Zal wat voor je bewarenquote:
I love you.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hangt dus al een blaadje! En twee naast elkaar past niet!
Ik ben helemaal in de war nu. En dan ook nog die UI van Ambi...
kquote:
SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je gewoon een groter whiteboard nodig. of koelkastmagneten,quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hangt dus al een blaadje! En twee naast elkaar past niet!
Ik ben helemaal in de war nu. En dan ook nog die UI van Ambi...
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kLekkerdingSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik ben daar niet zo goed in hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I love you.
Ik ga nu lunchen met pasta. Is dat verantwoord Janies? Mn duifje.
[..]
kSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je hebt gelijk, wijd uitlopende jurkjes kunnen dus wel bij ons figuur.
All good things are wild and free.
[..]
kLijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
kIk zie niet zovee heupen, strijkplank.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
kMooooiii hoor!!SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Die kunnen niet op de koelkast hier (ingebouwd) maar wat dat whiteboard heb je gelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een groter whiteboard nodig. of koelkastmagneten,
Lieve negert, jij bent hetquote:
[..]
kNat geworden :$SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
kZou wel raken.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie niet zovee heupen, strijkplank.
Ga je mond spoelen, dat willen we niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ambi ik vind je voor het eerst vandaag erg grappig
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.
Vannacht sliep ik, sloerie!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Spuit 11, had ik al gepost vannacht.
[..]
kSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prima figuur
Er zit alleen iets wits in je gezicht.
compact en kleverig.
Is volgens mij bij bijna ieder figuur wel flatterend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, wijd uitlopende jurkjes kunnen dus wel bij ons figuur.
Toch is het zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, dat willen we niet.
Ik had de hakken van m'n moeder aan, maar fuck dat ik draag het niet eens met hakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |