nee, lees dat sommige mensen wel problemen hebben als ze voor het eerst Amerika in willenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen debiel die zich daar aan houdt natuurlijk.
Die is ook dood. Ik zie een complot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom is Tina Turner ook niet meer Amerikaans.
dood?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die is ook dood. Ik zie een complot.
En wanneer je geen pen nodig hebt, liggen er 6 op je bureau. datte?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat heel je bureau vol met papieren ligt en dat je om de haverklap je pen kwijt bent als je hem even hebt neergelegd om iets anders te doen.
ik niétquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Wie zou eigenlijk de eerste uit deze SC zijn die dood gaat?
geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Wat een macabere vraag man. Ga slapen ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
waarom nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk niet dat je dubbele inkomstenbelasting hoeft te betalen hoor.
rens komt om bij heerenveen - cambuurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:44 schreef TwenteFC het volgende:
Omdat het haar miljoenen scheelt wrs.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
tina turner heeft niet zomaar nationaliteit opgegeven
Omdat je dan niks overhoudt.quote:
jawel laat het wel iemand wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
maar als iemand dood is weten we dat toch niet
Heb jij alle voorzieningen daaromtrent gelezen dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar het moet toch echt officieel
ja zit te lezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij alle voorzieningen daaromtrent gelezen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |