Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch is het zo. Maar nee nogal logisch dat m'n heupen niet zo zichtbaar zijn met een wijd uiteenlopend jurkje he.
[..]
Ik had de hakken van m'n moeder aan, maar fuck dat ik draag het niet eens met hakken.
Hakken.
Ik dacht juist dat het niet stond bij bredere heupen, want dan lijkt de boel nog breder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is volgens mij bij bijna ieder figuur wel flatterend.
Eigen schuld hoorquote:
Je moet een envelop aan je whiteboard hangen waar je bijvoorbeeld die kortingsbonnen enzo in kunt doen. Ik heb ook een soort envelopding op m'n whiteboard hangen en daar zitten wat papieren in die ik vaak bij de hand moet hebben en m'n whiteboardmarkers enzo.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienAls ik ben afgevallen show ik een picture. Dan snap je me.
Ja maar als ik het zo hoor dan is iedere vrouw een strijkplank vergeleken met jou, weet niet hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienAls ik ben afgevallen show ik een picture. Dan snap je me.
Stuur dan een keer een pic, want ik weet niet hoe die eruit zien nee.quote:Je zou mijn heupen eens moeten zien![]()
Wow, keilullig.quote:
O, dat is misschien wel een idee ja! ^^quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet een envelop aan je whiteboard hangen waar je bijvoorbeeld die kortingsbonnen enzo in kunt doen. Ik heb ook een soort envelopding op m'n whiteboard hangen en daar zitten wat papieren in die ik vaak bij de hand moet hebben en m'n whiteboardmarkers enzo.
Het staat niet bij mensen met een groot boezem. Mn zusje weigert te luisteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het niet stond bij bredere heupen, want dan lijkt de boel nog breder.
Ik zou m'n ma echt zeggen dat ze op moest hoepelen hoor, na de 1e keerquote:Zijn we net klaar met de seks en liggen we nog naakt op bed beetje na te genieten horen we iemand de zoldertrap op komen (Dat ding maakt een lawaai waar je u tegen zegt!)
Aangezien we in een 1 persoonbed slapen/seks hebben moesten we ons samen snel onder dat deken wurmen en toen ging de deur open.
Ik voelde de wind nog tegen mijn billen aan dus grote kans dat die niet goed bedekt waren.
Vervolgens kijkt mijn schoonma heel raar en doet telkens de deur open en dicht (ze keek telkens 2 seconde vroeg waarom we raar deden en keek ons vreemd aan)...
Geen idee of ze nou weet dat we naakt lagen maar elke 2 seconde de deur open en dicht was nogal komisch...
Waarom haal je weg waar de post vandaan komt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou m'n ma echt zeggen dat ze op moest hoepelen hoor, na de 1e keerSowieso binnen komen zonder te kloppen, kut ouders
Will do.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik het zo hoor dan is iedere vrouw een strijkplank vergeleken met jou, weet niet hoorEnne:
[..]
Stuur dan een keer een pic, want ik weet niet hoe die eruit zien nee.
Heb het uit een ander topic waar de quote al zo was, zonder naam van iemand anders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom haal je weg waar de post vandaan komt?
Heb zelfs foto gemaakt alles. Kijk:quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is misschien wel een idee ja! ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ben zo behulpzaam weer. Goed voor m'n karma.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelfs foto gemaakt alles. Kijk:Lelijke lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ben zo behulpzaam weer. Goed voor m'n karma.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:21 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb trouwens foto's van het skieen van vorig jaar. Waarop mijn heupen zeer duidelijk zichtbaar zijn.Ik stuur wel even naar Veer enzo.
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |