Ik ben gewoon een beetje aan het minderen op FOK! Ik stond zo vaak in de bovenste regionen van de dagcijfers dat ik mij herinnerde dat ik ooit nog een leven had.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Donderstraal toch op met je kutverhalen.
Lief zijn!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Heel goed. Zou ik ook moeten doen. Naar buiten, wat OProg zei. Het wordt af en toe wel een beetje sneu.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje aan het minderen op FOK! Ik stond zo vaak in de bovenste regionen van de dagcijfers dat ik mij herinnerde dat ik ooit nog een leven had.
Antoine maakt zijn foto's sinds enige tijd digitaal.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Alleen is het soms lastig af te kicken zolang begenadigde tv-talenten zoals Renske op het internet verschijnen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel goed. Zou ik ook moeten doen. Naar buiten, wat OProg zei. Het wordt af en toe wel een beetje sneu.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
Toch is die nieuwe paus wel de eerste waarbij je wat normale menselijke trekjes ziet, dus dat is al heel wat.
Ik ben op de parkeerplaats nog in mezelf aan het lullen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mensen haten op een monoloog van Johannes.
Klopt, overdag gaat het wel, maar ja, 's avonds bij de tv is het zo een gewoonte geworden.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen is het soms lastig af te kicken zolang begenadigde tv-talenten zoals Renske op het internet verschijnen.
Kun je nagaan wat voor een achterlijke troep dat is, afschaffen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Martinello het volgende:
Toch is die nieuwe paus wel de eerste waarbij je wat normale menselijke trekjes ziet, dus dat is al heel wat.
Minachting van de kijker.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben op de parkeerplaats nog in mezelf aan het lullen.
Blijf jij serieus op voor deze flopshow?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, overdag gaat het wel, maar ja, 's avonds bij de tv is het zo een gewoonte geworden.
Renskequote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Blijf jij serieus op voor deze flopshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |