nee, lees dat sommige mensen wel problemen hebben als ze voor het eerst Amerika in willenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen debiel die zich daar aan houdt natuurlijk.
Die is ook dood. Ik zie een complot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is Tina Turner ook niet meer Amerikaans.
dood?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is ook dood. Ik zie een complot.
En wanneer je geen pen nodig hebt, liggen er 6 op je bureau. datte?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat heel je bureau vol met papieren ligt en dat je om de haverklap je pen kwijt bent als je hem even hebt neergelegd om iets anders te doen.
ik niétquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Wie zou eigenlijk de eerste uit deze SC zijn die dood gaat?
geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Wat een macabere vraag man. Ga slapen ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
waarom nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk niet dat je dubbele inkomstenbelasting hoeft te betalen hoor.
rens komt om bij heerenveen - cambuurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Omdat het haar miljoenen scheelt wrs.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
tina turner heeft niet zomaar nationaliteit opgegeven
Omdat je dan niks overhoudt.quote:
jawel laat het wel iemand wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
maar als iemand dood is weten we dat toch niet
Heb jij alle voorzieningen daaromtrent gelezen dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar het moet toch echt officieel
ja zit te lezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij alle voorzieningen daaromtrent gelezen dan?
dit zal maar je laatste FOKbericht zíjnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:52 schreef kapiteintje het volgende:
Wel godverdomme. Muggen in m'n kamer. Van die hele kleine. Die steken.
quote:And if the shit ain't work out and I'm suddenly gone
Just remember that the motherfuckin' love isn't gone
Niet dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit zal maar je laatste FOKbericht zíjn
ja, hele begrafenis al in mijn hoofdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
even macabre vraag maar hebben jullie ook wel eens dat je je afvraagt wie er op je begrafenis zou zijn als je dood gaat
Nee. Genoeg mensen, daar ben ik zeker van.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
even macabre vraag maar hebben jullie ook wel eens dat je je afvraagt wie er op je begrafenis zou zijn als je dood gaat
davy! Vandaag lag een van die koffers met jubileumshirt erin in geffen. Scheelde een paar minuten of anders had ik hemquote:
Nee. Iets plannen zou ik ook niet. Van mijn opa's begrafenis een tijdje terug heb ik toch wel weer gezien waar dat toe leidt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja is voor mij ook 5-10 minuten rijden ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
davy! Vandaag lag een van die koffers met jubileumshirt erin in geffen. Scheelde een paar minuten of anders had ik hem
Was alleen te laatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja is voor mij ook 5-10 minuten rijden ofzo
ja inderdaad maar aan ene kant wil je ook niet familie met hoop plannings werk opzadelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee. Iets plannen zou ik ook niet. Van mijn opa's begrafenis een tijdje terug heb ik toch wel weer gezien waar dat toe leidt.
Dood = dood
Dat zijn zaken waar je jezelf op onze leeftijd nog niet echt bezig mee moet houden. Overigens vertrouw ik erop dat mijn vrienden in samenspraak met familie wel tot iets moois zouden komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja inderdaad maar aan ene kant wil je ook niet familie met hoop plannings werk opzadelen
Het ene kamp wil zich aan jouw planning houden, de ander wil er zijn eigen invulling aan geven voor hun eigen verwerking.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja inderdaad maar aan ene kant wil je ook niet familie met hoop plannings werk opzadelen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het maar een enge gedachte. Ik vind de dood geen fijne gedachte. Laten we het over iets anders hebben.
Ik denk dat Insomnia ook gezopen heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het maar een enge gedachte. Ik vind de dood geen fijne gedachte. Laten we het over iets anders hebben.
hoezoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Insomnia ook gezopen heeft.
ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia is een beetje depri vannacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oost jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar moet nog kaartjes kopen. Waar zit je? Zeker weer achter het doel?
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.quote:
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mi gado, ik pak gewoon weer zijkantje
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.
Niks mis mee hoor. Buiten dat mijn eigen drank op is, en ik niet kan slapen. Gelukkig heb ik nog muziek.
okquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraag![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.
Niks mis mee hoor. Buiten dat mijn eigen drank op is, en ik niet kan slapen. Gelukkig heb ik nog muziek.
Nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraag![]()
Dat is de nacht. Daarom hou ik zo van 's nachts werken. Alles stil, je gedachten komen tot rust. Geen afleiding, alleen pure concentratie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.
Ik moet nog steeds Stijn indoctrineren. Als hij zelfstandig naar Hammerfall is gaan luisteren kan ik hem best naar mijn muziek aanzetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.
Werken dan luie flikker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NiceIk moet ook weer vaker gaan
Ik wil ook maarja I'm a poor motherfucker
ik moet daar altijd zo van pissen 's nachtsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ik maak dit werkcollege af en dan ga ik slapen. Twijfel of ik nog een biertje pak voor ik erin kruip...
hoe duur is scc bij PSVquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet "oke dan koop ik wel heletijd voor jou een kaartje"
hmm how about no.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet "oke dan koop ik wel heletijd voor jou een kaartje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |