Ik denk dat Insomnia ook gezopen heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:00 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het maar een enge gedachte. Ik vind de dood geen fijne gedachte. Laten we het over iets anders hebben.
hoezoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Insomnia ook gezopen heeft.
ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insomnia is een beetje depri vannacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oost jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar moet nog kaartjes kopen. Waar zit je? Zeker weer achter het doel?
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.quote:
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mi gado, ik pak gewoon weer zijkantje
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.
Niks mis mee hoor. Buiten dat mijn eigen drank op is, en ik niet kan slapen. Gelukkig heb ik nog muziek.
okquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraag![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diepe gedachtegang over zaken waar je nuchter nooit vrijuit zou spreken. Tevens je eerdere posts.
Niks mis mee hoor. Buiten dat mijn eigen drank op is, en ik niet kan slapen. Gelukkig heb ik nog muziek.
Nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwens ik heb een seizoenskaart op Oost vanaf komend seizoen he. Is gewoon er doorheen gekomen de aanvraag![]()
Dat is de nacht. Daarom hou ik zo van 's nachts werken. Alles stil, je gedachten komen tot rust. Geen afleiding, alleen pure concentratie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.
Ik moet nog steeds Stijn indoctrineren. Als hij zelfstandig naar Hammerfall is gaan luisteren kan ik hem best naar mijn muziek aanzetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel alleen vannacht niet gezopen dan.
Werken dan luie flikker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NiceIk moet ook weer vaker gaan
Ik wil ook maarja I'm a poor motherfucker
ik moet daar altijd zo van pissen 's nachtsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ik maak dit werkcollege af en dan ga ik slapen. Twijfel of ik nog een biertje pak voor ik erin kruip...
hoe duur is scc bij PSVquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet "oke dan koop ik wel heletijd voor jou een kaartje"
hmm how about no.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet "oke dan koop ik wel heletijd voor jou een kaartje"
Het is dan ook een bakje kwark met een lepeltje honing geworden. Ben ff strikt voor mezelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet daar altijd zo van pissen 's nachts
das goedkoop toen ik nog scc feyenoord had laatste jaar was 240 ofzoquote:
Dat is bijnaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
srry davy:$ maar het kost al zoveel geldals je jarig bent krijg je een kaartje
Zit je daar ook niet veel hoger?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig over Psv dus. Tenzij het echt kankerlijers zijn.
[ afbeelding ]
was goedkoopstequote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
das goedkoop toen ik nog scc feyenoord had laatste jaar was 240 ofzo
Doe niet zo gekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef kapiteintje het volgende:
Davy schooier, ga werken voor je ticket.
Al is het zo. Ajax heeft 44k seizoenskaart aanvragen. Een aantal waar Psv nog niet aan kan tippen, en dus ook minder kan eisen.quote:
dank LR nog goedkoper dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt geloofwaardig over Psv dus. Tenzij het echt kankerlijers zijn.
[ afbeelding ]
holy fuckquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
268 zijn goedkoopste dit jaar zie ik
tjacka geloofde niet dat goedkoopste vak in kuip 268 wasquote:
Daar weten ze ook dat ze altijd als warme broodjes over de toonbank gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:18 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord zijn duurste seizoenskaarten van NL ja.
Daar hebben ze trouwe supporters ja. Al moet ik daar niet zoveel over zeggen, want ik ga zelf niet zo vaak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar weten ze ook dat ze altijd als warme broodjes over de toonbank gaan.
maja verkoopt daat toch welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:18 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord zijn duurste seizoenskaarten van NL ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |