriendin terwijl ik zelf geen groente lust, niks mis mee (ondanks dat het hypocriet is volgens jullie?).quote:Op zondag 7 juli 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knul, je vindt het ZELF kennelijk vies. Waarom iemand anders dat "aandoen"?
Ja eens, maar zou het wel raar vinden als ik hypothetisch gezien je vriendin was, je een zoen wil geven en dan te horen krijg 'he bah wat doe je nou, dat is toch vies' terwijl ik net jou een plezier heb gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik iets vies vind hoeft iemand anders het nog niet vies te vinden. Dat is net als groente koken voor mijn vriendin terwijl ik zelf geen groente lust, niks mis mee.
Ja, misschien zou ik het gewoon doen ook, voor haar, en dat ik geen zin in heb gezeik, maar dat betekent nog niet dat ik het niet vies kan vinden, het idee.quote:Op zondag 7 juli 2013 02:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja eens, maar zou het wel raar vinden als hypothetisch gezien je vriendin was, je een zoen wil geven en dan te horen krijg 'he bah wat doe je nou, dat is toch vies' terwijl ik net jou een plezier heb gedaan.
Ben je mentaal wel toe aan seks?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, misschien zou ik het gewoon doen ook, voor haar, en dat ik geen zin in heb gezeik, maar dat betekent nog niet dat ik het niet vies kan vinden, het idee.
Nee, omdat je het idee van seks en wat daarbij komt kijken kennelijk mentaal niet aankan..quote:Op zondag 7 juli 2013 02:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet? Alleen omdat ik sperma vies vind?
Hoezo kan ik dat kennelijk mentaal niet aan danquote:Op zondag 7 juli 2013 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, omdat je het idee van seks en wat daarbij komt kijken kennelijk mentaal niet aankan..
Net ook iemand elders: (vrij vertaald) Of het niet te warm was voor seksquote:Op zondag 7 juli 2013 02:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Spatie heeft nog geen seks. Maar dat doet er niet zoveel toe
Je bent zelfs al vies van jezelf..quote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo kan ik dat kennelijk mentaal niet aan dan
He bah zweet dat vind ik echt vies. Ik wil alleen seks waarbij niet gezweet wordt.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net ook iemand elders: (vrij vertaald) Of het niet te warm was voor seks
Pcies... Zweten is bah, je eigen sperma is bah, beffen is bah.. Waarom vinden mensen het leuk eigenlijk???quote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
He bah zweet dat vind ik echt vies. Ik wil alleen seks waarbij niet gezweet wordt.
Dat heeft toch niks met seks te maken. Als jij een jongen was dan drink je toch ook niet je eigen sperma op?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent zelfs al vies van jezelf..
Denk je echt dat ik er problemen mee heb te zoenen nadat ik gebeft ben?quote:Op zondag 7 juli 2013 03:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met seks te maken. Als jij een jongen was dan drink je toch ook niet je eigen sperma op?
Moet iedereen van oraal houden ofzo, is dat verplicht bij seks? Dat zweet is niet erg.quote:Op zondag 7 juli 2013 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pcies... Zweten is bah, je eigen sperma is bah, beffen is bah.. Waarom vinden mensen het leuk eigenlijk???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |