trusten!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:21 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, ik kruip in m'n fuikie. Wekkertje gaat om half 7 weer.![]()
stuuksesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:21 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, ik kruip in m'n fuikie. Wekkertje gaat om half 7 weer.![]()
moet je nog 11,50 voor betalen en dan krijg je silvercard waar je naar de kutwedstrijden kan en dan na 1-2 jaar heb je kans dat je je naar de grote wedstrijden kanquote:
bij Ajax 8 maar eerst jaar scc hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je nog 11,50 voor betalen en dan krijg je silvercard waar je naar de kutwedstrijden kan en dan na 1-2 jaar heb je kans dat je je naar de grote wedstrijden kan
ik ben eigenlijk altijd te jong geweest voor uitwedstrijdenquote:
Als ik een maand niet meer heb gepost, zonder ban en zonder afscheidspost dan ben ik dood.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
maar als iemand dood is weten we dat toch niet
Zou zonde zijn. Kun je dan tenminste niet alvast een post maken die toch nog geplaatst wordt wanneer je een maand niks meer van je laat horen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als ik een maand niet meer heb gepost, zonder ban en zonder afscheidspost dan ben ik dood.
Nop. Had liever een amateurclub geloot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel, beetje tevreden met de bekerloting?
En liever uit gespeeld? Zeker tegen Dordrecht is dat 10x beter. Stadion zal toch niet geheel volraken maar bij een club als dodrecht wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop. Had liever een amateurclub geloot.
20 juli is Dordt - Feyenoord ook al, dus ben daar dan al. Wedstrijd tegen amateurclub was sowieso al uit geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En liever uit gespeeld? Zeker tegen Dordrecht is dat 10x beter. Stadion zal toch niet geheel volraken maar bij een club als dodrecht wel.
Jup. De enige club van de beschermde statussen die een amateurclub heeft geloot is Vitesse. Al kan het natuurlijk nog gebeuren in de derde ronde (waar de europees spelende clubs ook een beschermende loting hebben).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:01 schreef Happel het volgende:
[..]
20 juli is Dordt - Feyenoord ook al, dus ben daar dan al. Wedstrijd tegen amateurclub was sowieso al uit geweest.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |