Goed bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Pas nou op. Ik post via een Windows Phone. Prism leest hier zeker mee.
Ik ben nu 6x zo stoer overigens.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jeetje wat een identiteitscrisis heb jij.
Sukkol. 'Zelfs je naam is mooi' kon ik niet nemen. Kapiteintje heeft mijn maandelijkse terugkerende nummer gestolen, en moet toch alternatief blijven.quote:
is dat zo jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alleen mensen die in Enkhuizen wonen kunnen met hun bootje er komen dus dat zit er niet in
bij het volgende TT wil ik graag weer iets van Celinequote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sukkol. 'Zelfs je naam is mooi' kon ik niet nemen. Kapiteintje heeft mijn maandelijkse terugkerende nummer gestolen, en moet toch alternatief blijven.
Al is dat dan weer Henkie 1 solo.
Het Goede Doel is ook verantwoordelijk voor René Froger zijn doorbraak. Hoe voelen wij ons hierover?quote:
goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Goede Doel is ook verantwoordelijk voor René Froger zijn doorbraak. Hoe voelen wij ons hierover?
Dit soort Nederlandse hits zijn wel mijn guilty pleasure als metalhead. Al heb ik dan weer weinig met André Hazes etc.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goed.
bolle jantop café daar moet je zeker een keer heen gaan LR.
allemaal hitsige 40+ers die meezingen met de muziek en je continue lopen te schuren
Ik ben al 34.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort Nederlandse hits zijn wel mijn guilty pleasure als metalhead. Al heb ik dan weer weinig met André Hazes etc.
[..]
Ik ben al 34.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel dit pianofragment versneld in ieder geval
Kwam vroeger op The Boxquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
bazennummer echt JAREN niet geluisterd.
Ken je dat lied van Nico Haak al uit je hoofd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik wat drink begin ik altijd muziek gesprekken
er is best veel rap met emotie hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwam vroeger op The Box. Dit soort rap vind ik dan wel weer mooi. Waarschijnlijk omdat het op de emotie inspeelt, en echt een gevoel meegeeft. Ook Eminem vond ik om die reden wel goed.
En hoe gek het ook klinkt voor mensen die er niks van moeten hebben, dat heb ik dus wel in metal (Black Metal) gevonden.
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik wat drink begin ik altijd muziek gesprekken
Die Bar101 of hoe het ook heet wat jij post heeft echt 0,0 emotie in ieder geval.quote:
Mooi. Weer aan de Ameretto?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Bar101 of hoe het ook heet wat jij post heeft echt 0,0 emotie in ieder geval.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.
quote:
Nieuwste al terug? Ik kan namelijk nog wel even wat klasgenoten aanspreken.quote:
Rap over een overleden 'vriend'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dit van rap goed geen idee of het goed of slecht is
Vertelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]JR heeft zichzelf toch zo'n mooie reputatie op Fok! weten te verschaffen.
nee nog nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]JR heeft zichzelf toch zo'n mooie reputatie op Fok! weten te verschaffen.
[..]
Nieuwste al terug? Ik kan namelijk nog wel even wat klasgenoten aanspreken.
JA DAT QUOTE IK TOCH GOFFEDOMME, maar niks mis mee. Schijt aan alles. Zo sta ik af en toe helaas ook in de wereld.quote:
geen vriend, kon die jongen wel een beetje dan geeft het toch wel een extra dimensie ofzo,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rap over een overleden 'vriend'?
Overigens, en dit is totaal anders. Zal dit rapnummer mij altijd bij blijven![]()
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog niet
al gemaild enzo, maar heeft weinig impact merk ik.
Zeker. LOPT om weer vrolijk te worden dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen vriend, kon die jongen wel een beetje dan geeft het toch wel een extra dimensie ofzo,
ik ben de draad kwijtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA DAT QUOTE IK TOCH GOFFEDOMME, maar niks mis mee. Schijt aan alles. Zo sta ik af en toe helaas ook in de wereld.
nee andere maar heb er wel wat aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.
Meui. Mijn laatste tentamen echt kankerhard verneukt, 4,8quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.
[..]
Zeker. LOPT om weer vrolijk te worden dan.
Valt me tegen van jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meui. Mijn laatste tentamen echt kankerhard verneukt, 4,8
Ik kon er gewoon niet voor leren en geen colleges gevolgd, dus tja... Volgend jaar beter dan maar.
Het vak had de naam 'Noord-Zuid' en ging over hoe ontwikkelingslanden door het westen waren uitgebuit en hoe ze er nu voor stonden. Dit op zowel het gebied van Maatschappij, Economie, Aardrijkskundig als Geschiedenis, en het kon mij zo weinig boeien...quote:
Vind je dat kut?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet denk ik volgend jaar ook gaan studeren zoals het er nu uitziet
Nou, volgende keer beter dan maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het vak had de naam 'Noord-Zuid' en ging over hoe ontwikkelingslanden door het westen waren uitgebuit en hoe ze er nu voor stonden. Dit op zowel het gebied van Maatschappij, Economie, Aardrijkskundig als Geschiedenis, en het kon mij zo weinig boeien...
Sorry papa Knut
doe je het toch nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
studeren is niet echt helemaal 100% mijn ding
Mijne ook niet. Maar werken is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
studeren is niet echt helemaal 100% mijn ding
moet wat in m'n leven wil niet hele leven minimum wage jobs doenquote:
gewoon versnelt tochquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar gewoon wat gekozen nu. Zit wel tot mijn 24e op het MBO zo
Dan moet je niet beginnen hoe hard het ook klinkt. Studeren om het studeren heeft geen zin. Het moet je wel iets boeienquote:
ja zijn wel veel dingen die me boeien alleen weinig wat ik mezelf zien doen als werkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan moet je niet beginnen hoe hard het ook klinkt. Studeren om het studeren heeft geen zin. Het moet je wel iets boeien
vast standaardbrief, en als je goede cijfers haalt kan je het ook gewoon versneld doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Op die school zeiden ze 3 jaar, maar in brief stond 4 jaar.
Ik hoop dat het een beetje makkelijk is dan. Want ik wil natuurlijk niet blokken enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vast standaardbrief, en als je goede cijfers haalt kan je het ook gewoon versneld doen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
ik vind het niet fijn als lr de topickiller heeft
dus ik offer mijzelf op
Doe eens een plaatje van je festival.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Breng toverstokken voor de trolleninvatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |