Goed bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Pas nou op. Ik post via een Windows Phone. Prism leest hier zeker mee.
Ik ben nu 6x zo stoer overigens.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje wat een identiteitscrisis heb jij.
Sukkol. 'Zelfs je naam is mooi' kon ik niet nemen. Kapiteintje heeft mijn maandelijkse terugkerende nummer gestolen, en moet toch alternatief blijven.quote:
is dat zo jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen mensen die in Enkhuizen wonen kunnen met hun bootje er komen dus dat zit er niet in
bij het volgende TT wil ik graag weer iets van Celinequote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sukkol. 'Zelfs je naam is mooi' kon ik niet nemen. Kapiteintje heeft mijn maandelijkse terugkerende nummer gestolen, en moet toch alternatief blijven.
Al is dat dan weer Henkie 1 solo.
Het Goede Doel is ook verantwoordelijk voor René Froger zijn doorbraak. Hoe voelen wij ons hierover?quote:
goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Goede Doel is ook verantwoordelijk voor René Froger zijn doorbraak. Hoe voelen wij ons hierover?
Dit soort Nederlandse hits zijn wel mijn guilty pleasure als metalhead. Al heb ik dan weer weinig met André Hazes etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed.
bolle jantop café daar moet je zeker een keer heen gaan LR.
allemaal hitsige 40+ers die meezingen met de muziek en je continue lopen te schuren
Ik ben al 34.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort Nederlandse hits zijn wel mijn guilty pleasure als metalhead. Al heb ik dan weer weinig met André Hazes etc.
[..]
Ik ben al 34.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel dit pianofragment versneld in ieder geval
Kwam vroeger op The Boxquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
bazennummer echt JAREN niet geluisterd.
Ken je dat lied van Nico Haak al uit je hoofd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik wat drink begin ik altijd muziek gesprekken
er is best veel rap met emotie hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwam vroeger op The Box. Dit soort rap vind ik dan wel weer mooi. Waarschijnlijk omdat het op de emotie inspeelt, en echt een gevoel meegeeft. Ook Eminem vond ik om die reden wel goed.
En hoe gek het ook klinkt voor mensen die er niks van moeten hebben, dat heb ik dus wel in metal (Black Metal) gevonden.
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik wat drink begin ik altijd muziek gesprekken
Die Bar101 of hoe het ook heet wat jij post heeft echt 0,0 emotie in ieder geval.quote:
Mooi. Weer aan de Ameretto?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Bar101 of hoe het ook heet wat jij post heeft echt 0,0 emotie in ieder geval.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.
quote:
Nieuwste al terug? Ik kan namelijk nog wel even wat klasgenoten aanspreken.quote:
Rap over een overleden 'vriend'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dit van rap goed geen idee of het goed of slecht is
Vertelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]JR heeft zichzelf toch zo'n mooie reputatie op Fok! weten te verschaffen.
nee nog nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]JR heeft zichzelf toch zo'n mooie reputatie op Fok! weten te verschaffen.
[..]
Nieuwste al terug? Ik kan namelijk nog wel even wat klasgenoten aanspreken.
JA DAT QUOTE IK TOCH GOFFEDOMME, maar niks mis mee. Schijt aan alles. Zo sta ik af en toe helaas ook in de wereld.quote:
geen vriend, kon die jongen wel een beetje dan geeft het toch wel een extra dimensie ofzo,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rap over een overleden 'vriend'?
Overigens, en dit is totaal anders. Zal dit rapnummer mij altijd bij blijven![]()
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog niet
al gemaild enzo, maar heeft weinig impact merk ik.
Zeker. LOPT om weer vrolijk te worden dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen vriend, kon die jongen wel een beetje dan geeft het toch wel een extra dimensie ofzo,
ik ben de draad kwijtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA DAT QUOTE IK TOCH GOFFEDOMME, maar niks mis mee. Schijt aan alles. Zo sta ik af en toe helaas ook in de wereld.
nee andere maar heb er wel wat aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.
Meui. Mijn laatste tentamen echt kankerhard verneukt, 4,8quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.
[..]
Zeker. LOPT om weer vrolijk te worden dan.
Valt me tegen van jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meui. Mijn laatste tentamen echt kankerhard verneukt, 4,8
Ik kon er gewoon niet voor leren en geen colleges gevolgd, dus tja... Volgend jaar beter dan maar.
Het vak had de naam 'Noord-Zuid' en ging over hoe ontwikkelingslanden door het westen waren uitgebuit en hoe ze er nu voor stonden. Dit op zowel het gebied van Maatschappij, Economie, Aardrijkskundig als Geschiedenis, en het kon mij zo weinig boeien...quote:
Vind je dat kut?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet denk ik volgend jaar ook gaan studeren zoals het er nu uitziet
Nou, volgende keer beter dan maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vak had de naam 'Noord-Zuid' en ging over hoe ontwikkelingslanden door het westen waren uitgebuit en hoe ze er nu voor stonden. Dit op zowel het gebied van Maatschappij, Economie, Aardrijkskundig als Geschiedenis, en het kon mij zo weinig boeien...
Sorry papa Knut
doe je het toch nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
studeren is niet echt helemaal 100% mijn ding
Mijne ook niet. Maar werken is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet wat in m'n leven wil niet hele leven minimum wage jobs doenquote:
gewoon versnelt tochquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar gewoon wat gekozen nu. Zit wel tot mijn 24e op het MBO zo
Dan moet je niet beginnen hoe hard het ook klinkt. Studeren om het studeren heeft geen zin. Het moet je wel iets boeienquote:
ja zijn wel veel dingen die me boeien alleen weinig wat ik mezelf zien doen als werkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan moet je niet beginnen hoe hard het ook klinkt. Studeren om het studeren heeft geen zin. Het moet je wel iets boeien
vast standaardbrief, en als je goede cijfers haalt kan je het ook gewoon versneld doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Op die school zeiden ze 3 jaar, maar in brief stond 4 jaar.
Ik hoop dat het een beetje makkelijk is dan. Want ik wil natuurlijk niet blokken enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vast standaardbrief, en als je goede cijfers haalt kan je het ook gewoon versneld doen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het niet fijn als lr de topickiller heeft
dus ik offer mijzelf op
Doe eens een plaatje van je festival.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Breng toverstokken voor de trolleninvatie.
Mogelijkerwijs neem ik nog deel uit van dit filmpje ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje van je festival.
Ik vandaag toch nog 231, hoe de fuck kan datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
53ste maar geëindigd op FOK! vandaag. Zo haal ik Stijn nooit in
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs neem ik nog deel uit van dit filmpje ook.
Geen idee waarom het ooit is gemaakt overigens, maar dat is dan ook niet mijn probleem.
Edit 2: Tijd voor bed.
Dat vroeg ik me ook elke keer af als ik bovenaan stondquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vandaag toch nog 231, hoe de fuck kan dat
echt niks te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook elke keer af als ik bovenaan stond
bazensongquote:Yeah, I don't wanna be a burden to y'all
I just wanna know exactly what my purpose is for
I feel like nothin' I do is ever right
And that I'm actin' a fool another night
And I admit, I don't take care of myself
So I do a lot of thinkin' and preparing myself
Cause the fact is my father died young and I might, too
And it ain't any way to tell what I might do
Als je een beetje bij bent dan is het gewoon chillen, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat wel, lijkt me opzich wel leuk. maar zo veel slechte ervaringen met school enzo dat ik beetje huiverig ben gewordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je een beetje bij bent dan is het gewoon chillen, zo moeilijk is het allemaal niet.
ik doe echt niks op momentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer nog om te gaan met Photoshop. En beetje FM'en tussendoor.
School is echt zo saai. Ik had ook nooit discipline om te lerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat wel, lijkt me opzich wel leuk. maar zo veel slechte ervaringen met school enzo dat ik beetje huiverig ben geworden
jij hebt de beurt hihiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Kan je die geen beurt geven dan?
weinig libido laatste 2 weken (no homo)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Kan je die geen beurt geven dan?
Ben je depri?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weinig libido laatste 2 weken (no homo)
wtfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel een geniale clip. Ik moet het toegeven.
ja dat is altijd kut natuurlijk. Ik weet niet wat je hobby;s nog meer zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
begint er wel weer beetje in te sluipen ja
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In die bar ook. Met het glas water/tosti
ligt aan mijn ui zekerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
begint er wel weer beetje in te sluipen ja
Ben het een beetje aan het doorklikken, en begin de genialiteit langzamerhand in te zien van De Jeugd van tegenwoordig. Deze ligt niet bij DJVT, maar bij deze gozerquote:
wtfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben het een beetje aan het doorklikken, en begin de genialiteit langzamerhand in te zien van De Jeugd van tegenwoordig. Deze ligt niet bij DJVT, maar bij deze gozer![]()
Die tekst ook. Op 1:48 moest hij de tekst even corrigeren hoor.
Ik kende "De Kraaien" ook nog helemaal niet. Dit is wel wat voor ons, plat Haags.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf
dit is echt mooi
jammer dat het geluid niet te hard kan
echt niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kende "De Kraaien" ook nog helemaal niet. Dit is wel wat voor ons, plat Haags.
Nederlandse rap is leuker dan ik dacht. Nu al beter dan Engelstalig.
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt niet?
die had ik dan wel weer eerder ontdekt. maar ik hou niet van dat aangedikte hagenees. doe maar gewoon wat je bij ado op de tribune hoort.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenRotterdams lukt mij overigens ook wel.
goedzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenRotterdams lukt mij overigens ook wel.
dat weet ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden. Alles beter dan Amsterdams. En ja ik ben een slecht Ajacied.
Vergeef je mij toch wel, het zijn van een slecht Ajacied?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet ik
ik vind amsterdams best fijn om naar te luisteren eigenlijk
ja wel hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeef je mij toch wel, het zijn van een slecht Ajacied?. Ajax kan echt mijn dag breken of maken, maar met als die onzin eromheen heb ik net zoveel mee als elke andere club
Tevens is al mijn drank op...
Insomnia. Kan jij mij nou eindelijk eens vertellen wat er bijzonder aan dit nummer is. Ik luister nu al een avond/nacht een beetje rap, en hier heb ik echt 0,0 mee.quote:
Schitterende metafoor. Ik was tot tranen geroerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel hoor.
ik ben geen EO supporter, meer van de KRO het is goed zo lang je maar gelooft.
De beat en de clip. Voor de rest snap ik het ook niet zo. Maar Sjaak en HMF vinden het heel tof.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia. Kan jij mij nou eindelijk eens vertellen wat er bijzonder aan dit nummer is. Ik luister nu al een avond/nacht een beetje rap, en hier heb ik echt 0,0 mee.
bedanktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia. Kan jij mij nou eindelijk eens vertellen wat er bijzonder aan dit nummer is. Ik luister nu al een avond/nacht een beetje rap, en hier heb ik echt 0,0 mee.
[..]
Schitterende metafoor. Ik was tot tranen geroerd.
Succes. Ik heb het bij mijn laatste tentamen wel laten lopen en een nette 4,8 terug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet nog 4 colleges en ik heb om half 9 tentamen.
Ik wil eigenlijk al 3 uur lang naar bedquote:
Bedankt. Ben weer een dag te laat begonnen. Altijd dat kutgevoel van 'als ik nog 1 dag extra had dan had ik 'm voor m'n gevoel zeker weten gehaald'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik heb het bij mijn laatste tentamen wel laten lopen en een nette 4,8 terug.
Ik gun je een beter resultaat.
[..]
Ik wil eigenlijk al 3 uur lang naar bed![]()
Ik heb 30 pennen op mijn bureau staan. Ooit gekocht door een actie bij een willekeurige winkel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat heel je bureau vol met papieren ligt en dat je om de haverklap je pen kwijt bent als je hem even hebt neergelegd om iets anders te doen.
LR kan je jannes al?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik heb het bij mijn laatste tentamen wel laten lopen en een nette 4,8 terug.
Ik gun je een beter resultaat.
[..]
Ik wil eigenlijk al 3 uur lang naar bed![]()
Tuurlijk. Een echte Veendam supporter, maar dat is gewoon lachwekkend slecht. Wel lachwekkend overigens, zeker in de juiste stemming.quote:
een jongen op mijn werk, (werkt via opmaat maar dat geheel terzijde) ging dat coveren op het personeelsfeestje. ik had echt een fantastische avond gehadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een echte Veendam supporter, maar dat is gewoon lachwekkend slecht. Wel lachwekkend overigens, zeker in de juiste stemming.
Ja... maar ik ben sowieso ernstig laks. Op een niveau dat ik af en toe een gruwelijke hekel aan mijzelf heb....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ben weer een dag te laat begonnen. Altijd dat kutgevoel van 'als ik nog 1 dag extra had dan had ik 'm voor m'n gevoel zeker weten gehaald'.
Vooral dat eeuwige voornemen om het het volgende semester toch echt allemaal bij te gaan houden en op tijd te beginnen. Studeren is echt meer dan 50% mentaliteit. Als ik alles bij zou houden zou ik fluitend achten en negens halen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... maar ik ben sowieso ernstig laks. Op een niveau dat ik af en toe een gruwelijke hekel aan mijzelf heb....
Nog steeds eigenlijk, dat cijfer net terug.
Ik ben sowieso een treurig geval. via vwo, vmbo, mbo, hbo inmiddels 23 en moet mijzelf dingen nog steeds ernstig afdwingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral dat eeuwige voornemen om het het volgende semester toch echt allemaal bij te gaan houden en op tijd te beginnen. Studeren is echt meer dan 50% mentaliteit. Als ik alles bij zou houden zou ik fluitend achten en negens halen.
Ik rendeer niet in een traditioneel scholair systeem. Daar ben ik inmiddels wel al achter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een treurig geval. via vwo, vmbo, mbo, hbo inmiddels 23 en moet mijzelf dingen nog steeds ernstig afdwingen.
Je zou denken dat je dingen uiteindelijk afleert, maar het heeft een reden dat ik nu nog bier drink terwijl ik al 3 uur naar bed wilde
Ik ga maar eens naar bed.
oh er is voor mij nog hoopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een treurig geval. via vwo, vmbo, mbo, hbo inmiddels 23 en moet mijzelf dingen nog steeds ernstig afdwingen.
Je zou denken dat je dingen uiteindelijk afleert, maar het heeft een reden dat ik nu nog bier drink terwijl ik al 3 uur naar bed wilde
Ik ga maar eens naar bed.
Hoe willen ze dat afdwingen? Lijkt me nogal een rare regel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ook als je nooit in US bent geweest maar staatsburgerschap hebt gekregen bij geboorte
quote:Your worldwide income is subject to U.S. income tax, regardless of where you reside.
nee, lees dat sommige mensen wel problemen hebben als ze voor het eerst Amerika in willenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen debiel die zich daar aan houdt natuurlijk.
Die is ook dood. Ik zie een complot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is Tina Turner ook niet meer Amerikaans.
dood?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is ook dood. Ik zie een complot.
En wanneer je geen pen nodig hebt, liggen er 6 op je bureau. datte?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat heel je bureau vol met papieren ligt en dat je om de haverklap je pen kwijt bent als je hem even hebt neergelegd om iets anders te doen.
ik niétquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Wie zou eigenlijk de eerste uit deze SC zijn die dood gaat?
geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Wat een macabere vraag man. Ga slapen ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
waarom nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk niet dat je dubbele inkomstenbelasting hoeft te betalen hoor.
rens komt om bij heerenveen - cambuurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Omdat het haar miljoenen scheelt wrs.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
tina turner heeft niet zomaar nationaliteit opgegeven
Omdat je dan niks overhoudt.quote:
jawel laat het wel iemand wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
maar als iemand dood is weten we dat toch niet
Heb jij alle voorzieningen daaromtrent gelezen dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar het moet toch echt officieel
ja zit te lezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij alle voorzieningen daaromtrent gelezen dan?
dit zal maar je laatste FOKbericht zíjnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:52 schreef kapiteintje het volgende:
Wel godverdomme. Muggen in m'n kamer. Van die hele kleine. Die steken.
quote:And if the shit ain't work out and I'm suddenly gone
Just remember that the motherfuckin' love isn't gone
Niet dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit zal maar je laatste FOKbericht zíjn
ja, hele begrafenis al in mijn hoofdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
even macabre vraag maar hebben jullie ook wel eens dat je je afvraagt wie er op je begrafenis zou zijn als je dood gaat
Nee. Genoeg mensen, daar ben ik zeker van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
even macabre vraag maar hebben jullie ook wel eens dat je je afvraagt wie er op je begrafenis zou zijn als je dood gaat
davy! Vandaag lag een van die koffers met jubileumshirt erin in geffen. Scheelde een paar minuten of anders had ik hemquote:
Nee. Iets plannen zou ik ook niet. Van mijn opa's begrafenis een tijdje terug heb ik toch wel weer gezien waar dat toe leidt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja is voor mij ook 5-10 minuten rijden ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
davy! Vandaag lag een van die koffers met jubileumshirt erin in geffen. Scheelde een paar minuten of anders had ik hem
Was alleen te laatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja is voor mij ook 5-10 minuten rijden ofzo
ja inderdaad maar aan ene kant wil je ook niet familie met hoop plannings werk opzadelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee. Iets plannen zou ik ook niet. Van mijn opa's begrafenis een tijdje terug heb ik toch wel weer gezien waar dat toe leidt.
Dood = dood
Dat zijn zaken waar je jezelf op onze leeftijd nog niet echt bezig mee moet houden. Overigens vertrouw ik erop dat mijn vrienden in samenspraak met familie wel tot iets moois zouden komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja inderdaad maar aan ene kant wil je ook niet familie met hoop plannings werk opzadelen
Het ene kamp wil zich aan jouw planning houden, de ander wil er zijn eigen invulling aan geven voor hun eigen verwerking.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja inderdaad maar aan ene kant wil je ook niet familie met hoop plannings werk opzadelen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het maar een enge gedachte. Ik vind de dood geen fijne gedachte. Laten we het over iets anders hebben.
Ik denk dat Insomnia ook gezopen heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het maar een enge gedachte. Ik vind de dood geen fijne gedachte. Laten we het over iets anders hebben.
hoezoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Insomnia ook gezopen heeft.
ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia is een beetje depri vannacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oost jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar moet nog kaartjes kopen. Waar zit je? Zeker weer achter het doel?
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.quote:
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mi gado, ik pak gewoon weer zijkantje
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.
Niks mis mee hoor. Buiten dat mijn eigen drank op is, en ik niet kan slapen. Gelukkig heb ik nog muziek.
okquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraag![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.
Niks mis mee hoor. Buiten dat mijn eigen drank op is, en ik niet kan slapen. Gelukkig heb ik nog muziek.
Nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraag![]()
Dat is de nacht. Daarom hou ik zo van 's nachts werken. Alles stil, je gedachten komen tot rust. Geen afleiding, alleen pure concentratie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.
Ik moet nog steeds Stijn indoctrineren. Als hij zelfstandig naar Hammerfall is gaan luisteren kan ik hem best naar mijn muziek aanzetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.
Werken dan luie flikker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NiceIk moet ook weer vaker gaan
Ik wil ook maarja I'm a poor motherfucker
ik moet daar altijd zo van pissen 's nachtsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ik maak dit werkcollege af en dan ga ik slapen. Twijfel of ik nog een biertje pak voor ik erin kruip...
hoe duur is scc bij PSVquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet "oke dan koop ik wel heletijd voor jou een kaartje"
hmm how about no.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet "oke dan koop ik wel heletijd voor jou een kaartje"
Het is dan ook een bakje kwark met een lepeltje honing geworden. Ben ff strikt voor mezelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet daar altijd zo van pissen 's nachts
das goedkoop toen ik nog scc feyenoord had laatste jaar was 240 ofzoquote:
Dat is bijnaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
srry davy:$ maar het kost al zoveel geldals je jarig bent krijg je een kaartje
Zit je daar ook niet veel hoger?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig over Psv dus. Tenzij het echt kankerlijers zijn.
[ afbeelding ]
was goedkoopstequote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
das goedkoop toen ik nog scc feyenoord had laatste jaar was 240 ofzo
Doe niet zo gekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef kapiteintje het volgende:
Davy schooier, ga werken voor je ticket.
Al is het zo. Ajax heeft 44k seizoenskaart aanvragen. Een aantal waar Psv nog niet aan kan tippen, en dus ook minder kan eisen.quote:
dank LR nog goedkoper dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig over Psv dus. Tenzij het echt kankerlijers zijn.
[ afbeelding ]
holy fuckquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
268 zijn goedkoopste dit jaar zie ik
tjacka geloofde niet dat goedkoopste vak in kuip 268 wasquote:
Daar weten ze ook dat ze altijd als warme broodjes over de toonbank gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:18 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord zijn duurste seizoenskaarten van NL ja.
Daar hebben ze trouwe supporters ja. Al moet ik daar niet zoveel over zeggen, want ik ga zelf niet zo vaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar weten ze ook dat ze altijd als warme broodjes over de toonbank gaan.
maja verkoopt daat toch welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:18 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord zijn duurste seizoenskaarten van NL ja.
trusten!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:21 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, ik kruip in m'n fuikie. Wekkertje gaat om half 7 weer.![]()
stuuksesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:21 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, ik kruip in m'n fuikie. Wekkertje gaat om half 7 weer.![]()
moet je nog 11,50 voor betalen en dan krijg je silvercard waar je naar de kutwedstrijden kan en dan na 1-2 jaar heb je kans dat je je naar de grote wedstrijden kanquote:
bij Ajax 8 maar eerst jaar scc hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je nog 11,50 voor betalen en dan krijg je silvercard waar je naar de kutwedstrijden kan en dan na 1-2 jaar heb je kans dat je je naar de grote wedstrijden kan
ik ben eigenlijk altijd te jong geweest voor uitwedstrijdenquote:
Als ik een maand niet meer heb gepost, zonder ban en zonder afscheidspost dan ben ik dood.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
maar als iemand dood is weten we dat toch niet
Zou zonde zijn. Kun je dan tenminste niet alvast een post maken die toch nog geplaatst wordt wanneer je een maand niks meer van je laat horen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als ik een maand niet meer heb gepost, zonder ban en zonder afscheidspost dan ben ik dood.
Nop. Had liever een amateurclub geloot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel, beetje tevreden met de bekerloting?
En liever uit gespeeld? Zeker tegen Dordrecht is dat 10x beter. Stadion zal toch niet geheel volraken maar bij een club als dodrecht wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop. Had liever een amateurclub geloot.
20 juli is Dordt - Feyenoord ook al, dus ben daar dan al. Wedstrijd tegen amateurclub was sowieso al uit geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En liever uit gespeeld? Zeker tegen Dordrecht is dat 10x beter. Stadion zal toch niet geheel volraken maar bij een club als dodrecht wel.
Jup. De enige club van de beschermde statussen die een amateurclub heeft geloot is Vitesse. Al kan het natuurlijk nog gebeuren in de derde ronde (waar de europees spelende clubs ook een beschermende loting hebben).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
20 juli is Dordt - Feyenoord ook al, dus ben daar dan al. Wedstrijd tegen amateurclub was sowieso al uit geweest.
quote:
iets met mooi weer buitenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers, nog niet echt veel leven in de brouwerij zie ik gedurende mijn afwezigheid.
Hier schijnt de zon volop. Heerlijke temperatuur.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier is het gewoon grauw en nevelig hoor.
Ok, ik kruip nog ff m'n bed in. Hopelijk is het beter als ik er weer uitkom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon volop. Heerlijke temperatuur.
Ha emo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, ik kruip nog ff m'n bed in. Hopelijk is het beter als ik er weer uitkom.
hier ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon volop. Heerlijke temperatuur.
Party hard! En ik verwacht wel weer drank foto'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hallo
Doeiiiiii
Ik ga naar het strand
nee dit is een gezonde dagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Party hard! En ik verwacht wel weer drank foto's
Meid, ik ben trots op jequote:
hij is hier gewoonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die kkzon blijft zich ook maar uitstellen he
Hier alleen maar wolkenquote:
Moeder natuur moet gewoon haar werk doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De zon schijnt.
[..]
Misschien moet je een zonnedansje doen. Zal moeder natuur vast wel waarderen.
Jij moet ook netjes blijven t.o.v moeder natuurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moeder natuur moet gewoon haar werk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |