Renate zat 3 dagen lang te soppen aan die tafel.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg een ongemakkelijk gevoel bij vrouwen die over wielrennen praten op TV..

Renate mag dat.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Renate zat 3 dagen lang te soppen aan die tafel.

Ik luister graag naar die journaliste van de LC.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg een ongemakkelijk gevoel bij vrouwen die over wielrennen praten op TV..

Nynke de Jongquote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik luister graag naar die journaliste van de LC.

Net de giro rosa gereden hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef waxmask het volgende:
Ach madam rijdt een rondje op een zaterdag en heeft er meteen verstand van. Zo moet men dus aan het vrouwen quota op TV komen?

Toch hebben ze bewezen dit niveau aan te kunnen...zelfs als ze morgen 10 minuten in de waaiers verliezen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
En misschien gaan ze morgen op hun bek en dan is het allemaal over.
De media is alweer geschiedenis aan het schrijven, voordat de geschiedenis geschreven is.

En die zogenaamde celibaatkast waar hij in zit.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Ja Antoine. Net als in de kerk met al die priesters die kinderen misbruiken.

Jij was eerder.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
Ja Antoine. Net als in de kerk met al die priesters die kinderen misbruiken.

Klopt, maar als je morgen 10 minuten verliest dan heb je er alsnog niks aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch hebben ze bewezen dit niveau aan te kunnen...zelfs als ze morgen 10 minuten in de waaiers verliezen.

Die komt regelmatig er even uit als hij veilig in Rome zit.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En die zogenaamde celibaatkast waar hij in zit.

Schept wel mogelijkheden voor een etappezege.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar als je morgen 10 minuten verliest dan heb je er alsnog niks aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |