Helemaal voor.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor een achterlijke troep dat is, afschaffen.
Nee ik ga zo naar bed, half 12 is wel zo een beetje mijn limiet. Alleen jammer dat de onderwerpen die ik interessant vind bijna altijd als laatste komen. Deze Bodar zit ik echt niet op te wachten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Blijf jij serieus op voor deze flopshow?
Ik denk eigenlijk dat ik de rest van de week oversla, en dan schakel ik weer in bij de gastpresentatoren, dat lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, overdag gaat het wel, maar ja, 's avonds bij de tv is het zo een gewoonte geworden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat wordt wel lachen ja. VI light met JDquote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ik de rest van de week oversla, en dan schakel ik weer in bij de gastpresentatoren, dat lijkt mij wel wat.
Lekker sletjes naaien in Cherso.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renske zit nu op de camping bier te zuipen.
Wolvenitem lijkt mij nog wel geinig, maar dat zal wel aan het einde van het programma zitten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAAATTTTTT??????![]()
![]()
GEEN RENSKE
IK BEN WEG
Je hart, Johannes. Je hart, denk er aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAAATTTTTT??????![]()
![]()
GEEN RENSKE
IK BEN WEG
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wolvenitem lijkt mij nog wel geinig, maar dat zal wel aan het einde van het programma zitten.
Hij heeft de afgelopen weken genoeg milfjes gehad, nu gaat ie weer even voor de 16/17/18 jarigen.quote:
"Tosti"twitter:renzeklamer twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:05:02Bijna een uur vertraging omdat een of andere ontzettende tosti z'n benzine niet wilde betalen.. #A12DenHaag reageer retweet
Vroom scheldwoord hequote:Op maandag 8 juli 2013 23:30 schreef tralalala het volgende:
"Tosti"twitter:renzeklamer twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:05:02Bijna een uur vertraging omdat een of andere ontzettende tosti z'n benzine niet wilde betalen.. #A12DenHaag reageer retweet
Oh oh wat een overacting Johannes.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAAATTTTTT??????![]()
![]()
GEEN RENSKE
IK BEN WEG
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel kost datquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Liesbeth van Tongeren werkt zelf in de prostitutie heb ik het idee.
Tijs is te vinden achter het station.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Liesbeth van Tongeren werkt zelf in de prostitutie heb ik het idee.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef alors het volgende:
Gaat die man die eruit ziet als een wolf ook over de wolf vertellen?
Ja dat zal alleen maar meer worden, je moet je studie toch ergens van betalen he.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
Ze heeft vriendinnen die in ook wat bijverdienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |