quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Ambipur het volgende:
Ik zeg ik doe geen avondjurk aan, ik doe wel een kort cocktailjurkje aan. En toen was haar reactie: huh.. Met jouw armen? Maar die zijn toch best wel vet?
Genoeg vrouwen die dat wel doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen, maar nu zal ik die keuze niet meer maken. Bedankt.
Pic?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:05 schreef tliciouz het volgende:
Vol misschien maar dat ben ik nog steeds.
The woman gaat trouwen. Ik zeg ik doe geen avondjurk aan, ik doe wel een kort cocktailjurkje aan. En toen ws haar reactie: huh.. Met jouw armen? Maar die zijn toch best wel vet?quote:
Zag je mijn verkapte compliment???? Heeee nou?quote:
Kom verdorie dan ook eens buiten de sc dan zie je nog eens wat!quote:
Ik bedoel ook vol eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:05 schreef tliciouz het volgende:
Ben benieuwd welke foto jij hebt gezien dan Ambi want ik ben nooit dik geweest. Vol misschien maar dat ben ik nog steeds.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom verdorie dan ook eens buiten de sc dan zie je nog eens wat!
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
Ik volgens mij ook. Ze heeft een freaking lekker figuurtje. Raar wijf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb volgens mij een andere definitie van vol.
Ik zeg toch niet dat ik er niet blij mee ben? Maar ben zeker niet slank, heb brede heupen, weet ik veel hoe ik het moet omschrijven, vol, rondingen. Etc etc.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook. Ze heeft een freaking lekker figuurtje. Raar wijf.
Hard geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is toch niet vol? Dit is een prima figuur. Magerder is echt niet leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb volgens mij een andere definitie van vol.
Ruilen? We hebben eigenlijk best wel zelfde figuur. (Als ik dunner benquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niet blij mee ben? Maar ben zeker niet slank, heb brede heupen, weet ik veel hoe ik het moet omschrijven, vol, rondingen. Etc etc.
Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik er niet blij mee ben? Maar ben zeker niet slank, heb brede heupen, weet ik veel hoe ik het moet omschrijven, vol, rondingen. Etc etc.
Kijk eens naar de fotos van de degene die daar voor je postte, dat noem ik meer vol/quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Exactquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is toch niet vol? Dit is een prima figuur. Magerder is echt niet leuk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk eens naar de fotos van de degene die daar voor je postte, dat noem ik meer vol/
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, laten we het houden op rondingen op de juiste plekken.
Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt gelijk, laten we het houden op rondingen op de juiste plekken.
die jurk staat je iig goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op de grond staat ie nog beter.quote:
als de jurk uit is bedoel jequote:
Wat denk jij wel niet van mij? Ben geen perv!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik kom er zo aan schatje. Gaan w saampjes lekker wachten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef tliciouz het volgende:
Zit ik op een pakket te wachten komen ze tussen 5 en half 7.
Wel oke hoor. Voelt zich al wel thuis maar de oude kat is het er nog niet helemaal mee eens af en toe. Maar het gaat wel beter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dan komen ze om 7 uur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef tliciouz het volgende:
Zit ik op een pakket te wachten komen ze tussen 5 en half 7.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van mij? Ben geen perv!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel oke hoor. Voelt zich al wel thuis maar de oude kat is het er nog niet helemaal mee eens af en toe. Maar het gaat wel beter!
Hoe is het met jouw poes dan?Ah fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier is de kitten net weg, onze kat reageerde hetzelfde als de vorige keer. Wou niet meer eten, niet spelen, zat gestrest in een hoekje etc. Nu is de kitten weg en is alles weer goed dus we nemen geen kat meer in huis en laten hem lekker alleen. Kitten zit overigens nu in een heel leuk gezin.
All good things are wild and free.
Hier komen ze wel altijd binnen de afgesproken tijd gelukkig. Maar dan maar morgen, ga straks naar world war zquote:
Ook eigenlijk wel te zien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
Wijo dit is gewoon Aaahhnold![]()
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier komen ze wel altijd binnen de afgesproken tijd gelukkig. Maar dan maar morgen, ga straks naar world war z
Aww dat is wel zondequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah fijn!![]()
Hier is de kitten net weg, onze kat reageerde hetzelfde als de vorige keer. Wou niet meer eten, niet spelen, zat gestrest in een hoekje etc. Nu is de kitten weg en is alles weer goed dus we nemen geen kat meer in huis en laten hem lekker alleen. Kitten zit overigens nu in een heel leuk gezin.
Goeie film! Ben gister geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier komen ze wel altijd binnen de afgesproken tijd gelukkig. Maar dan maar morgen, ga straks naar world war z
Vind de zombies alleen niet echt als zombies uitzien van wat ik in de trailer zag.quote:
Dat vond ik juist wel een pluspunt. Vind echte zombies nooit zo leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind de zombies alleen niet echt zombies uitstralen van wat ik in de trailer zag.
Hoeft van mij ook niet. altijd slome half-vergane lijken vind ik niet echt nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind de zombies alleen niet echt zombies uitstralen van wat ik in de trailer zag.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gruwelijke foto's
http://imgur.com/a/zt3wi?gallery
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gruwelijke foto's
http://imgur.com/a/zt3wi?gallery
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel een pluspunt. Vind echte zombies nooit zo leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Er zitten echte pareltjes tussenquote:
quote:
Ja, die poste ik op de vorige pagina ook. Check George Cloony of lil Hitlerquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Brad Pitt u wot m8. Duidelijk geen swag nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef tliciouz het volgende:
Wat een stakkers zitten er toch op fok.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Damn son.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die poste ik op de vorige pagina ook. Check George Cloony of lil Hitler![]()
Wat een stakkers zitten er toch op fok.gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind het echt een hele mooie foto trouwens tli.
Mooie armpjes benen etc.
![]()
Nee dat ze snel zijn vind ik alleen maar leuk, maar iets meer bloed enzo was leuker geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet. altijd slome half-vergane lijken vind ik niet echt nodig.
Wat een stakkers zitten er toch op fok.Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand met sherlock skills die dit kan backtracen? Ben hier echt heel benieuwd naar.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, van jou kan ik het hebben.
OH FUCK I ADMIT IT WAS ME.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar idd, erg sneu... snap ook niet echt waarom. Maar zal wel een jongen zijn die je hebt afgewezen of een jaloerse trut
Thanks! Heb overigens een tan ja, vanochtend mezelf weer ingesmeerd. Maakt je meteen een paar kilo's slanker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Damn son.Where was the swag?
[..]
gvdvind het echt een hele mooie foto trouwens tli.
Mooie armpjes benen etc.
Het maakt me verder ook niets uit hoor, vind het wel grappig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar idd, erg sneu... snap ook niet echt waarom. Maar zal wel een jongen zijn die je hebt afgewezen of een jaloerse trut
Haha, hoeveel kg's bij welke lengte nu?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Heb overigens een tan ja, vanochtend mezelf weer ingesmeerd. Maakt je meteen een paar kilo's slanker.Geen zin om naar de gym te gaan de laatste tijd.
Ja idd, FOK! word steeds stommerquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het maakt me verder ook niets uit hoor, vind het wel grappig.Weet ik meteen weer waarom ik zo weinig op fok zit de laatste tijd.
Nee hoor. Op FOK! zijn die er niet zoveel volgens mij. Allemaal aandachtshoeren die liever zelf aandacht genereren.quote:
Dat is geen vraag voor een damequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, hoeveel kg's bij welke lengte nu?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het maakt me verder ook niets uit hoor, vind het wel grappig.Weet ik meteen weer waarom ik zo weinig op fok zit de laatste tijd.
Maar mensen van de KLB SC nietquote:
Wat een stakkers zitten er toch op fok.Had je me maar niet moeten afwijzen bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik laatst nog verteld, toen moest ik naar de gym van je want ik was iets te dik volgens jou.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, hoeveel kg's bij welke lengte nu?
Ik weet eigenlijk nog weinig, dus daar kan ik nog niets over zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat ze snel zijn vind ik alleen maar leuk, maar iets meer bloed enzo was leuker geweest.
Gewoon een mix van word war z met the walking dead.
Ben ik nog niet over uit :Squote:
Kwam omdat Vas me geen toestemming gaf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had je me maar niet moeten afwijzen bitch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik ook echt geen antwoord op geven, is iets teveel op het moment.quote:
Teveel? Doe normaal Chai.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga ik ook echt geen antwoord op geven, is iets teveel op het moment.![]()
Hoewel aan Panzer misschien nog wel, want die heeft laatst nog een pic gezien waar duidelijk te zien is hoe snel ik spieren opbouw, dus hij schat dat misschien nog wel redelijk realistisch in.
Ja, had je foto laatst gezien en dat dacht ik ook al.. wat een joekel van een bips zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoewel aan Panzer misschien nog wel, want die heeft laatst nog een pic gezien waar duidelijk te zien is hoe snel ik spieren opbouw, dus hij schat dat misschien nog wel redelijk realistisch in.
Huh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, had je foto laatst gezien en dat dacht ik ook al.. wat een joekel van een bips zeg
je poste hier laatst een blokless foto van je cross toen je een dressuurruiter oid noemdequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Heb jou niet op fb, hoe heb je dat gezien dan. Had er hier toen een blokje voor gedaan.
Kan prima, 5 kg extra no problem, zolang het maar niet in je gezicht zit. Onderkin, chubby face, dit dat. Liever iets meer dan gewoon te weinig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog verteld, toen moest ik naar de gym van je want ik was iets te dik volgens jou.
1,65 met 64 kilo.
Chai heeft dikkere triceps dan 2NutZ, all muscle. (srs)quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet, je had een keer vergeten zonder blokje. En ik weet je naam wel op FB want jouw verzoek staat nog in mijn inbox volgens mij. Je hebt een leuke naamquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Heb jou niet op fb, hoe heb je dat gezien dan. Had er hier toen een blokje voor gedaan.
Als ik aan kom krijg ik meteen een onderkin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan prima, 5 kg extra no problem, zolang het maar niet in je gezicht zit. Onderkin, chubby face, dit dat. Liever iets meer dan gewoon te weinig.
Waarom post je geen bikinifoto's op FOK!? Ben nu benieuwd hoe je buik eruit ziet.
[..]
Chai heeft dikkere triceps dan 2NutZ, all muscle. (srs)
Dat je dat zegt is prima, maar je moet geen '(srs)' gebruiken want je hebt mijn triceps nooit gezienquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan prima, 5 kg extra no problem, zolang het maar niet in je gezicht zit. Onderkin, chubby face, dit dat. Liever iets meer dan gewoon te weinig.
Waarom post je geen bikinifoto's op FOK!? Ben nu benieuwd hoe je buik eruit ziet.
[..]
Chai heeft dikkere triceps dan 2NutZ, all muscle. (srs)
Die met dat vliegenkleed? die is echt het duidelijkst. In beweging zijn de spieren er onder ook al heel gauw aangespannen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, je had een keer vergeten zonder blokje. En ik weet je naam wel op FB want jouw verzoek staat nog in mijn inbox volgens mij. Je hebt een leuke naam
We nemen je toch niet srs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je dat zegt is prima, maar je moet geen '(srs)' gebruiken want je hebt mijn triceps nooit gezien
Nee, laat eens zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Die met dat vliegenkleed? die is echt het duidelijkst. In beweging zijn de spieren er onder ook al heel gauw aangespannen.
Geeft niet, ik heb daar iemand voor buiten FOK!.quote:
Je hebt vaak genoeg foto's gepost met je armen erop. Trek op basis daarvan die conclusie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je dat zegt is prima, maar je moet geen '(srs)' gebruiken want je hebt mijn triceps nooit gezien
Okay, keep the onderkin at bay! Dat is echt een van de grootste turnoffs aan een vrouwenlichaam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik aan kom krijg ik meteen een onderkin.Daarom vind ik dit gewicht prima, minder is altijd leuk maar daar begin ik in de winter wel weer aan. Totaal geen motivatie atm.
En nee.
Dit toont het level aan sadness aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, laat eens zien
[..]
Geeft niet, ik heb daar iemand voor buiten FOK!.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit toont het leven aan sadness aan.
Voor mij althans. Zelfs 2NutZ is doing it. Zelfs freaking 2NutZ.
Ah ok.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg foto's gepost met je armen erop. Trek op basis daarvan die conclusie.
[..]
Okay, keep the onderkin at bay! Dat is echt een van de grootste turnoffs aan een vrouwenlichaam.![]()
En yeah, begrijpelijk. Het is nu zomer, vakantie, alles. Voor veel vrouwen tijd voor jurkjes, zonnebrillen, pluishaar, alcohol en vooral veel gloeiende, onverantwoorde sex met manmensen die ze net een paar uur kennen.Geniet ervan, jongedame!
Wat heb ik nu weer gedaan? :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit toont het level aan sadness aan.
Ik zal het vragen aan mn vriend of ik onverantwoorde seks met verschillende manmensen mag hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg foto's gepost met je armen erop. Trek op basis daarvan die conclusie.
[..]
Okay, keep the onderkin at bay! Dat is echt een van de grootste turnoffs aan een vrouwenlichaam.![]()
En yeah, begrijpelijk. Het is nu zomer, vakantie, alles. Voor veel vrouwen tijd voor jurkjes, zonnebrillen, pluishaar, alcohol en vooral veel gloeiende, onverantwoorde sex met manmensen die ze net een paar uur kennen.Geniet ervan, jongedame!
Dan doe wat met je zelf.. word begeerlijker, word knapper, doe iets... in elk geval meer dan als een dikke pad op de bank hangen met je hamka's.quote:
Godverdomme, ik zou zo'n mens de polsen breken. Wat een misselijke wancreatuur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ok.
Hard geworden van deze chick
http://www.telegraaf.nl/t(...)beul_duikt_op__.html
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan doe wat met je zelf.. word begeerlijker, word knapper, doe iets... in elk geval meer dan als een dikke pad op de bank hangen met je hamka's.
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan doe wat met je zelf.. word begeerlijker, word knapper, doe iets... in elk geval meer dan als een dikke pad op de bank hangen met je hamka's.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat zou je niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zou zo'n mens de polsen breken. Wat een misselijke wancreatuur.
[..]![]()
Well duh. Ben moslimstijl opgevoed toch. Heb normen en waarden helaas. Stomme ouders van mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Of gewoon een random FOK!ker langs laten komen.
Zo moeilijk kan het niet zijn.
Ja klopt, maar ik wou ook even een sneer uitdelenquote:
Dan hoef je ook niet te zeiken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Well duh. Ben moslimstijl opgevoed toch. Heb normen en waarden helaas. Stomme ouders van mij.
Haha succes, heb daar eigenlijk geen ervaring mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het vragen aan mn vriend of ik onverantwoorde seks met verschillende manmensen mag hebben.
Ik zou dat mens zo hard aan haar polsen van die pony afsleuren dat ze breken als sateprikkers.quote:
Nope, internet toughness.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha succes, heb daar eigenlijk geen ervaring mee.
[..]
Ik zou dat mens zo hard aan haar polsen van die pony afsleuren dat ze breken als sateprikkers.
Buns of steelquote:
Wat wil je dqaarmee zeggen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit toont het level aan sadness aan.
Daar vergis je je dan lelijk in, Nootmans. Weinig dingen laten me zo ragen als dierenmishandeling.quote:
Flinke staart zeg.quote:
En een rode en een groene.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:57 schreef Salatrel het volgende:
Eindelijk antwoord op de vraag!
Chai heeft een blauwe tractor!!!!
Maak gewoon mijn conclusie gezien je gedrag op internetquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar vergis je je dan lelijk in, Nootmans. Weinig dingen laten me zo ragen als dierenmishandeling.
[..]
Flinke staart zeg.damn
Dat het onmogelijk is dat ik bepaalde dingen doe denk ikquote:
Ook superhigh me?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef Robophatt het volgende:
King Corn is echt te gekdocumentaire over mais in Amerika
Heb door dat supersize me topic al drie documentaires gekeken.
Oke maar we worden dit riedeltje onderhand een beetje zat, je bent 30 (alhoewel ik eerlijk zeg dat ik daar afentoe enorm over twijfel en dat je geen raar pubermeisje bent) ga niet zwelgen in zelfmedelijden en verwachten dat wij ook medelijden met je hebben. Want dat doen we niet. Nu ga, je verveelt onsquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets. Zit in myn cyclus. Panzer knows what I mean.
Nee die niet.quote:
Vas, ben je weer stoned en heb je honger? Ga een broodje eten ipv mij lastig te vallen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar we worden dit riedeltje onderhand een beetje zat, je bent 30 (alhoewel ik eerlijk zeg dat ik daar afentoe enorm over twijfel en dat je geen raar pubermeisje bent) ga niet zwelgen in zelfmedelijden en verwachten dat we medelijden met je hebben. Want dat doen we niet. Nu ga, je verveelt ons.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee die niet.
Fat head, Supersize She en King Corn.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar we worden dit riedeltje onderhand een beetje zat, je bent 30 (alhoewel ik eerlijk zeg dat ik daar afentoe enorm over twijfel en dat je geen raar pubermeisje bent) ga niet zwelgen in zelfmedelijden en verwachten dat wij ook medelijden met je hebben. Want dat doen we niet. Nu ga, je verveelt ons.
nee ik ben jou nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vas, ben je weer stoned en heb je honger? Ga een broodje eten ipv mij lastig te vallen.
Ik ben lelijk en dik en, kan niet neuken ma,ar wil ook niet ne,uken maar kom, wel hier huil,en omdat ik niet neuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vas, ben je weer stoned en heb je honger? Ga een broodje eten ipv mij lastig te vallen.
Zou in real evenzogoed de vloer met jou aanvegen, Nootje van me. Laten we elkaar nu niet gaan lopen uitdagen hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak gewoon mijn conclusie gezien je gedrag op internet
Post-als-Ambi-dag!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en dik en, kan niet neuken ma,ar wil ook niet ne,uken maar kom, wel hier huil,en omdat ik niet neuk.![]()
Oh, jij vind dat, stom? dan ben, je dom en stoned.
Kreeg spontaan aids van deze foutgeplaatste komma'squote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en dik en, kan niet neuken ma,ar wil ook niet ne,uken maar kom, wel hier huil,en omdat ik niet neuk.![]()
Oh, jij vind dat, stom? dan ben, je dom en stoned.
Is die zo geweldig danquote:
Ja daaag ga je onterechte arrogantie maar lekker tonen aan dwcquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou in real evenzogoed de vloer met jou aanvegen, Nootje van me. Laten we elkaar nu niet gaan lopen uitdagen hier.
Een 30 jarige die gefrustreerd is dat hij Ambi nog steeds niet weet uit te lullen en mee lift op andermans succesquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Een 19 jarige die een 30 jarige een wijze les geeft
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:02 schreef Ambipur het volgende:
Murdera, Vas en 2NutZ die het eens zijn.. Kodakmomentje.
Ik was niet srs. Neem een prozacquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -
Serieus, spui daar je gal.
Ik zie wat je probeert te doen met al deze misplaatste random opmerkingen, mij niet gezien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja daaag ga je onterechte arrogantie maar lekker tonen aan dwc
huh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een 30 jarige die gefrustreerd is dat hij Ambi nog steeds niet weet uit te lullen en mee lift op andermans succes
Mwoh, wel leuk. Maar die had ik geplaatst in dat topic. Dus het valt me tegen van jequote:
Met al die naalden heb je dat toch al?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kreeg spontaan aids van deze foutgeplaatste komma's
Moet je gewoon weer op "volg topic" klikkenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -
Serieus, spui daar je gal.
Volg me naar de cocainebar en het LSD-eiland.quote:
XDquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je gewoon weer op "volg topic" klikken
Whut?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]ik postte daar een tijdje met Sinosappel en had haar bijna geneukt.
Nog prominente fokkers gezien, gister?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je gewoon weer op "volg topic" klikken
Lol ja ik zag eerst die Fat Head staan en toen ging ik daar shit over opzoeken en kwam ik King Corn tegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huh?
[..]
Mwoh, wel leuk. Maar die had ik geplaatst in dat topic. Dus het valt me tegen van je
ambi huilt weer over haar niet bestaande (seks)leven, panzer doet weer onterecht ruig en stoer en blaft tegen de verkeerde boom op, vas en murdera vinden ambi vervelend met haar gehuil.quote:
Net zoals je Allure bijna geneukt had toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]ik postte daar een tijdje met Sinosappel en had haar bijna geneukt.
2NutZ is weer genietende omdat hij het zelf niet kan. En de rest snapt er niets van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ambi huilt weer over haar niet bestaande (seks)leven, panzer doet weer onterecht ruig en stoer en blaf tegen de verkeerde boom op, vas en murdera vinden ambi vervelend met haar gehuil.
volgens mij gefixed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ambi huilt weer over haar niet bestaande (seks)leven, panzer doet weer onterecht ruig en stoer en blaf tegen de verkeerde boom op, Het hele topic vind ambi vervelend met haar gehuil.
Alleen Juicyhil, Vinnie en Danny. En Kaneelstokje blijkbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog prominente fokkers gezien, gister?
Whehe Ambi gaat ook op de 'vas is een junk' tour, classic. Verzin in ieder geval iets beters dan dat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met al die naalden heb je dat toch al?
Ah dus zo gaat dat, okquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lol ja ik zag eerst die Fat Head staan en toen ging ik daar shit over opzoeken en kwam ik King Corn tegenJouw post is me niet eens opgevallen.
King Corn is wel echt te gek, twee kerels die 1 acre mais gaan verbouwen om te kijken waarom hun haar uit mais bestaat
We hebben hier toch steeds het riedeltje dat steeds weer rond gaat? Alsof het hier zo vernieuwend isquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe Ambi gaat ook op de 'vas is een junk' tour, classic. Verzin in ieder geval iets beters dan dat.
?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen Juicyhil, Vinnie en Danny. En Kaneelstokje blijkbaar.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net zoals je Allure bijna geneukt had toch?
Fijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Murdera, neem een prozac.Het is over nu.
quote:
Bij World War Zquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
?waar was jij dan.
En zag Juicyhil jou ook?
Ja ze hadden een of andere DNA achtige test gedaan met hun haar waaruit bleek dat er superveel mais inzit ofzo. Dus wilden ze gaan uitzoeken hoe dat kwam. Heeft natuurlijk te maken met het feit dat mais de hele Amerikaanse voedselindustrie domineert. Best sick.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah dus zo gaat dat, ok
Maar hun haar uit mais bestaat? wat?
JOUW riedeltje ja. Praat ik soms over naalden in mijn arm? Nee. Praat jij constant over je niet bestaande seksleven? Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We hebben hier toch steeds het riedeltje dat steeds weer rond gaat? Alsof het hier zo vernieuwend is
Is die film wel vet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij World War Z
Nee dat niet. Wij bleven, zoals echte zolderkamer autisten betaamt, op veilige afstand.
Die film is zeker wel nice. Alleen als je de mogelijkheid hebt om hem niet in 3D te zien zou ik dat doen.quote:
wat?!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ze hadden een of andere DNA achtige test gedaan met hun haar waaruit bleek dat er superveel mais inzit ofzo. Dus wilden ze gaan uitzoeken hoe dat kwam. Heeft natuurlijk te maken met het feit dat mais de hele Amerikaanse voedselindustrie domineert. Best sick.
Is hij ook blij mee hoor, lief van jullie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij World War Z
Nee dat niet. Wij bleven, zoals echte zolderkamer autisten betaamt, op veilige afstand.
je bent wat je eet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat?!nog nooit van gehoord. Maar omdat ze veel mais consumeren belandt dat in DNA?
Ik zeg niks, alleen dat ik best wel tranen kreeg toen Brad dood ging.quote:
godverquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg niks, alleen dat ik best wel tranen kreeg toen Brad dood ging.
Cool. Biets ze even bij je vriendje dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ambi volg je eigen advies op en neem een Prozac, of 3.
Voegt niks toe zeker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die film is zeker wel nice. Alleen als je de mogelijkheid hebt om hem niet in 3D te zien zou ik dat doen.
Hij stond wel bij een groepje te praten hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hij ook blij mee hoor, lief van jullie.
Ja dat zijn al genoeg prikkels.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij stond wel bij een groepje te praten hoor.
Nja het is wel leuk maar ik kreeg er koppijn van maar dat kan ook aan de zaal/systeem liggen want normaal heb ik daar geen last vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Voegt niks toe zeker?
Wil hem wel gaan zien ja, maar zal dan idd kijken voor de normale versie.
Oh daarom ben ik zo'n pussyquote:
Ja blijkbaar. Het is ook gewoon niet normaal he, koeien krijgen daar zowat niks anders dan mais, alles wat gezoet is wordt zowat met mais gedaan... Moet je maar eens kijken of gewoon op internet opzoeken, echt bizar. Wist wel dat er veel mais verwerkt werd in voedsel in Amerika, maar wtf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat?!nog nooit van gehoord. Maar omdat ze veel mais consumeren belandt dat in DNA?
Is goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cool. Biets ze even bij je vriendje dan.
Verschilt wel heel erg per zaal ja, zeker als je van die actieve brillen hebt van een halve kilo kijkt dat echt niet fijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja het is wel leuk maar ik kreeg er koppijn van maar dat kan ook aan de zaal/systeem liggen want normaal heb ik daar geen last van
Nee want je houdt je smoel; nog steeds niet, zoals altijd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed. Kun je nu je smoel houden, zoals ik dat ook doe?
quote:
Damn. Ja, wist ook dat ze het daar veel gebruikten maar toch... hmm ms ook maar eens kijken dan. Hoe heet die docu?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Het is ook gewoon niet normaal he, koeien krijgen daar zowat niks anders dan mais, alles wat gezoet is wordt zowat met mais gedaan... Moet je maar eens kijken of gewoon op internet opzoeken, echt bizar. Wist wel dat er veel mais verwerkt werd in voedsel in Amerika, maar wtf.
Wil je doorgaan dan? Vind ik ook goed, hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want je houdt je smoel; nog steeds niet, zoals altijd.
Dit waren van die plastic brillen van RealD 3D.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Verschilt wel heel erg per zaal ja, zeker als je van die actieve brillen hebt van een halve kilo kijkt dat echt niet fijn.
King Corn, is uit 2007 geloof ik. Best makkelijk te vinden. Leuke docu ook om te kijken, grappige stop-motion filmpjes om shit uit te leggen en die kerels zijn wel lache.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]was inkoppert.
[..]
Damn. Ja, wist ook dat ze het daar veel gebruikten maar toch... hmm ms ook maar eens kijken dan. Hoe heet die docu?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net zoals je Allure bijna geneukt had toch?
| 1 | :'( |
Oh die ken ik niet zo goed, lijken op die van een vriend nva me thuis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit waren van die plastic brillen van RealD 3D.
Toch zijn shutterglasses wel een heel stuk beter dan die polarized glasses troep ::')quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Verschilt wel heel erg per zaal ja, zeker als je van die actieve brillen hebt van een halve kilo kijkt dat echt niet fijn.
Ja, maar heb het nu wel gehad eigk. Vind Vas niet zo boeiend, zij krijgt mij niet zo boos.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Murdera het volgende:
Wel weer eens wat anders dan panzie vs dwc
Interessant.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ging er aardig om weg destijds.
Jij denkt meteen dat het mijn intentie is om jou boos te krijgen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar heb het nu wel gehad eigk. Vind Vas niet zo boeiend, zij krijgt mij niet zo boos.
Ja het probleem is dat als ik naar de bioscoop ga ik meestal zelf al een bril op hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch zijn shutterglasses wel een heel stuk beter dan die polarized glasses troep ::')
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Weet niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij denkt meteen dat het mijn intentie is om jou boos te krijgen?shit man
Snap ik ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat als ik naar de bioscoop ga ik meestal zelf al een bril op hebDus zo'n zwaar ding daar bovenop is gewoon echt verschrikkelijk irritant.
Moest keihard lachen om de manier waarop je deze situatie beschreef.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet niet.
Kut. Kan mijn ticket niet boeken. Geen RAndomReader bij mij. Dat maakt mij boos.
quote:
| 1 | :'( |
Hij is duidelijk beschreven toch? Ik voel mij boos. Ik wil mijn ticket.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moest keihard lachen om de manier waarop je deze situatie beschreef.
Ga je nou serieus dm-gesprekken hier posten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]altijd lachen met die meid, geen idee wat er allemaal mis mee was.
Serieus ja? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen... Ken echt veel mensen die last krijgen van hoofdpijn door dat soort films.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik ja.
Sowieso vind ik het allemaal nogal klote. Soms is het wel goed gedaan enzo, maar feitelijk verneuk je je brein zo erg dat het denkt dat 2 verschillende beelden 1 zijn, en dat is nou niet echt heel goed voor je hersenen.
Ze hebben testen laten doen door mensen die net een film hebben gekeken. Dronken, normaal en 3d. Tussen dronken en 3d zat weinig verschil.
Welnee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je nou serieus dm-gesprekken hier posten?
Yep.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieus ja? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen... Ken echt veel mensen die last krijgen van hoofdpijn door dat soort films.
niemand wil trobbies met mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
And the eighth and final rule: If this is your first night at Fight Club, you have to fight.
Is ook niet zo gek. Shutterglasses knipperen zo'n 30 keer per minuut per oog, tenminste, ligt er aan per film natuurlijk. Hersenen moeten rare fratsen uithalen om dat tot een logisch geheel te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieus ja? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen... Ken echt veel mensen die last krijgen van hoofdpijn door dat soort films.
Ik. Ik kan echt niet tegen dat soort films.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb daar nooit last van. Ben ik dan hersenloos?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Shutterglasses knipperen zo'n 30 keer per minuut per oog, tenminste, ligt er aan per film natuurlijk. Hersenen moeten rare fratsen uithalen om dat tot een logisch geheel te maken.
Will do danquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
King Corn, is uit 2007 geloof ik. Best makkelijk te vinden. Leuke docu ook om te kijken, grappige stop-motion filmpjes om shit uit te leggen en die kerels zijn wel lache.
Standaard shit van Sinosquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
okay Miss. GET DOWN GET DOWN AND MOVE IT ALL AROUND.quote:
Haha no man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Standaard shit van Sinos![]()
Denk dat Krio zijn DMbox ook wel vol zit met die shit.. alsmede mijn eigenen nog 10 anderen.
Als je haar daadwerkelijk gemeet hebt, heb ik niks gezegd.
Teringquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Shutterglasses knipperen zo'n 30 keer per minuut per oog, tenminste, ligt er aan per film natuurlijk. Hersenen moeten rare fratsen uithalen om dat tot een logisch geheel te maken.
Ja met shutterglasses heb ik het juist nooit. Met polorized doorgaans ook niet eigenlijk, alleen gister. Maar kan ook zijn omdat ik moe was. Maar gister zag ik dingen ook dubbel dus denk gewoon dat het slecht was ingesteld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Standaard shit van Sinos![]()
Denk dat Krio zijn DMbox ook wel vol zit met die shit.. alsmede mijn eigenen nog 10 anderen.
Als je haar daadwerkelijk gemeet hebt, heb ik niks gezegd.
Wel echt min om dm-gesprekken te posten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Haha no man.Maar ze had het er wel druk mee op het forum enzo, 100 posts per dag ratio op een gegeven moment ook.
Zou mij niks verbazen, maar boeiend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
Is het nu een goed moment op te biechten dat ik Sinos ben.
TR machen dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel echt min om dm-gesprekken te posten.
DM's mogen, PM's niet. Direct & Private.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel echt min om dm-gesprekken te posten.
Ja dohquote:
Zeg dat maar als je een ban hebt dadelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
DM's mogen, PM's niet. Direct & Private.
Doei hè, groetjes. Heb zelfs een mod met die verklaring zien strooien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dat maar als je een ban hebt dadelijk.
Misschien uit dezelfde stal als Lauzi, esperanza, etc?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dohdie was ook niet helemaal lekker. En dan bedoel ik in het hoofd.
Had ergens wel de cher_ / esperanza vibequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
Misschien uit dezelfde stal als Lauzi, esperanza, etc?
Niet echt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ergens wel de cher_ / esperanza vibe
Wellicht, het zal mij ook allemaal een worst wezen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doei hè, groetjes. Heb zelfs een mod met die verklaring zien strooien.
[..]
Misschien uit dezelfde stal als Lauzi, esperanza, etc?
vond ik wel, hetzelfde idee van dat ze er op kickten als je hard, bot en negatief tegen ze was.quote:
Nogal zinloos zonder bewijs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
Is het nu een goed moment op te biechten dat ik Sinos ben.
Nog even en het is allemaal het levenswerk van Braddy.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond ik wel, hetzelfde idee van dat ze er op kickten als je hard, bot en negatief tegen ze was.
Oke dat kan, dat vind ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
vond ik wel, hetzelfde idee van dat ze er op kickten als je hard, bot en negatief tegen ze was.
meat pik xDquote:
Helaas kan die truc niet meerquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:37 schreef Panzermaus het volgende:
Ze postte in S&G een keer een foto van haar TEDDYBEREN. Die foto was gehost op Facebook en je kon dus op basis van het derde ID in die URL (profile ID) op haar Facebook-profiel uitkomen. Ze was iig legit.
Is Che_ diezelfde als montoya ofso? die stalker van je?quote:
Ik denk 't. I like it. Mijn doel is nu Che.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is Che_ diezelfde als montoya ofso? die stalker van je?
en dan zijn respons:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dingoman het volgende:
Goedemorgen...
Dit V&A / [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
Die eerste post lijkt dan wel weer een troll, maar blijkbaar heeft bovenstaande zich echt afgespeeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef Braddy het volgende:
[..]
Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.
Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.
Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
Word je niet eens zat van het feit dat je je doel nooit behaald?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk 't. I like it. Mijn doel is nu Che.
Oh ja. JIj nam alles serieus. Houd je mond verder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Word je niet eens zat van het feit dat je je doel nooit behaald?
Ligt eraan hoe goed jullie band is denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Ambipur het volgende:
Mijn nichtje is lesbisch trouwens. Denk ik. Is het raar als ik het haar vraag?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja. JIj nam alles serieus. Houd je mond verder.
None. Heb haar op FB, ken haar verder niet. Zie haar dit jaar voor het eerst in Turkije. Ze wordt ook gepest zie ik op FB.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed jullie band is denk ik.
Ohquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
None. Heb haar op FB, ken haar verder niet. Zie haar dit jaar voor het eerst in Turkije. Ze wordt ook gepest zie ik op FB.
Oh.. Dat is idd wel een logischequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
OhDat is zielig. Misschien eerst even wat meer met haar praten op FB.
Forumgebruikers vluchten bij de aanblik van jouw UIquote:
Zo hoort datquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Forumgebruikers vluchten bij de aanblik van jouw UI
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort dat
Ik zag gisteren dat ik jou in 2011 ook al eens sprak op FOK! Het is toch wat he
Ik zag laatst dat ik lang geleden met chloro gecommuniceerd heb.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo hoort dat
Ik zag gisteren dat ik jou in 2011 ook al eens sprak op FOK! Het is toch wat he
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In 2011, ja?waar?
En hoe kom je daar zomaar bij? lees je voor de lol oude meuk terug?
quote:
Hehehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ik lang geleden met chloro gecommuniceerd heb.
Doe normaal, je had hem gister of eergisteravond beloofdquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik ga rennen. Ik durf alleen niet te rennen
Dat zie je toch? Een ass-pic van Ambi.quote:
Omdat ik dan een legging aanhebquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe normaal, je had hem gister of eergisteravond beloofd![]()
En waarom pas als je gaat rennen?
Heel gesprek zelfsquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
[..]
Hehehehe
1e x in deze Sc meen ik en toen deed ze stom![]()
![]()
14 maanden terug. Ik vond haar wel grappig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:53 schreef Dqod het volgende:
Hehehehe
1e x in deze Sc meen ik en toen deed ze stom![]()
![]()
Ey yo, calm your titties.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat zie je toch? Een ass-pic van Ambi.GAAN WE WEER BEGINNEN, JOH?!!?!?
![]()
Dan trek je verdorie gewoon een legging aan om een pic te makenquote:
Is eigenlijk wel logisch.....quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan trek je verdorie gewoon een legging aan om een pic te maken
Dus vandaag? Beloofd 100%? Kan ik van je op aan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel logisch.....![]()
Oke. Ik dwing mezelf vandaag toch te rennen.
Daarom lees ik normaal bijna nooit DM's terug. Alleen als ik wil zien of ik gelijk had ergens over.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel gesprek zelfs![]()
Als je je eigen shit terugleest![]()
zo slecht.
mijn dm staat openquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel logisch.....![]()
Oke. Ik dwing mezelf vandaag toch te rennen.
Als je het niet doorstuurt: Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus vandaag? Beloofd 100%? Kan ik van je op aan?
Ja idd.. doe ik ook nooooitquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom lees ik normaal bijna nooit DM's terug. Alleen als ik wil zien of ik gelijk had ergens over.![]()
Zelfde met mijn posts btw.
Niemand is hier te vertrouwen, hoor.quote:
Geweldig tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heel gesprek zelfs![]()
Als je je eigen shit terugleest![]()
zo slecht.
Ik wou haar slaan destijdsquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
14 maanden terug. Ik vond haar wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |