quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Ambipur het volgende:
Ik zeg ik doe geen avondjurk aan, ik doe wel een kort cocktailjurkje aan. En toen was haar reactie: huh.. Met jouw armen? Maar die zijn toch best wel vet?
Genoeg vrouwen die dat wel doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen, maar nu zal ik die keuze niet meer maken. Bedankt.
Pic?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:05 schreef tliciouz het volgende:
Vol misschien maar dat ben ik nog steeds.
The woman gaat trouwen. Ik zeg ik doe geen avondjurk aan, ik doe wel een kort cocktailjurkje aan. En toen ws haar reactie: huh.. Met jouw armen? Maar die zijn toch best wel vet?quote:
Zag je mijn verkapte compliment???? Heeee nou?quote:
Kom verdorie dan ook eens buiten de sc dan zie je nog eens wat!quote:
Ik bedoel ook vol eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:05 schreef tliciouz het volgende:
Ben benieuwd welke foto jij hebt gezien dan Ambi want ik ben nooit dik geweest. Vol misschien maar dat ben ik nog steeds.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom verdorie dan ook eens buiten de sc dan zie je nog eens wat!
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
Ik volgens mij ook. Ze heeft een freaking lekker figuurtje. Raar wijf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb volgens mij een andere definitie van vol.
Ik zeg toch niet dat ik er niet blij mee ben? Maar ben zeker niet slank, heb brede heupen, weet ik veel hoe ik het moet omschrijven, vol, rondingen. Etc etc.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook. Ze heeft een freaking lekker figuurtje. Raar wijf.
Hard geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom verdorie dan ook eens buiten de sc dan zie je nog eens wat!
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
Ik ook. Dit is toch niet vol? Dit is een prima figuur. Magerder is echt niet leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb volgens mij een andere definitie van vol.
Ruilen? We hebben eigenlijk best wel zelfde figuur. (Als ik dunner benquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niet blij mee ben? Maar ben zeker niet slank, heb brede heupen, weet ik veel hoe ik het moet omschrijven, vol, rondingen. Etc etc.
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niet blij mee ben? Maar ben zeker niet slank, heb brede heupen, weet ik veel hoe ik het moet omschrijven, vol, rondingen. Etc etc.
Kijk eens naar de fotos van de degene die daar voor je postte, dat noem ik meer vol/quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Exactquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is toch niet vol? Dit is een prima figuur. Magerder is echt niet leuk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk eens naar de fotos van de degene die daar voor je postte, dat noem ik meer vol/
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, laten we het houden op rondingen op de juiste plekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |