Beter dan die van een ander. Van mijn eigen weet ik tenminste wat er mee gebeurd is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
dan heb je eigenlijk je eigen lul in je bek, is toch smerig
sowieso lullenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Beter dan die van een ander. Van mijn eigen weet ik tenminste wat er mee gebeurd is.
Error 404 logische redenatie niet gevondenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
Op jouw kop na dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef milaya het volgende:
[..]
sowieso lullenwalgelijkste/lelijkste creaties van onze lieve heer.
Klopt. Behalve die van mij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef milaya het volgende:
[..]
dat is hetzelfde aks dat een man jou niet beft omdat zijn sigaar erin is geweest.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
beetje infantiel jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Giechelen die 'matties' ook nog als je een poepje laat ts?
Verder vind ik het allemaal wel prima.
een mán zal mij nooit beffenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:02 schreef blow... het volgende:
[..]
dat is hetzelfde aks dat een man jou niet beft omdat zijn sigaar erin is geweest.
Haha jij bent 12.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
een mán zal mij nooit beffensowieso mannen en seks, nee dankjewel
oke jij zou niet met je vrouw kussen als ze jou gebeft eheeft?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
Ik weet dat het laat is, maar hoor jij niet nog in de keuken te staan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef milaya het volgende:
[..]
nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lekker in sperma roeren, ben je homo of zo?
vrouwen daarintegenquote:
liever niet. ik proef niet graag mijn eigen poesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef blow... het volgende:
[..]
oke jij zou niet met je vrouw kussen als ze jou gebeft eheeft?
nee een tapijt is lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
maar mannen, ik word al misselijk als ik aan zo'n slangetje met haar denknog allemaal vieze restjes erop. nee dankjewel, ik sla even over
is dit echtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef milaya het volgende:
[..]
liever niet. ik proef niet graag mijn eigen poeseerst spoelen met water
Dus die wasbeer van jou is wel 100% schoon?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
maar mannen, ik word al misselijk als ik aan zo'n slangetje met haar denknog allemaal vieze restjes erop. nee dankjewel, ik sla even over
Verder vermaak je je wel in de vakantie? Of is een beetje leuk doen in topics het enige wat je bezighoudt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
Hoezo? De meeste mannen zouden graag zichzelf willen pijpen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:57 schreef milaya het volgende:
Als je een echte piemel hebt gehad, wil je niet meer anders, geloof mij maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef milaya het volgende:
[..]
vrouwen daarintegen![]()
Nee, een vagina ziet er in volle glorie prachtig uit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:59 schreef milaya het volgende:
[..]
beide prima.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef maickeltje het volgende:
Zoenen na het pijpen = oke
Zoenen na het pijpen + slikken = niet oke
Neeee!quote:
Apart, smaak je niet lekker dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:06 schreef milaya het volgende:
[..]
liever niet. ik proef niet graag mijn eigen poeseerst spoelen met water
Slikt ze toch doorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo emogif jij maagden
En, iel bah eigen sperma is toch vies. Lijkt me gewoon vies, maar als me vriendin het een probleem zou vinden zou ik het wel doen voor haar, maar liever niet.
Oh, ik dacht altijd dat ze daar op gingen kauwen en dat het tussen de tanden bleef zitten.quote:
nee dusquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat ze daar op gingen kauwen en dat het tussen de tanden bleef zitten.
dit jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:27 schreef pussycatdoll het volgende:
Jezus wat een gekloot '' in the heat of the moment'' boeit dat allemaal echt niet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:25 schreef TwentyFourr het volgende:
Sowieso, als je daarna niet wilt zoenen, voor hoelang dan? Een kwartier, een uur, een dag? Alsof het ook maar enig verschil uitmaakt
Een uur is denk ik wel genoeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:25 schreef TwentyFourr het volgende:
Sowieso, als je daarna niet wilt zoenen, voor hoelang dan? Een kwartier, een uur, een dag? Alsof het ook maar enig verschil uitmaakt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |