jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In die bar ook. Met het glas water/tosti
ligt aan mijn ui zekerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
begint er wel weer beetje in te sluipen ja
Ben het een beetje aan het doorklikken, en begin de genialiteit langzamerhand in te zien van De Jeugd van tegenwoordig. Deze ligt niet bij DJVT, maar bij deze gozerquote:
wtfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben het een beetje aan het doorklikken, en begin de genialiteit langzamerhand in te zien van De Jeugd van tegenwoordig. Deze ligt niet bij DJVT, maar bij deze gozer![]()
Die tekst ook. Op 1:48 moest hij de tekst even corrigeren hoor.
Ik kende "De Kraaien" ook nog helemaal niet. Dit is wel wat voor ons, plat Haags.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf
dit is echt mooi
jammer dat het geluid niet te hard kan
echt niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kende "De Kraaien" ook nog helemaal niet. Dit is wel wat voor ons, plat Haags.
Nederlandse rap is leuker dan ik dacht. Nu al beter dan Engelstalig.
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt niet?
die had ik dan wel weer eerder ontdekt. maar ik hou niet van dat aangedikte hagenees. doe maar gewoon wat je bij ado op de tribune hoort.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenRotterdams lukt mij overigens ook wel.
goedzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit dialect best behoorlijk opzettenRotterdams lukt mij overigens ook wel.
dat weet ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bek houden. Alles beter dan Amsterdams. En ja ik ben een slecht Ajacied.
Vergeef je mij toch wel, het zijn van een slecht Ajacied?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet ik
ik vind amsterdams best fijn om naar te luisteren eigenlijk
ja wel hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeef je mij toch wel, het zijn van een slecht Ajacied?. Ajax kan echt mijn dag breken of maken, maar met als die onzin eromheen heb ik net zoveel mee als elke andere club
Tevens is al mijn drank op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |