quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Ambipur het volgende:
Ik zeg ik doe geen avondjurk aan, ik doe wel een kort cocktailjurkje aan. En toen was haar reactie: huh.. Met jouw armen? Maar die zijn toch best wel vet?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niemand is hier te vertrouwen, hoor.
Jou verpest? wow plsquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geweldig toch
Jullie hebben me verpest btw, ik was veel liever ooit
[..]
Ik wou haar slaan destijdsNu nog steeds wel.. Maar toch geef ik om die meid
NEE!!! GFY.. Gewoon neequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jou verpest? wow plskijk hoe lief ik toen nog poste. Alles is JOUW schuld!!!
Leuk tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las laatst nog een oud topic van me terug.
Kan daar soms echt om lachen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ruilen? We hebben eigenlijk best wel zelfde figuur. (Als ik dunner ben)
Graag dit jaar nog danquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is zo biatch. Wacht maar tot ik dun ben.
GFY? :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE!!! GFY.. Gewoon nee![]()
Door jullie ben ik vals geworden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is zo biatch. Wacht maar tot ik dun ben.
Ohquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou nee, dat niet eens, ik vind gewoon mijn eigen humor wel heel leuk
Dat snap ik. Maar misschien kan je het zien als eye-opener dat je toch echt wat af moet vallen?quote:
Anti-masturbatietopic.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou nee, dat niet eens, ik vind gewoon mijn eigen humor wel heel leuk
Waarom? Ik ben gewoon ongeduldig ja, hou niet van wachtenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat juist jij dit zegt..... Dat valt me wel tegen.
Go fuck yourselfquote:
:$quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Go fuck yourself
En jawel.. En nu klaar of ik ga je intens veel pijn doen
Die was leukquote:
Zeg je hier nou mee dat jij ook een smalle taille hebt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staat juist superleuk als je heupen en smalle taille hebt, heb er ook zo één.
Komt waarschijnlijk omdat je meestal wel serieus post. Was wel een pareltje, ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die was leuk
Ik had eigenlijk verwacht dat minder mensen hem serieus zouden nemen
Why?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, Ambi, doe iets aan je UI, hij is verwarrend!
Heb die eye-opener zelf gehad. Ik luister niet naar anderen. Maar stoor me nu genoeg aan mijn vetquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar misschien kan je het zien als eye-opener dat je toch echt wat af moet vallen?
Grapje, kusjequote:
Je bent gewoon jaloers dat hij dat kanquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het soms echt knap dat je met Dqod mee kan praten.
......quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een probleem.
Wij hebben een magneet/whiteboardje in de keuken hangen waarop het scheme van de sportschool hangt. Nu heb ik echter nog een blaadje wat ik daar op wil hangen, maar dat past niet, want ik wil er ook nog op kunnen schrijven.
Én er hangt een blaadje met kortingsbonnen van de Hema!
Hoe ga ik dat nou doen!?!?!
Ik ben ook best knapquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het soms echt knap dat je met Dqod mee kan praten.
Oeh gelukkig maarquote:
Moet ik soms die pic sturen waar ik dat jurkje aanheb? Dan kan je het zelf zien als je me niet gelooft, heb een fucking zandloperfiguur gekquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg je hier nou mee dat jij ook een smalle taille hebt?
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ik soms die pic sturen waar ik dat jurkje aanheb? Dan kan je het zelf zien als je me niet gelooft, heb een fucking zandloperfiguur gek.
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet ik soms die pic sturen waar ik dat jurkje aanheb? Dan kan je het zelf zien als je me niet gelooft, heb een fucking zandloperfiguur gek.
Jij bent zo lief en koetsjiekoetsjie enzo. End an zo'n UI!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Why?
[..]
Heb die eye-opener zelf gehad. Ik luister niet naar anderen. Maar stoor me nu genoeg aan mijn vet
Showen hierquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kun je niet het blaadje helemaal onderaan hangen zodat het een beetje van het bord af bungelt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een probleem.
Wij hebben een magneet/whiteboardje in de keuken hangen waarop het scheme van de sportschool hangt. Nu heb ik echter nog een blaadje wat ik daar op wil hangen, maar dat past niet, want ik wil er ook nog op kunnen schrijven.
Én er hangt een blaadje met kortingsbonnen van de Hema!
Hoe ga ik dat nou doen!?!?!
Ik wil je tranen proeven uit liefdequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben ook best knap
[..]
Oeh gelukkig maarnam je wel serieus, moest bijna huilen.
Je noemt mij lief? Like srs?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent zo lief en koetsiekoetsie enzo. End an zo'n UI!
Kan niet
The fuck heb jij gebruikt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent zo lief en koetsjiekoetsjie enzo. End an zo'n UI!
Kan niet
Daar hangt dus al een blaadje! En twee naast elkaar past niet!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je niet het blaadje helemaal onderaan hangen zodat het een beetje van het bord af bungelt?
Zal wat voor je bewarenquote:
I love you.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hangt dus al een blaadje! En twee naast elkaar past niet!
Ik ben helemaal in de war nu. En dan ook nog die UI van Ambi...
kquote:
SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je gewoon een groter whiteboard nodig. of koelkastmagneten,quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hangt dus al een blaadje! En twee naast elkaar past niet!
Ik ben helemaal in de war nu. En dan ook nog die UI van Ambi...
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kLekkerdingSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik ben daar niet zo goed in hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I love you.
Ik ga nu lunchen met pasta. Is dat verantwoord Janies? Mn duifje.
[..]
kSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je hebt gelijk, wijd uitlopende jurkjes kunnen dus wel bij ons figuur.
All good things are wild and free.
[..]
kLijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
kIk zie niet zovee heupen, strijkplank.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
kMooooiii hoor!!SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Die kunnen niet op de koelkast hier (ingebouwd) maar wat dat whiteboard heb je gelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een groter whiteboard nodig. of koelkastmagneten,
Lieve negert, jij bent hetquote:
[..]
kNat geworden :$SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
kZou wel raken.SPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie niet zovee heupen, strijkplank.
Ga je mond spoelen, dat willen we niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ambi ik vind je voor het eerst vandaag erg grappig
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.
Vannacht sliep ik, sloerie!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Spuit 11, had ik al gepost vannacht.
[..]
kSPOILER: gr grOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prima figuur
Er zit alleen iets wits in je gezicht.
compact en kleverig.
Is volgens mij bij bijna ieder figuur wel flatterend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, wijd uitlopende jurkjes kunnen dus wel bij ons figuur.
Toch is het zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, dat willen we niet.
Ik had de hakken van m'n moeder aan, maar fuck dat ik draag het niet eens met hakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt net of je een heel klein stompvoetje hebt.
Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch is het zo. Maar nee nogal logisch dat m'n heupen niet zo zichtbaar zijn met een wijd uiteenlopend jurkje he.
[..]
Ik had de hakken van m'n moeder aan, maar fuck dat ik draag het niet eens met hakken.
Hakken.
Ik dacht juist dat het niet stond bij bredere heupen, want dan lijkt de boel nog breder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is volgens mij bij bijna ieder figuur wel flatterend.
Eigen schuld hoorquote:
Je moet een envelop aan je whiteboard hangen waar je bijvoorbeeld die kortingsbonnen enzo in kunt doen. Ik heb ook een soort envelopding op m'n whiteboard hangen en daar zitten wat papieren in die ik vaak bij de hand moet hebben en m'n whiteboardmarkers enzo.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienAls ik ben afgevallen show ik een picture. Dan snap je me.
Ja maar als ik het zo hoor dan is iedere vrouw een strijkplank vergeleken met jou, weet niet hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman... Je zou mijn heupen eens moeten zienAls ik ben afgevallen show ik een picture. Dan snap je me.
Stuur dan een keer een pic, want ik weet niet hoe die eruit zien nee.quote:Je zou mijn heupen eens moeten zien![]()
Wow, keilullig.quote:
O, dat is misschien wel een idee ja! ^^quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet een envelop aan je whiteboard hangen waar je bijvoorbeeld die kortingsbonnen enzo in kunt doen. Ik heb ook een soort envelopding op m'n whiteboard hangen en daar zitten wat papieren in die ik vaak bij de hand moet hebben en m'n whiteboardmarkers enzo.
Het staat niet bij mensen met een groot boezem. Mn zusje weigert te luisteren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het niet stond bij bredere heupen, want dan lijkt de boel nog breder.
Ik zou m'n ma echt zeggen dat ze op moest hoepelen hoor, na de 1e keerquote:Zijn we net klaar met de seks en liggen we nog naakt op bed beetje na te genieten horen we iemand de zoldertrap op komen (Dat ding maakt een lawaai waar je u tegen zegt!)
Aangezien we in een 1 persoonbed slapen/seks hebben moesten we ons samen snel onder dat deken wurmen en toen ging de deur open.
Ik voelde de wind nog tegen mijn billen aan dus grote kans dat die niet goed bedekt waren.
Vervolgens kijkt mijn schoonma heel raar en doet telkens de deur open en dicht (ze keek telkens 2 seconde vroeg waarom we raar deden en keek ons vreemd aan)...
Geen idee of ze nou weet dat we naakt lagen maar elke 2 seconde de deur open en dicht was nogal komisch...
Waarom haal je weg waar de post vandaan komt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zou m'n ma echt zeggen dat ze op moest hoepelen hoor, na de 1e keerSowieso binnen komen zonder te kloppen, kut ouders
Will do.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als ik het zo hoor dan is iedere vrouw een strijkplank vergeleken met jou, weet niet hoorEnne:
[..]
Stuur dan een keer een pic, want ik weet niet hoe die eruit zien nee.
Heb het uit een ander topic waar de quote al zo was, zonder naam van iemand anders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom haal je weg waar de post vandaan komt?
Heb zelfs foto gemaakt alles. Kijk:quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat is misschien wel een idee ja! ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ben zo behulpzaam weer. Goed voor m'n karma.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zelfs foto gemaakt alles. Kijk:Lelijke lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ben zo behulpzaam weer. Goed voor m'n karma.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:21 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb trouwens foto's van het skieen van vorig jaar. Waarop mijn heupen zeer duidelijk zichtbaar zijn.Ik stuur wel even naar Veer enzo.
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |