Ken je dat lied van Nico Haak al uit je hoofd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik wat drink begin ik altijd muziek gesprekken
er is best veel rap met emotie hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwam vroeger op The Box. Dit soort rap vind ik dan wel weer mooi. Waarschijnlijk omdat het op de emotie inspeelt, en echt een gevoel meegeeft. Ook Eminem vond ik om die reden wel goed.
En hoe gek het ook klinkt voor mensen die er niks van moeten hebben, dat heb ik dus wel in metal (Black Metal) gevonden.
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik wat drink begin ik altijd muziek gesprekken
Die Bar101 of hoe het ook heet wat jij post heeft echt 0,0 emotie in ieder geval.quote:
Mooi. Weer aan de Ameretto?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Bar101 of hoe het ook heet wat jij post heeft echt 0,0 emotie in ieder geval.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister om 1 uur naar het strand gefietst om rustig jonko te klappen en johnny cash te luisteren, was wel nice.
quote:
Nieuwste al terug? Ik kan namelijk nog wel even wat klasgenoten aanspreken.quote:
Rap over een overleden 'vriend'?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
ik vind dit van rap goed geen idee of het goed of slecht is
Vertelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]JR heeft zichzelf toch zo'n mooie reputatie op Fok! weten te verschaffen.
nee nog nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]JR heeft zichzelf toch zo'n mooie reputatie op Fok! weten te verschaffen.
[..]
Nieuwste al terug? Ik kan namelijk nog wel even wat klasgenoten aanspreken.
JA DAT QUOTE IK TOCH GOFFEDOMME, maar niks mis mee. Schijt aan alles. Zo sta ik af en toe helaas ook in de wereld.quote:
geen vriend, kon die jongen wel een beetje dan geeft het toch wel een extra dimensie ofzo,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rap over een overleden 'vriend'?
Overigens, en dit is totaal anders. Zal dit rapnummer mij altijd bij blijven![]()
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee nog niet
al gemaild enzo, maar heeft weinig impact merk ik.
Zeker. LOPT om weer vrolijk te worden dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen vriend, kon die jongen wel een beetje dan geeft het toch wel een extra dimensie ofzo,
ik ben de draad kwijtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA DAT QUOTE IK TOCH GOFFEDOMME, maar niks mis mee. Schijt aan alles. Zo sta ik af en toe helaas ook in de wereld.
nee andere maar heb er wel wat aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.
Meui. Mijn laatste tentamen echt kankerhard verneukt, 4,8quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een teringhonden. Wel hetzelfde Staatskunde boek? Al is dat vak zo recht aan recht toe dat deze ook wel zal voldoen.
[..]
Zeker. LOPT om weer vrolijk te worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |