quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Ambipur het volgende:
Ik zeg ik doe geen avondjurk aan, ik doe wel een kort cocktailjurkje aan. En toen was haar reactie: huh.. Met jouw armen? Maar die zijn toch best wel vet?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niemand is hier te vertrouwen, hoor.
Jou verpest? wow plsquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geweldig toch
Jullie hebben me verpest btw, ik was veel liever ooit
[..]
Ik wou haar slaan destijdsNu nog steeds wel.. Maar toch geef ik om die meid
NEE!!! GFY.. Gewoon neequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jou verpest? wow plskijk hoe lief ik toen nog poste. Alles is JOUW schuld!!!
Leuk tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las laatst nog een oud topic van me terug.
Kan daar soms echt om lachen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ruilen? We hebben eigenlijk best wel zelfde figuur. (Als ik dunner ben)
Graag dit jaar nog danquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is zo biatch. Wacht maar tot ik dun ben.
GFY? :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE!!! GFY.. Gewoon nee![]()
Door jullie ben ik vals geworden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is zo biatch. Wacht maar tot ik dun ben.
Ohquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou nee, dat niet eens, ik vind gewoon mijn eigen humor wel heel leuk
Dat snap ik. Maar misschien kan je het zien als eye-opener dat je toch echt wat af moet vallen?quote:
Anti-masturbatietopic.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou nee, dat niet eens, ik vind gewoon mijn eigen humor wel heel leuk
Waarom? Ik ben gewoon ongeduldig ja, hou niet van wachtenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat juist jij dit zegt..... Dat valt me wel tegen.
Go fuck yourselfquote:
:$quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Go fuck yourself
En jawel.. En nu klaar of ik ga je intens veel pijn doen
Die was leukquote:
Zeg je hier nou mee dat jij ook een smalle taille hebt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat juist superleuk als je heupen en smalle taille hebt, heb er ook zo één.
Komt waarschijnlijk omdat je meestal wel serieus post. Was wel een pareltje, ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die was leuk
Ik had eigenlijk verwacht dat minder mensen hem serieus zouden nemen
Why?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, Ambi, doe iets aan je UI, hij is verwarrend!
Heb die eye-opener zelf gehad. Ik luister niet naar anderen. Maar stoor me nu genoeg aan mijn vetquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar misschien kan je het zien als eye-opener dat je toch echt wat af moet vallen?
Grapje, kusjequote:
Je bent gewoon jaloers dat hij dat kanquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het soms echt knap dat je met Dqod mee kan praten.
......quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een probleem.
Wij hebben een magneet/whiteboardje in de keuken hangen waarop het scheme van de sportschool hangt. Nu heb ik echter nog een blaadje wat ik daar op wil hangen, maar dat past niet, want ik wil er ook nog op kunnen schrijven.
Én er hangt een blaadje met kortingsbonnen van de Hema!
Hoe ga ik dat nou doen!?!?!
Ik ben ook best knapquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het soms echt knap dat je met Dqod mee kan praten.
Oeh gelukkig maarquote:
Moet ik soms die pic sturen waar ik dat jurkje aanheb? Dan kan je het zelf zien als je me niet gelooft, heb een fucking zandloperfiguur gekquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg je hier nou mee dat jij ook een smalle taille hebt?
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ik soms die pic sturen waar ik dat jurkje aanheb? Dan kan je het zelf zien als je me niet gelooft, heb een fucking zandloperfiguur gek.
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ik soms die pic sturen waar ik dat jurkje aanheb? Dan kan je het zelf zien als je me niet gelooft, heb een fucking zandloperfiguur gek.
Jij bent zo lief en koetsjiekoetsjie enzo. End an zo'n UI!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Why?
[..]
Heb die eye-opener zelf gehad. Ik luister niet naar anderen. Maar stoor me nu genoeg aan mijn vet
Showen hierquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kun je niet het blaadje helemaal onderaan hangen zodat het een beetje van het bord af bungelt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een probleem.
Wij hebben een magneet/whiteboardje in de keuken hangen waarop het scheme van de sportschool hangt. Nu heb ik echter nog een blaadje wat ik daar op wil hangen, maar dat past niet, want ik wil er ook nog op kunnen schrijven.
Én er hangt een blaadje met kortingsbonnen van de Hema!
Hoe ga ik dat nou doen!?!?!
Ik wil je tranen proeven uit liefdequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook best knap
[..]
Oeh gelukkig maarnam je wel serieus, moest bijna huilen.
Je noemt mij lief? Like srs?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent zo lief en koetsiekoetsie enzo. End an zo'n UI!
Kan niet
The fuck heb jij gebruikt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent zo lief en koetsjiekoetsjie enzo. End an zo'n UI!
Kan niet
Daar hangt dus al een blaadje! En twee naast elkaar past niet!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je niet het blaadje helemaal onderaan hangen zodat het een beetje van het bord af bungelt?
Zal wat voor je bewarenquote:
I love you.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hangt dus al een blaadje! En twee naast elkaar past niet!
Ik ben helemaal in de war nu. En dan ook nog die UI van Ambi...
kquote:
SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je gewoon een groter whiteboard nodig. of koelkastmagneten,quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hangt dus al een blaadje! En twee naast elkaar past niet!
Ik ben helemaal in de war nu. En dan ook nog die UI van Ambi...
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kLekkerdingSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik ben daar niet zo goed in hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I love you.
Ik ga nu lunchen met pasta. Is dat verantwoord Janies? Mn duifje.
[..]
kSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je hebt gelijk, wijd uitlopende jurkjes kunnen dus wel bij ons figuur.
All good things are wild and free.
[..]
kLijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
kIk zie niet zovee heupen, strijkplank.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
kMooooiii hoor!!SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Die kunnen niet op de koelkast hier (ingebouwd) maar wat dat whiteboard heb je gelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een groter whiteboard nodig. of koelkastmagneten,
Lieve negert, jij bent hetquote:
[..]
kNat geworden :$SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
kZou wel raken.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie niet zovee heupen, strijkplank.
Ga je mond spoelen, dat willen we niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ambi ik vind je voor het eerst vandaag erg grappig
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.
Vannacht sliep ik, sloerie!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Spuit 11, had ik al gepost vannacht.
[..]
kSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prima figuur
Er zit alleen iets wits in je gezicht.
compact en kleverig.
Is volgens mij bij bijna ieder figuur wel flatterend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, wijd uitlopende jurkjes kunnen dus wel bij ons figuur.
Toch is het zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, dat willen we niet.
Ik had de hakken van m'n moeder aan, maar fuck dat ik draag het niet eens met hakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.
Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch is het zo. Maar nee nogal logisch dat m'n heupen niet zo zichtbaar zijn met een wijd uiteenlopend jurkje he.
[..]
Ik had de hakken van m'n moeder aan, maar fuck dat ik draag het niet eens met hakken.
Hakken.
Ik dacht juist dat het niet stond bij bredere heupen, want dan lijkt de boel nog breder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is volgens mij bij bijna ieder figuur wel flatterend.
Eigen schuld hoorquote:
Je moet een envelop aan je whiteboard hangen waar je bijvoorbeeld die kortingsbonnen enzo in kunt doen. Ik heb ook een soort envelopding op m'n whiteboard hangen en daar zitten wat papieren in die ik vaak bij de hand moet hebben en m'n whiteboardmarkers enzo.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienAls ik ben afgevallen show ik een picture. Dan snap je me.
Ja maar als ik het zo hoor dan is iedere vrouw een strijkplank vergeleken met jou, weet niet hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienAls ik ben afgevallen show ik een picture. Dan snap je me.
Stuur dan een keer een pic, want ik weet niet hoe die eruit zien nee.quote:Je zou mijn heupen eens moeten zien![]()
Wow, keilullig.quote:
O, dat is misschien wel een idee ja! ^^quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet een envelop aan je whiteboard hangen waar je bijvoorbeeld die kortingsbonnen enzo in kunt doen. Ik heb ook een soort envelopding op m'n whiteboard hangen en daar zitten wat papieren in die ik vaak bij de hand moet hebben en m'n whiteboardmarkers enzo.
Het staat niet bij mensen met een groot boezem. Mn zusje weigert te luisteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het niet stond bij bredere heupen, want dan lijkt de boel nog breder.
Ik zou m'n ma echt zeggen dat ze op moest hoepelen hoor, na de 1e keerquote:Zijn we net klaar met de seks en liggen we nog naakt op bed beetje na te genieten horen we iemand de zoldertrap op komen (Dat ding maakt een lawaai waar je u tegen zegt!)
Aangezien we in een 1 persoonbed slapen/seks hebben moesten we ons samen snel onder dat deken wurmen en toen ging de deur open.
Ik voelde de wind nog tegen mijn billen aan dus grote kans dat die niet goed bedekt waren.
Vervolgens kijkt mijn schoonma heel raar en doet telkens de deur open en dicht (ze keek telkens 2 seconde vroeg waarom we raar deden en keek ons vreemd aan)...
Geen idee of ze nou weet dat we naakt lagen maar elke 2 seconde de deur open en dicht was nogal komisch...
Waarom haal je weg waar de post vandaan komt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou m'n ma echt zeggen dat ze op moest hoepelen hoor, na de 1e keerSowieso binnen komen zonder te kloppen, kut ouders
Will do.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik het zo hoor dan is iedere vrouw een strijkplank vergeleken met jou, weet niet hoorEnne:
[..]
Stuur dan een keer een pic, want ik weet niet hoe die eruit zien nee.
Heb het uit een ander topic waar de quote al zo was, zonder naam van iemand anders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom haal je weg waar de post vandaan komt?
Heb zelfs foto gemaakt alles. Kijk:quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is misschien wel een idee ja! ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ben zo behulpzaam weer. Goed voor m'n karma.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelfs foto gemaakt alles. Kijk:Lelijke lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ben zo behulpzaam weer. Goed voor m'n karma.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:21 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb trouwens foto's van het skieen van vorig jaar. Waarop mijn heupen zeer duidelijk zichtbaar zijn.Ik stuur wel even naar Veer enzo.
Klopt.quote:
Mwoah met een peplum lijkt me dat inderdaad wel het geval, maar met brede heupen niet aangezien het jurkje die vorm van zichzelf al heeft. Persoonlijk vind ik het heel mooi juist, want het benadrukt ook de taille.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het niet stond bij bredere heupen, want dan lijkt de boel nog breder.
Goh, zonder verwijzing naar Veer of Ambi of WD of weet ik het wie?quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goh, zonder verwijzing naar Veer of Ambi of WD of weet ik het wie?
Dinosaurs.quote:
twitter:JaccoRozema twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 12:49:37@annemiekevndijk ik hou van je! reageer retweet
http://www.geenstijl.nl/m(...)rmoordt_zijn_vr.htmltwitter:HenryS04 twitterde op woensdag 03-07-2013 om 21:08:28@JaccoRozema Jou mama heeft polie kkr moordenaar!!! reageer retweet
Vind ik ook nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Ambipur het volgende:
OMG OMG OMG VEER VINDT MIJ STEVIG MAAR NIET DIK
Oh, ja, ben in de war.quote:
Heeft Veer doorgestuurd.. Jammer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik ook nietje staat alleen nogal lomp maar vind t meevallen na je verhalen
Zij mocht toch zien mensquote:
Ik wilde dat Vas lief ging vragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zij mocht toch zien mensAnders had ik het wel voor mezelf gehouden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja je zegt een pagina omhoog toch dat je ze al ging sturen.
quote:
Trouwens, over lomp gesproken... Ooit op die palen gestaan? I almost died that day.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik ook nietje staat alleen nogal lomp maar vind t meevallen na je verhalen
nu nog je klittelaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Ambipur het volgende:
Op deze zonnige dag is mijn ego voldoende gestreeld + bemind. Ik dank u allen.
Ja hallo wie had jou erop geattendeerd dat die foto's van jou en CY rondgingen?quote:
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:50 schreef Ambipur het volgende:
Op deze zonnige dag is mijn ego voldoende gestreeld + bemind. Ik dank u allen.
Ik weet. Laten we het goedmaken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo wie had jou erop geattendeerd dat die foto's van jou en CY rondgingen?ik ben fucking lief je weet het.
Op deze staat geen gezicht, niets.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef krioro het volgende:
Vas staat erom bekend foto's door te sturen (vraag maar aan dWc), dus binnen no time heeft iedereen op FOK! hem toch.
[..]
Staat genoteerd.
Waaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef krioro het volgende:
Vas staat erom bekend foto's door te sturen (vraag maar aan dWc), dus binnen no time heeft iedereen op FOK! hem toch.
Jawel, in tc.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WaaromHeb toch ook nooit jouw pics doorgestuurd of wel soms
.
Bedankt broeder, staat gelijk voor me klaar als schimmige figuren met mijn privé willen spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoezo wil je zijn foto ook doorsturen?
Ik ben seizoen 2 van Luther aan het downloaden, maar die staat er niet op met NL Subs. Weet jij waar ik NL subs kan downloaden voor die episodes van seizoen 2?quote:
http://www.subtitleseeker.com/1474684/Luther/Season-2-Subs/Dutch/quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben seizoen 2 van Luther aan het downloaden, maar die staat er niet op met NL Subs. Weet jij waar ik NL subs kan downloaden voor die episodes van seizoen 2?
Sorry nogmaals haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:57 schreef Ambipur het volgende:
Foto's doorsturen, wie het ook doet, fucking zielig.
Ik geef geen neuk en was er zelf bij, maar het is wel waar. (srs) Verder was die eerste post een grapje (gebaseerd op waarheid), happert.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen onwaarheden de wereld inhelpen
Wow, maar welke moet ik dan doen? Of werken ze allemaal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.subtitleseeker.com/1474684/Luther/Season-2-Subs/Dutch/
Ligt aan welke aflevering je zoekt, en welke download je hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, maar welke moet ik dan doen? Of werken ze allemaal?
Meer dan anderhalf jaar geleden ja, en dWc boeit toch nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk en was er zelf bij, maar het is wel waar. (srs) Verder was die eerste post een grapje, happert.
Godsamme ik heb daar helemaal geen verstand van manquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan welke aflevering je zoekt, en welke download je hebt.
Pfff diegene heeft zelfs je telefoonnummer.quote:
je kijkt naar hoe de aflevering heet, en je zoekt de ondertitels die daar het meest op lijken bij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Godsamme ik heb daar helemaal geen verstand van man
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kijkt naar hoe de aflevering heet, en je zoekt de ondertitels die daar het meest op lijken bij.
Ja dat lukt dus nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
je kijkt naar hoe de aflevering heet, en je zoekt de ondertitels die daar het meest op lijken bij.
Maak eens foto's van dWc in het wild, gewoon even volgen vanaf z'n huis naar de supermarkt of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer dan anderhalf jaar geleden ja, en dWc boeit toch niet
Jij ook?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Pfff diegene heeft zelfs je telefoonnummer.
Kan ik doen. Weet waar hij woont.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Maak eens foto's van dWc in het wild, gewoon even volgen vanaf z'n huis naar de supermarkt of zo.
Nee johquote:
Wahahahah daarom! En anders mis ik soms gewoon shit. Engelse subs erbij is ook altijd nog beter, maar liefst gewoon NL.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms zijn ze wel handig, vooral als luther een agressie aanval krijgt.
Ok ok ik help wel even. dm.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wahahahah daarom! En anders mis ik soms gewoon shit. Engelse subs erbij is ook altijd nog beter, maar liefst gewoon NL.
Ben gewoon mijzelf hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ben je zo nega vandaag? 't siert je niet turkje
Zonder ondertiteling kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wahahahah daarom! En anders mis ik soms gewoon shit. Engelse subs erbij is ook altijd nog beter, maar liefst gewoon NL.
ik ken er wel een paar die echt liever zonder ondertiteling kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling kijken.! Ontzettend onhandig. Allemaal stoere praat.
Thanks Fasquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zonder ondertiteling kijken.! Ontzettend onhandig. Allemaal stoere praat.
Yeah. En Ambi ook maar roepen dat ik die foto's van haar loop door te sturen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo wie had jou erop geattendeerd dat die foto's van jou en CY rondgingen?ik ben fucking lief je weet het.
Nee hoor, ze heeft mijn almost naakt pic nooti doorgestuurdquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Idc. Dat is way back.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah. En Ambi ook maar roepen dat ik die foto's loop door te sturen.Heb ze niet eens.
Dat dacht jij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft mijn almost naakt pic nooti doorgestuurd
Godverdommequote:
Mag ik jouw pic zien van skieen?quote:
quote:heb gewoon een wijf aangezeten. een lesbie een wijf die zonodig mannenwerk moet doen, met een opgeschorene tondeuseharses en een broekpak en een sigaar, die de hele dag opzij legt te lezen, ja dan gaatie kapot.
Way back dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je deed het een paar dagen geleden nog.
Ja. Die noemen mij geen slet zonder mij te kennen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:12 schreef tetouaribo het volgende:
Wat is dit nou ambi? Krijgt iedereen foto's van jou ja.
Had je kunnen voorkomen, dit gehuilquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef Chai het volgende:
Fucking mooi weer buiten en ik zit op school aan een project te werken wat ik moet herkansen, gvd.
niemand noemt je slet hoor, daar moet je eerst voor neuken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Die noemen mij geen slet zonder mij te kennen.
Als je me kent mag het wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:12 schreef Dqod het volgende:
Wat een ondertiteling-gehaat hierHet maakt me verdrietig ;s
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Glad to helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
sletquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Die noemen mij geen slet zonder mij te kennen.
Als je me kent mag het wel.
Doe normaal ;squote:
Mwoa, zit in een kutgroepje.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
niemand noemt je slet hoor, daar moet je eerst voor neuken.
HEE!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Mwoa, zit in een kutgroepje.Doen nu met twee mensen het werk van 4-5.
Andere twee brillenjoodjes leveren alleen baggerwerk wat nog weer helemaal verbeterd moet worden.
Ik pik dit niet hoor.. Echt.. JONGEquote:
Dit werkt alleen bij me wanneer mbhhh dit tegen me zegt, sorry bby :$quote:
Blue Lagoon is met brooke shieldsquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je the blue lagoon weleens gezien met haar? Of Dazed and confused?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit werkt alleen bij me wanneer mbhhh dit tegen me zegt, sorry bby :$
nee je hebt 2 films van the blue lagoon, een is met brooke en een is met milla.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blue Lagoon is met brooke shieldsdit is zij van resident evil
Vieze lurkerquote:
Jij hebt het over Return to the blue lagoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee je hebt 2 films van the blue lagoon, een is met brooke en een is met milla.
JA!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over Return to the blue lagoonget your facts straight girl.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
BEN LUCHTIG ALS WASA
BRENG DRAMA
SPIT ALS LAMA
EN NU SAMEN JA
quote:
Dat is toch van dezelfde jonge doe niet zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over Return to the blue lagoonget your facts straight girl.
DOE RUSTIG!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is toch van dezelfde jonge doe niet zo
Geef gewoon je ongelijk toe jonge, wd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is toch van dezelfde jonge doe niet zo
Stuur wel even pics en als je dan ook weet dat twee mongooltjes zijn die 0,0 nuttig werk hebben verzet dan begrijp je het wel.quote:
Jammer van je ninja-edit, ik wou je net gaan uitlachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef gewoon je ongelijk toe jonge, wd.
Jij hebt het over return to blue lagoon van 1991 terwijl je het eerst over blue lagoon hebt uit 1980.
Dat is verwarrend, ik rectificeer je. Deal with it
Anders had je wel gelijk return to the blue lagoon gezegd toch gvd!
Kick ze uit je groepjequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur wel even pics en als je dan ook weet dat twee mongooltjes zijn die 0,0 nuttig werk hebben verzet dan begrijp je het wel.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef gewoon je ongelijk toe jonge, wd.
Jij hebt het over return to blue lagoon van 1991 terwijl je het eerst over blue lagoon hebt uit 1980.
Dat is verwarrend, ik rectificeer je. Deal with it
Anders had je wel gelijk return to the blue lagoon gezegd toch gvd!
EN JIJ MOET HELEMAAL OPPASSEN JONGE!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer van je ninja-edit, ik wou je net gaan uitlachen
ja wil het graag begrijpen, snap er niks van. Ik wacht wel even.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur wel even pics en als je dan ook weet dat twee mongooltjes zijn die 0,0 nuttig werk hebben verzet dan begrijp je het wel.
Oh hij verspreekt zich een keer. Allemaal even lachen mensenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer van je ninja-edit, ik wou je net gaan uitlachen
Die 1e heeft een uitwisselingstudente als vriendin. En die 2e idd ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
lol Chaide 1e is gay en de 2e is nog maagd he
?
haaaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh hij verspreekt zich een keer. Allemaal even lachen mensen
hahahajajajajajahahahahquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pffff, kom dan.. HAHAHAHAHAHA KNNNNNNNNGGGRRRT IK LACH JE MINACHTEND TOE!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN JIJ MOET HELEMAAL OPPASSEN JONGE!!
[..]
ja wil het graag begrijpen, snap er niks van. Ik wacht wel even.
Zit nootmans niet te white-knighten, hij is prima tegen me opgewassen hoor, weenie ;squote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Die 1e heeft een uitwisselingstudente als vriendin. En die 2e idd ja.
Zeg gewoon normaal hoi ofzoquote:
Lol je vergeet een punt haha sukkel hahahahaha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Lol je vergeet een punt haha sukkel hahahahaha.
Hij heeft gewoon gelijk hoor!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit nootmans niet te white-knighten, hij is prima tegen me opgewassen hoor, weenie ;s
En jij vergeet komma's. Hahahahaha!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:43 schreef krioro het volgende:
[..]
O.oquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor!
Staarwedstrijd, jij en ik NU!
Eh, nee hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij vergeet komma's. Hahahahaha!
Ga zelfquote:
Kijk zelfquote:
K laat ambi op je gezicht zitten als je niet uitkijktquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Doubleteam op Mur, DUS ZO DURVEN JULLIE WEL HE
dan stikt ie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
K laat ambi op je gezicht zitten als je niet uitkijkt
Kenjij Shingeki no Kyojin?quote:
Ook als ik niet uitkijk zie ik dat gevaarte van verre aan komen wobbelen. XDDDDDquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
K laat ambi op je gezicht zitten als je niet uitkijkt
Deze vind ik grappigquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Wil zeker greendcard :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
NeeZuid-Amerikaans, op zich wel prima meisje.
Zal m lerenquote:
Wowquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook als ik niet uitkijk zie ik dat gevaarte van verre aan komen wobbelen. XDDDDD
Oh okquote:
Oja lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHA JE KNIPPERDE MET JE OGEN, LOSER!!!
[ afbeelding ]
Vandaag ben je mijn bitch en doe je alles wat ik zegquote:
Same shit different day.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag ben je mijn bitch en doe je alles wat ik zeg
En Stingquote:
Ik werd vannacht wakker en moest echt belachelijk nodig pissen!quote:
Ik hoop dat je een grapje maakt, of ik klap jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, of ik klap jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
MI van jou squirtingquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik werd vannacht wakker en moest echt belachelijk nodig pissen!
/random
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, of ik klap jeEuhm. Het was een test of nutz het wel wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vleierdquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Het was een test of nutz het wel wist.
quote:
Met welk doel heb je deze test geinitieerd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Het was een test of nutz het wel wist.
Sta nu hard als deze tepels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met welk doel heb je deze test geinitieerd?
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sta nu hard als deze tepels.wat is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sta nu hard als deze tepels.Moet denken aan die reclame.. Van Mentos geloof ik? :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Plas! Nu!quote:
Weer eens kijken binnenkortquote:
Zou knuffelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |