Vandaag ben je mijn bitch en doe je alles wat ik zegquote:
Same shit different day.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag ben je mijn bitch en doe je alles wat ik zeg
En Stingquote:
Ik werd vannacht wakker en moest echt belachelijk nodig pissen!quote:
Ik hoop dat je een grapje maakt, of ik klap jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, of ik klap jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
MI van jou squirtingquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik werd vannacht wakker en moest echt belachelijk nodig pissen!
/random
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, of ik klap jeEuhm. Het was een test of nutz het wel wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vleierdquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Het was een test of nutz het wel wist.
quote:
Met welk doel heb je deze test geinitieerd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Het was een test of nutz het wel wist.
Sta nu hard als deze tepels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met welk doel heb je deze test geinitieerd?
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sta nu hard als deze tepels.wat is dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sta nu hard als deze tepels.Moet denken aan die reclame.. Van Mentos geloof ik? :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Plas! Nu!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |