Mogelijkerwijs neem ik nog deel uit van dit filmpje ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje van je festival.
Ik vandaag toch nog 231, hoe de fuck kan datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
53ste maar geëindigd op FOK! vandaag. Zo haal ik Stijn nooit in
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs neem ik nog deel uit van dit filmpje ook.
Geen idee waarom het ooit is gemaakt overigens, maar dat is dan ook niet mijn probleem.
Edit 2: Tijd voor bed.
Dat vroeg ik me ook elke keer af als ik bovenaan stondquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vandaag toch nog 231, hoe de fuck kan dat
echt niks te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook elke keer af als ik bovenaan stond
bazensongquote:Yeah, I don't wanna be a burden to y'all
I just wanna know exactly what my purpose is for
I feel like nothin' I do is ever right
And that I'm actin' a fool another night
And I admit, I don't take care of myself
So I do a lot of thinkin' and preparing myself
Cause the fact is my father died young and I might, too
And it ain't any way to tell what I might do
Als je een beetje bij bent dan is het gewoon chillen, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
studeren is niet echt helemaal 100% mijn ding
ja dat wel, lijkt me opzich wel leuk. maar zo veel slechte ervaringen met school enzo dat ik beetje huiverig ben gewordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je een beetje bij bent dan is het gewoon chillen, zo moeilijk is het allemaal niet.
ik doe echt niks op momentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer nog om te gaan met Photoshop. En beetje FM'en tussendoor.
School is echt zo saai. Ik had ook nooit discipline om te lerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat wel, lijkt me opzich wel leuk. maar zo veel slechte ervaringen met school enzo dat ik beetje huiverig ben geworden
jij hebt de beurt hihiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Kan je die geen beurt geven dan?
weinig libido laatste 2 weken (no homo)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Kan je die geen beurt geven dan?
Ben je depri?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weinig libido laatste 2 weken (no homo)
wtfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel een geniale clip. Ik moet het toegeven.
ja dat is altijd kut natuurlijk. Ik weet niet wat je hobby;s nog meer zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
begint er wel weer beetje in te sluipen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |