Mogelijkerwijs neem ik nog deel uit van dit filmpje ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje van je festival.
Ik vandaag toch nog 231, hoe de fuck kan datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
53ste maar geëindigd op FOK! vandaag. Zo haal ik Stijn nooit in
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs neem ik nog deel uit van dit filmpje ook.
Geen idee waarom het ooit is gemaakt overigens, maar dat is dan ook niet mijn probleem.
Edit 2: Tijd voor bed.
Dat vroeg ik me ook elke keer af als ik bovenaan stondquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vandaag toch nog 231, hoe de fuck kan dat
echt niks te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook elke keer af als ik bovenaan stond
bazensongquote:Yeah, I don't wanna be a burden to y'all
I just wanna know exactly what my purpose is for
I feel like nothin' I do is ever right
And that I'm actin' a fool another night
And I admit, I don't take care of myself
So I do a lot of thinkin' and preparing myself
Cause the fact is my father died young and I might, too
And it ain't any way to tell what I might do
Als je een beetje bij bent dan is het gewoon chillen, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
studeren is niet echt helemaal 100% mijn ding
ja dat wel, lijkt me opzich wel leuk. maar zo veel slechte ervaringen met school enzo dat ik beetje huiverig ben gewordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je een beetje bij bent dan is het gewoon chillen, zo moeilijk is het allemaal niet.
ik doe echt niks op momentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer nog om te gaan met Photoshop. En beetje FM'en tussendoor.
School is echt zo saai. Ik had ook nooit discipline om te lerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat wel, lijkt me opzich wel leuk. maar zo veel slechte ervaringen met school enzo dat ik beetje huiverig ben geworden
jij hebt de beurt hihiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Kan je die geen beurt geven dan?
weinig libido laatste 2 weken (no homo)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Kan je die geen beurt geven dan?
Ben je depri?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weinig libido laatste 2 weken (no homo)
wtfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel een geniale clip. Ik moet het toegeven.
ja dat is altijd kut natuurlijk. Ik weet niet wat je hobby;s nog meer zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
begint er wel weer beetje in te sluipen ja
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In die bar ook. Met het glas water/tosti
ligt aan mijn ui zekerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
begint er wel weer beetje in te sluipen ja
Ben het een beetje aan het doorklikken, en begin de genialiteit langzamerhand in te zien van De Jeugd van tegenwoordig. Deze ligt niet bij DJVT, maar bij deze gozerquote:
wtfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben het een beetje aan het doorklikken, en begin de genialiteit langzamerhand in te zien van De Jeugd van tegenwoordig. Deze ligt niet bij DJVT, maar bij deze gozer![]()
Die tekst ook. Op 1:48 moest hij de tekst even corrigeren hoor.
Ik kende "De Kraaien" ook nog helemaal niet. Dit is wel wat voor ons, plat Haags.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf
dit is echt mooi
jammer dat het geluid niet te hard kan
echt niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kende "De Kraaien" ook nog helemaal niet. Dit is wel wat voor ons, plat Haags.
Nederlandse rap is leuker dan ik dacht. Nu al beter dan Engelstalig.
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt niet?
die had ik dan wel weer eerder ontdekt. maar ik hou niet van dat aangedikte hagenees. doe maar gewoon wat je bij ado op de tribune hoort.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenRotterdams lukt mij overigens ook wel.
goedzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenRotterdams lukt mij overigens ook wel.
dat weet ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden. Alles beter dan Amsterdams. En ja ik ben een slecht Ajacied.
Vergeef je mij toch wel, het zijn van een slecht Ajacied?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet ik
ik vind amsterdams best fijn om naar te luisteren eigenlijk
ja wel hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeef je mij toch wel, het zijn van een slecht Ajacied?. Ajax kan echt mijn dag breken of maken, maar met als die onzin eromheen heb ik net zoveel mee als elke andere club
Tevens is al mijn drank op...
Insomnia. Kan jij mij nou eindelijk eens vertellen wat er bijzonder aan dit nummer is. Ik luister nu al een avond/nacht een beetje rap, en hier heb ik echt 0,0 mee.quote:
Schitterende metafoor. Ik was tot tranen geroerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel hoor.
ik ben geen EO supporter, meer van de KRO het is goed zo lang je maar gelooft.
De beat en de clip. Voor de rest snap ik het ook niet zo. Maar Sjaak en HMF vinden het heel tof.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia. Kan jij mij nou eindelijk eens vertellen wat er bijzonder aan dit nummer is. Ik luister nu al een avond/nacht een beetje rap, en hier heb ik echt 0,0 mee.
bedanktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia. Kan jij mij nou eindelijk eens vertellen wat er bijzonder aan dit nummer is. Ik luister nu al een avond/nacht een beetje rap, en hier heb ik echt 0,0 mee.
[..]
Schitterende metafoor. Ik was tot tranen geroerd.
Succes. Ik heb het bij mijn laatste tentamen wel laten lopen en een nette 4,8 terug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet nog 4 colleges en ik heb om half 9 tentamen.
Ik wil eigenlijk al 3 uur lang naar bedquote:
Bedankt. Ben weer een dag te laat begonnen. Altijd dat kutgevoel van 'als ik nog 1 dag extra had dan had ik 'm voor m'n gevoel zeker weten gehaald'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik heb het bij mijn laatste tentamen wel laten lopen en een nette 4,8 terug.
Ik gun je een beter resultaat.
[..]
Ik wil eigenlijk al 3 uur lang naar bed![]()
Ik heb 30 pennen op mijn bureau staan. Ooit gekocht door een actie bij een willekeurige winkel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat heel je bureau vol met papieren ligt en dat je om de haverklap je pen kwijt bent als je hem even hebt neergelegd om iets anders te doen.
LR kan je jannes al?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes. Ik heb het bij mijn laatste tentamen wel laten lopen en een nette 4,8 terug.
Ik gun je een beter resultaat.
[..]
Ik wil eigenlijk al 3 uur lang naar bed![]()
Tuurlijk. Een echte Veendam supporter, maar dat is gewoon lachwekkend slecht. Wel lachwekkend overigens, zeker in de juiste stemming.quote:
een jongen op mijn werk, (werkt via opmaat maar dat geheel terzijde) ging dat coveren op het personeelsfeestje. ik had echt een fantastische avond gehadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een echte Veendam supporter, maar dat is gewoon lachwekkend slecht. Wel lachwekkend overigens, zeker in de juiste stemming.
Ja... maar ik ben sowieso ernstig laks. Op een niveau dat ik af en toe een gruwelijke hekel aan mijzelf heb....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Ben weer een dag te laat begonnen. Altijd dat kutgevoel van 'als ik nog 1 dag extra had dan had ik 'm voor m'n gevoel zeker weten gehaald'.
Vooral dat eeuwige voornemen om het het volgende semester toch echt allemaal bij te gaan houden en op tijd te beginnen. Studeren is echt meer dan 50% mentaliteit. Als ik alles bij zou houden zou ik fluitend achten en negens halen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... maar ik ben sowieso ernstig laks. Op een niveau dat ik af en toe een gruwelijke hekel aan mijzelf heb....
Nog steeds eigenlijk, dat cijfer net terug.
Ik ben sowieso een treurig geval. via vwo, vmbo, mbo, hbo inmiddels 23 en moet mijzelf dingen nog steeds ernstig afdwingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooral dat eeuwige voornemen om het het volgende semester toch echt allemaal bij te gaan houden en op tijd te beginnen. Studeren is echt meer dan 50% mentaliteit. Als ik alles bij zou houden zou ik fluitend achten en negens halen.
Ik rendeer niet in een traditioneel scholair systeem. Daar ben ik inmiddels wel al achter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een treurig geval. via vwo, vmbo, mbo, hbo inmiddels 23 en moet mijzelf dingen nog steeds ernstig afdwingen.
Je zou denken dat je dingen uiteindelijk afleert, maar het heeft een reden dat ik nu nog bier drink terwijl ik al 3 uur naar bed wilde
Ik ga maar eens naar bed.
oh er is voor mij nog hoopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een treurig geval. via vwo, vmbo, mbo, hbo inmiddels 23 en moet mijzelf dingen nog steeds ernstig afdwingen.
Je zou denken dat je dingen uiteindelijk afleert, maar het heeft een reden dat ik nu nog bier drink terwijl ik al 3 uur naar bed wilde
Ik ga maar eens naar bed.
Hoe willen ze dat afdwingen? Lijkt me nogal een rare regel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ook als je nooit in US bent geweest maar staatsburgerschap hebt gekregen bij geboorte
quote:Your worldwide income is subject to U.S. income tax, regardless of where you reside.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |