We moeten ook niet te veel eisen van Superniger. Hij heeft een andere TT, daar moeten we trots op zijn.quote:
Dat is waar, kleine stapjes. Als er zoveel bloed naar andere plekken gaat, dan gaat dan ook al ten koste van de werking van zijn toch al weinig aanwezige hersentjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We moeten ook niet te veel eisen van Superniger. Hij heeft een andere TT, daar moeten we trots op zijn.
Als Dries Roelvink nu de uitzending afsluit, dan geloof ik in wonderen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Renske er maandag weer is, dan geloof ik in wonderen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Renske er maandag weer is, dan geloof ik in wonderen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar, kleine stapjes. Als er zoveel bloed naar andere plekken gaat, dan gaat dan ook al ten koste van de werking van zijn toch al weinig aanwezige hersentjes.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Als Dries Roelvink nu de uitzending afsluit, dan geloof ik in wonderen.
Hele dag zuipen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Je zou Roos Vonk maar als begeleider voor je scriptie hebben.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is waar, kleine stapjes. Als er zoveel bloed naar andere plekken gaat, dan gaat dan ook al ten koste van de werking van zijn toch al weinig aanwezige hersentjes.
Even herhaling kijken zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanavond deed Derksen ook weer leuk mee met Dries.
Met drie flessen sherry, scoor je dan tenminste een 8.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
Je zou Roos Vonk maar als begeleider voor je scriptie hebben.
ja, maar je moet geen wonderen verwachtenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even herhaling kijken zo.
Topshow?
wouke neemt geen blad voor de mondtwitter:woukevscherrenb twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 00:06:46en verder moet #kvdb s ophouden met wedstrijdje te maken van debatten #kul reageer retweet
Zeker weten, Derksen was heerlijk ongenuanceerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even herhaling kijken zo.
Topshow?
Wouke is gewoon boos dat ze zelf niet is uitgenodigd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
wouke neemt geen blad voor de mondtwitter:woukevscherrenb twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 00:06:46en verder moet #kvdb s ophouden met wedstrijdje te maken van debatten #kul reageer retweet
mwah, wouke is fanatiek twitteraar merk ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Wouke is gewoon boos dat ze zelf niet is uitgenodigd.
Spekman is dan ook best saai.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
Renske wist geen vragen meer te stellen aan Spekman...![]()
Misschien heeft ie echt vakantie nodig.
Waarom staat zij niet in de keuken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
wouke is verslaafd aan haar mobiel, de pauperquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom staat zij niet in de keuken?
Pim zou het zo hebben gewild.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wouke is verslaafd aan haar mobiel, de pauper
[ afbeelding ]
met haar indringende kutkop
[ afbeelding ]
Heiligschennis!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:16 schreef Latert het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen... maar de afterparty met Renske is.... saai
het enige opwindende aan spekman is zijn MAO jasjequote:
quote:Vanaf volgende week maandag zijn er aan tafel bij KvdB nieuwe gastpresentatoren te zien. Om Tijs en Andries om beurten een korte vakantie te gunnen zocht de EO een aantal bekende gezichten die nu eens vragen mogen stellen in plaats van beantwoorden. Vanaf 15 juli zien we Tijs met dagelijks een nieuw gezicht naast hem: ''We zijn op zoek gegaan naar mensen die vaak of regelmatig te gast zijn geweest in talkshow-achtige programma's. Het kan haast niet anders of zij hebben wel eens gedacht: 'Dat zou ik heel anders doen'. Dit is hun kans om te laten hoe zij het zouden doen. Ik vind het ontzettend leuk dat deze mensen het aandurven en het gewoon met ons proberen.'' Andries lost later Tijs weer af en zal op zijn beurt dagelijks door een nieuw gezicht vergezeld worden: “Het levert nieuwe dynamiek op en daar heb ik gewoon heel veel zin in!”. Tijs en Andries maken verder zelf bekend wanneer ze welke gastpresentator verwelkomen.
De gastpresentatoren op alfabetische volgorde:
Antoine Bodar
Arend Jan Boekestijn
Michael Boogerd
Wouter Bos
Mathijs Bouman
Johan Derksen
Kees Jansma
Astrid Kersseboom
Helga van Leur
Jan Marijnissen
Maarten van Rossem
Sabine Uitslag
Lucille Werner
Leontien Zijlaard-van Moorsel
Enkele gastpresentatoren zullen twee avonden voor hun rekening nemen.
Tijs van den Brink wordt geflankeerd van maandag 15 juli tot vrijdag 26 juli, Andries Knevel van maandag 29 juli tot en met vrijdag 9 augustus. Daarna zijn Tijs en Andries nog een paar weken gezamenlijk te zien.
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:46 schreef tralalala het volgende:
Mooi inderdaad, maar wat die twee de overige 9 maanden? Zie ze eigenlijk nooit een ander programma presenteren.
En dan nog op vakantie willen ook
Je wil toch niet zeggen dat dat wat Wilfred doet een vak is?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Zo zie je maar weer, mensen met een mening zijn er niet.zo veel. Presentatoren die zijn er genoeg.
Wilfred is een zeer professionele journalist. Wat heeft dat.hiermee te maken?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dat wat Wilfred doet een vak is?
Johan Wilfred en René, ze kletsen heel wat af. Het zijn de beste voetbalanalisten en een beetje maf.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wilfred is een zeer professionele journalist. Wat heeft dat.hiermee te maken?
Nou, toen mijn dochter een foto van jou zag riep ze "opa, opa". Je mag dus wel eens iets verstandigs gaan zeggenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Wilfred en René, ze kletsen heel wat af. Het zijn de beste voetbalanalisten en een beetje maf.
Aldus Gerard Joling en die heeft er voor geleerd. Wilfred wordt nooit journalist genoemd en dat is hij ook niet aangezien hij zich helemaal laat inpakken in een telefoongesprek van 15 minuten met Robert Veenstra, wat een enge man is het toch. Hij lijkt wel een beetje op jou.
Toen mijn dochter een foto van jou zag riep ze "eng, eng, eng!"quote:Op maandag 8 juli 2013 14:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou, toen mijn dochter een foto van jou zag riep ze "opa, opa". Je mag dus wel eens iets verstandigs gaan zeggen
Sorry je hebt gelijk. Deze man heet Tijs zonder h. Mijn fout.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef Specularium het volgende:
Moet je eerst zijn naam goed schrijven.
omdat hij best zinnige dingen zegt. Alleen luisteren mensen niet omdat hij uit het voetbal komt.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:21 schreef MilaNL het volgende:
Hoe kan het toch dat ze Johan Derksen maar blijven vragen voor dat programma
Ik luister wel af en toe naar Johan hoor. Zo nu en dan. Wel eens.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat hij best zinnige dingen zegt. Alleen luisteren mensen niet omdat hij uit het voetbal komt.
ja jij, oude VI-kijker.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik luister wel af en toe naar Johan hoor. Zo nu en dan. Wel eens.
Op zijn tijd?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik luister wel af en toe naar Johan hoor. Zo nu en dan. Wel eens.
Zodra de lachband gefixt is.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt Dries Roelvink in de uitzending
Als co-presentator? Ik zeg doenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt Dries Roelvink in de uitzending
Een geel kostuum.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
alleen welke kleding moet hij dan aan![]()
Adamskostuum.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
alleen welke kleding moet hij dan aan![]()
Goedenavond dames en heren, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op maandag 8 juli 2013 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat dat wat Wilfred doet een vak is?
Sjek kan het na 372 jaar nog niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Goedenavond dames en heren, zo moeilijk is dat toch niet
Die man zag er inderdaad wel uit als een ongerepte natuurbewoner.quote:
Ja als het om plastic in de juiste bak gaat...waarom proppen ze haar dan niet in die oranje bak?quote:
Gelukkig alleen in de zomer wat minder.quote:
Als ik wakker kan blijvenquote:
Ik ga graag lekker naar buiten met dit weer.quote:
Buiten is overrated. Hooguit eventjes op balkon en dan snel weer naar binnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ga graag lekker naar buiten met dit weer.
Ik zat ook al naar dat gedrocht te kijken.quote:
Ik heb niks gedaan man. Misschien zit hij nu ook liever buiten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Johannes is wel een stuk minder actief geworden na zijn ban.![]()
Goed afgericht, Karina.
Mag niet van Reinoutquote:
Het ligt niet aan Karina.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Johannes is wel een stuk minder actief geworden na zijn ban.![]()
Goed afgericht, Karina.
Johannes is gewoon afgeknapt op onsquote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan man. Misschien zit hij nu ook liever buiten.
Uh, oké.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Johannes is gewoon afgeknapt op ons
Dat kan niet. Zo is Johannes niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Johannes is gewoon afgeknapt op ons
Of hele donkere kamersquote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef OProg het volgende:
Het past bij zijn persoon.
Ik vraag me direct af welke handeling bij de persoon van Bodar past. Ik kom op iets met een kelder uit.
Ik ben gewoon een beetje aan het minderen op FOK! Ik stond zo vaak in de bovenste regionen van de dagcijfers dat ik mij herinnerde dat ik ooit nog een leven had.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Donderstraal toch op met je kutverhalen.
Lief zijn!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Heel goed. Zou ik ook moeten doen. Naar buiten, wat OProg zei. Het wordt af en toe wel een beetje sneu.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje aan het minderen op FOK! Ik stond zo vaak in de bovenste regionen van de dagcijfers dat ik mij herinnerde dat ik ooit nog een leven had.
Antoine maakt zijn foto's sinds enige tijd digitaal.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Alleen is het soms lastig af te kicken zolang begenadigde tv-talenten zoals Renske op het internet verschijnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goed. Zou ik ook moeten doen. Naar buiten, wat OProg zei. Het wordt af en toe wel een beetje sneu.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
Toch is die nieuwe paus wel de eerste waarbij je wat normale menselijke trekjes ziet, dus dat is al heel wat.
Ik ben op de parkeerplaats nog in mezelf aan het lullen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mensen haten op een monoloog van Johannes.
Klopt, overdag gaat het wel, maar ja, 's avonds bij de tv is het zo een gewoonte geworden.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen is het soms lastig af te kicken zolang begenadigde tv-talenten zoals Renske op het internet verschijnen.
Kun je nagaan wat voor een achterlijke troep dat is, afschaffen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
Toch is die nieuwe paus wel de eerste waarbij je wat normale menselijke trekjes ziet, dus dat is al heel wat.
Minachting van de kijker.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben op de parkeerplaats nog in mezelf aan het lullen.
Blijf jij serieus op voor deze flopshow?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, overdag gaat het wel, maar ja, 's avonds bij de tv is het zo een gewoonte geworden.
Renskequote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Blijf jij serieus op voor deze flopshow?
Helemaal voor.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een achterlijke troep dat is, afschaffen.
Nee ik ga zo naar bed, half 12 is wel zo een beetje mijn limiet. Alleen jammer dat de onderwerpen die ik interessant vind bijna altijd als laatste komen. Deze Bodar zit ik echt niet op te wachten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Blijf jij serieus op voor deze flopshow?
Ik denk eigenlijk dat ik de rest van de week oversla, en dan schakel ik weer in bij de gastpresentatoren, dat lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, overdag gaat het wel, maar ja, 's avonds bij de tv is het zo een gewoonte geworden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat wordt wel lachen ja. VI light met JDquote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik de rest van de week oversla, en dan schakel ik weer in bij de gastpresentatoren, dat lijkt mij wel wat.
Lekker sletjes naaien in Cherso.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renske zit nu op de camping bier te zuipen.
Wolvenitem lijkt mij nog wel geinig, maar dat zal wel aan het einde van het programma zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAAATTTTTT??????![]()
![]()
GEEN RENSKE
IK BEN WEG
Je hart, Johannes. Je hart, denk er aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAAATTTTTT??????![]()
![]()
GEEN RENSKE
IK BEN WEG
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wolvenitem lijkt mij nog wel geinig, maar dat zal wel aan het einde van het programma zitten.
Hij heeft de afgelopen weken genoeg milfjes gehad, nu gaat ie weer even voor de 16/17/18 jarigen.quote:
"Tosti"twitter:renzeklamer twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:05:02Bijna een uur vertraging omdat een of andere ontzettende tosti z'n benzine niet wilde betalen.. #A12DenHaag reageer retweet
Vroom scheldwoord hequote:Op maandag 8 juli 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
"Tosti"twitter:renzeklamer twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:05:02Bijna een uur vertraging omdat een of andere ontzettende tosti z'n benzine niet wilde betalen.. #A12DenHaag reageer retweet
Oh oh wat een overacting Johannes.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAAATTTTTT??????![]()
![]()
GEEN RENSKE
IK BEN WEG
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel kost datquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Liesbeth van Tongeren werkt zelf in de prostitutie heb ik het idee.
Tijs is te vinden achter het station.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Liesbeth van Tongeren werkt zelf in de prostitutie heb ik het idee.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef alors het volgende:
Gaat die man die eruit ziet als een wolf ook over de wolf vertellen?
Ja dat zal alleen maar meer worden, je moet je studie toch ergens van betalen he.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
Ze heeft vriendinnen die in ook wat bijverdienden?
Dat is Marijn die is tofquote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef Uccie het volgende:
We krijgen toch wel die wolvenman hierna en niet die TdF-tut
Jij bekend daar?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Zandpad was juist het nette hoerengedeelte.
Godtering zeg.
quote:
Renske kost 100,- voor een uur.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Waarom zit zij hier eigenlijk? Ik wil Jesse. Ik bied 50 euro.
Hier verkoop je knollen voor citroenen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Waarom zit zij hier eigenlijk? Ik wil Jesse. Ik bied 50 euro.
tuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer om de hoek.
Fietste er elke dag langs naar school.
Renate zat 3 dagen lang te soppen aan die tafel.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg een ongemakkelijk gevoel bij vrouwen die over wielrennen praten op TV..
Renate mag dat.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Renate zat 3 dagen lang te soppen aan die tafel.
Ik luister graag naar die journaliste van de LC.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg een ongemakkelijk gevoel bij vrouwen die over wielrennen praten op TV..
Nynke de Jongquote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik luister graag naar die journaliste van de LC.
Net de giro rosa gereden hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef waxmask het volgende:
Ach madam rijdt een rondje op een zaterdag en heeft er meteen verstand van. Zo moet men dus aan het vrouwen quota op TV komen?
Toch hebben ze bewezen dit niveau aan te kunnen...zelfs als ze morgen 10 minuten in de waaiers verliezen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
En misschien gaan ze morgen op hun bek en dan is het allemaal over.
De media is alweer geschiedenis aan het schrijven, voordat de geschiedenis geschreven is.
En die zogenaamde celibaatkast waar hij in zit.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Ja Antoine. Net als in de kerk met al die priesters die kinderen misbruiken.
Jij was eerder.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Ja Antoine. Net als in de kerk met al die priesters die kinderen misbruiken.
Klopt, maar als je morgen 10 minuten verliest dan heb je er alsnog niks aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch hebben ze bewezen dit niveau aan te kunnen...zelfs als ze morgen 10 minuten in de waaiers verliezen.
Die komt regelmatig er even uit als hij veilig in Rome zit.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die zogenaamde celibaatkast waar hij in zit.
Schept wel mogelijkheden voor een etappezege.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar als je morgen 10 minuten verliest dan heb je er alsnog niks aan.
De Alpe.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schept wel mogelijkheden voor een etappezege.
Kun je nagaan dat menig Christen nog slechter geďnformeerd is...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat zijn K&B enorm slecht geinformeerd
215 nutteloze kilometers.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk al uit naar de etappe naar de mont ventoux, 242.5 km.
Serieus? Met finish on top?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat vind ik met de auto al een kolere-eindquote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Dat horloge heeft ze op de kermis gewonnen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zou die 2 colletjes wel eens goed willen oprijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |