bakkie pleurquote:
HMMMMMMMMMMquote:
Zelfs dan.. Want eckte bazinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zelfs als je net wakker hebt en je realiseerd je dat je echt een kater in het kwadraat hebt?
Daarna ook gewoon vrolijk weer doorzuipen, na de koffiequote:
Yoegheiquote:
Geloof me gewoon op m'n woord ofzoquote:
Genoteerd man!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yoeghei.. Dat is zoooo 2004
Hoezee is het nu helemaal
Toffe negert, jij bent hetquote:
Onterechte klacht.. Ik ben van 1985 u_uquote:
Mijn mattie zegt net dat Hoezee juist oud is, iets met 2001quote:
Je mattie moet niet komen met z'n takkie takkie en hij moet met z'n peaute van mijn jonko's afblijven vriendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn mattie zegt net dat Hoezee juist oud is, iets met 2001
valse informatie
Sokjes aan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb trouwens koude kut voeten, kan ik iets hier mee? word er gek van.
Zelfs stampen helpt niet.
leuk, maar het is nu 2011 en vanaf dat moment maken we ook beslissingen. Schijnt wel handig te zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onterechte klacht.. Ik ben van 1985 u_u
Pfff zeck dat in sn gezickt dan gek... hij nakkie nakkie jou en jij deaud.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je mattie moet niet komen met z'n takkie takkie en hij moet met z'n peaute van mijn jonko's afblijven vriend
Beslis dan om te geloven in mijn betrouwbaarheid.. Ach toe?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef Pakspul het volgende:
[..]
leuk, maar het is nu 2011 en vanaf dat moment maken we ook beslissingen. Schijnt wel handig te zijn.
Ik zei het vanuit mijn veilige kamertje, maar als ik eens in de buurt ben kom ik wel ff babbelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pfff zeck dat in sn gezickt dan gek... hij nakkie nakkie jou en jij deaud.
Maar ik heb wel sokken aan dat sowieso!
Kost je een tientjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beslis dan om te geloven in mijn betrouwbaarheid.. Ach toe?
quote:
heb je tenminste wat aan je dagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Om 6.45 opstaan zal nooit een hobby worden.
Ik zal het doorgeven.quote:
Maandag heb ik helemaal wat aan mijn dag, want dan moet ik om 6.15 opstaanquote:
Vrijdags heb ik meestal wel wat te doen.quote:
comes afterwardsquote:
heb al sms gestuurd.quote:
Lekker vrij.quote:
dubbele sokken, gadverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zei het vanuit mijn veilige kamertje, maar als ik eens in de buurt ben kom ik wel ff babbelen
Hmm. Nog een paar sokken aan dan.. Of pantoffels
how aboutquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Salatrel het volgende:
neem dqod mee. er moet ook hoognodig eens schoongemaakt worden
quote:
De geur van de sok blijft dan tussen de laag van het andere paar sokken hangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]wat is er gadver aan dubbele sokken?
Mensen van wie de sokken geurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De geur van de sok blijft dan tussen de laag van het andere paar sokken hangen.
vies ranzig jonge
jammer joh. we komen niet. als je dqod zelf zo ver krijg prima, maar ik doe niet mee aan dat soort onzin u_uquote:
Wittequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef Salatrel het volgende:
ik ben bikkel want ik draag maar 1 paar sokken in mijn sandalen
bij nader inzien niet zo erg. je kan er waarschijnlijk toch niet bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jammer joh. we komen niet. als je dqod zelf zo ver krijg prima, maar ik doe niet mee aan dat soort onzin u_u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Salatrel het volgende:
Nee, wil je hem even uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij nader inzien niet zo erg. je kan er waarschijnlijk toch niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wil je hem even uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is zo prachtigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef BobbyB het volgende:
ik ga weer. dqod is er toch niet.
[ afbeelding ]
Ja echt wel. Heel bijzonder hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef Salatrel het volgende:
dinsdag ben ik vrijde hele dag
![]()
![]()
dat is toch fantasties xD
quote:
uhuh.quote:
En ook gewoon echt zo ehquote:
blufquote:
niggerbonnyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Dqod het volgende:
Ohh Bonnie is zojuist buiten geweest, nu is ze niet meer wit
OEHHHHH Challenge accepted bitchquote:
quote:
Ik zweep je op je blote rug hoor O_oquote:
met dr nagels 'n shitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef Salatrel het volgende:
ja maar eerst moet je toch de kleding van mijn lijf rukken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef Salatrel het volgende:
ja maar eerst moet je toch de kleding van mijn lijf rukken
durf je bij mij nog wel¿quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef Dqod het volgende:
Ik durf nu niet meer, dat begrijp je wel toch, Sal?
Ach ik verzin wel wat, komt goedquote:
Daar heb ik ook mijn twijfels over.. Enge mannetjes, jij en Salquote:
Haha awww hij/zij vond je lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefffffquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Salatrel het volgende:
neem bonnie mee... woensdag lag er ook opeens een kat bij mij op schoot die normaal nooit bij iemand op schoot gaat liggen
Gaf je hem/haar wat lekkersquote:
eng¿quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb ik ook mijn twijfels over.. Enge mannetjes, jij en Sal![]()
![]()
Gossiequote:
Nee hoor, fopjequote:
enger wil ik niet zeggen, wel andersquote:
Ga om 16:59 weg, ik houd wel van bad boysquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:28 schreef Salatrel het volgende:
2e keer dit seizoen?![]()
straks om 17:00 gelijk naar huis en om 17:05 die aflevering aanzetten![]()
Ik denk dat we heel veel gemeen hebben.. We vallen allebei op het vrouwelijke geslachtquote:
weet niet of ik dat durfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ga om 16:59 weg, ik houd wel van bad boys.
waarom komen we niet samen en nemen een 2de vrouw erbijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat we heel veel gemeen hebben.. We vallen allebei op het vrouwelijke geslacht![]()
![]()
![]()
Kweek een beetje ballen voor Chrisquote:
En wat als ik nou een man bleek te zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:30 schreef wise het volgende:
[..]
waarom komen we niet samen en nemen een 2de vrouw erbij
then i think youre the kinda guy who would fuck another guy in the ass without having the common courtesy to give him a reacharoundquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
En wat als ik nou een man bleek te zijn?
dan nemen we 2 vrouwen erbijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
En wat als ik nou een man bleek te zijn?
Bwehehehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
then i think youre the kinda guy who would fuck another guy in the ass without having the common courtesy to give him a reacharound
De wijsheid van deze manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Andersom, op deze manier impliceer je dat je iets voor ze over hebt.
Begripvol, me gustaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet, soms moeten die diepste gevoelens er gewoon uit.
Wat vind je moeder ervan dat je zo over vrouwen praat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Andersom, op deze manier impliceer je dat je iets voor ze over hebt.
wil jou ook wel een diep gevoel geven...quote:
Ik denk niet dat ze dat fijn vindt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je moeder ervan dat je zo over vrouwen praat?
Ik vind wel dat je iets voor de oorsprong van je bestaan over mag hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Salatrel het volgende:
waarom nou gelijk weer over zn moeder beginnen....
Alle vrouwen zijn bitchesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef Salatrel het volgende:
waarom nou gelijk weer over zn moeder beginnen....
Dat geef je me elke avond alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
wil jou ook wel een diep gevoel geven...
[..]
Ik denk niet dat ze dat fijn vindt.
Geil, pics?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Salatrel het volgende:
ik heb ooit wel eens een keer per ongeluk een topic uitgeprintgelukkig was ik op tijd bij de printer
Haha ik ook wel eens bijna.. Maar onze printer en mijn laptop.. Dat kan lekker toch nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Salatrel het volgende:
ik heb ooit wel eens een keer per ongeluk een topic uitgeprintgelukkig was ik op tijd bij de printer
Ik voel me zwaar gedisst nuquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar gedisst nu
Momentje, ik ga dit even verwerken
Momentje, ik ga dit even verwerkenquote:
En ditquote:
Dat is zijn penis, hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol jouw middelvinger is net een wortel.
Jammer van dat kapsel. Voor de rest:quote:
die bikiniquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is zijn penis, hoor.
[..]
Jammer van dat kapsel. Voor de rest:!
Wat zijn die rare uitsteeksels dan? Ik begin me nu een beetje zorgen te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is zijn penis, hoor.
[..]
Begin jaren 90, hè.quote:
Dat is zijn schaamhaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn die rare uitsteeksels dan? Ik begin me nu een beetje zorgen te maken
mja, dat bikinibroekje had wel wat anders mogen zijnquote:
mensen die idols kekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die voor Jim waren!
Mensen die voor Jamai waren.
Wat is de rest dan. Heeft hij 4 ballen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is zijn penis, hoor.
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niks mis mee, eerste seizoen was het nog boeiend en vernieuwend.
Mijn zorgen zijn terecht dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Begin jaren 90, hè.
[..]
Dat is zijn schaamhaar.
De 2e (of 3e? Nee 2e geloof ik)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niks mis mee, eerste seizoen was het nog boeiend en vernieuwend.
Begin jaren 90 droeg ik juist heel kleurrijke bikini's.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Begin jaren 90, hè.
[..]
Dat is zijn schaamhaar.
Niet haten op Boris. Hij post ook mee in de SC onder een schuilnaam.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
De 2e (of 3e? Nee 2e geloof ik)
Irma
Marlies
Boris
Maud
JK!!!
OHHH SHI-quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet haten op Boris. Hij post ook mee in de SC onder een schuilnaam.
Boris was een baas hoor, met zijn zwoele stemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
De 2e (of 3e? Nee 2e geloof ik)
Irma
Marlies
Boris
Maud
JK!!!
Toentertijd mocht zij er ook wel zijn jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Boris was een baas hoor, met zijn zwoele stem.
[ afbeelding ]
Jij vond haar ook wel leuk, neem ik aan?
Wait, whut?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Salatrel het volgende:
zat ik laatst naast een man in de trein zegt die vent opeens tegen mij: wist je dat wij samen 5 ballen hebben?
waarop ik zei: hoezo? heb jij er maar 1 dan?
Haha grappig jij zit nooit in de trein hahaha.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Salatrel het volgende:
zat ik laatst naast een man in de trein zegt die vent opeens tegen mij: wist je dat wij samen 5 ballen hebben?
waarop ik zei: hoezo? heb jij er maar 1 dan?
2 juli voor het laatstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha grappig jij zit nooit in de trein hahaha.
Heb je haar gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toentertijd mocht zij er ook wel zijn ja
Maar toch ga ik voor Irma en Marlies
Hahaha Marlies op het bevrijdingsfestival in 2005
Geile bitch![]()
quote:
Bohhh I wish.. Ze koos 1 of ander kk lelijk kk mokkel om ff backstage te komen, die vuile kutquote:
In het openbaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh I wish.. Ze koos 1 of ander kk lelijk kk mokkel om ff backstage te komen, die vuile kut
Ik ben er nog steeds niet overheen
Wel heb ik haar bh gezien, want ze trok haar shirtje omlaag
Daarna heb ik mezelf gesopt
Dat soppen of dat ze haar shirtje omlaag trokquote:
Oerwoud kan ik dus weer lekker laten groeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niets mis met mensen die het hippietijdperk terugbrengen!
Dat soppen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat soppen of dat ze haar shirtje omlaag trok
Woodstock 2005quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niets mis met mensen die het hippietijdperk terugbrengen!
Primaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Oerwoud kan ik dus weer lekker laten groeien.
Bijna, maar ik kon mezelf nog net in toom houdenquote:
Trust me, it's not attractivequote:
Niet over seks, dat sowiesoquote:
quote:
over die hoer van een hoer in je UIquote:
quote:
ah okee, duidelijk.quote:
Pas m'n quote niet aan johquote:
Bij mij ook niet nee, maar ik bedoelde: slechte ervaringen.. Het gaat geurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet, maar bij mij is het heel mooi en bescheiden.
Hallonquote:
dat komt omdat jij nog een tienermeisje bent en dqod al dichter bij de 30 dan bij de 20 isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jou misschien niet, maar bij mij is het heel mooi en bescheiden.
Aangezien de vrijdag er al bijna opzit weer de vertrouwde UI. Volgende vrijdag weer!quote:
.................. M'n tere zieltje, wat doe jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat komt omdat jij nog een tienermeisje bent en dqod al dichter bij de 30 dan bij de 20 is
Dat gebeurt alleen bij nasty ass bitches.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij mij ook niet nee, maar ik bedoelde: slechte ervaringen.. Het gaat geuren
Nee hoor ook in vergelijking met andere tienermeisjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat komt omdat jij nog een tienermeisje bent en dqod al dichter bij de 30 dan bij de 20 is
Oh dat weet ik niet. Ik vind wel dat haar heel gauw irriteert. Niet echt logisch natuurlijk, maar bij mij is dat wel zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij mij ook niet nee, maar ik bedoelde: slechte ervaringen.. Het gaat geuren
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aangezien de vrijdag er al bijna opzit weer de vertrouwde UI. Volgende vrijdag weer!
hahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
.................. M'n tere zieltje, wat doe je
Ok.. Well then.. A word of advice: Don't ever go down on 'emquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen bij nasty ass bitches.
* Marco Borsato; kom maar bij mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Maar miss omdat je/ik/wij niet anders gewend meer zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor ook in vergelijking met andere tienermeisjes.
[..]
Oh dat weet ik niet. Ik vind wel dat haar heel gauw irriteert. Niet echt logisch natuurlijk, maar bij mij is dat wel zo.
zal ik je komen troosten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Ook jullie ruggetjes kunnen gezweept wordenquote:
Nee dat was echt al voordat ik het gewend was. Daarom was ik er in eerste instantie ook ooit mee begonnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Maar miss omdat je/ik/wij niet anders gewend meer zijn?
breng ff een horde lekkere chicks met je mee danquote:
misselijk gewordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok.. Well then.. A word of advice: Don't ever go down on 'em
Oh hm okquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat was echt al voordat ik het gewend was. Daarom was ik er in eerste instantie ook ooit mee begonnen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
breng ff een horde lekkere chicks met je mee dan
Ga maar eens na hoe misselijk je wordt als je t in de praktijk moet brengenquote:
Weer iemand in het kanaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh hm ok
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer zo goed hoe het toen "voelde"
Al zo lang geleden
Volgens mij is er wat aan t handje hier in t dorp trouwens.. Allemaal sirenes
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ook jullie ruggetjes kunnen gezweept worden
Zal me niks verbazen tbhquote:
Stond deze er al op dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik heb nog een "wacht maar"-wachtlijst.
Maar niet voordat jij gespanked bentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ook jullie ruggetjes kunnen gezweept worden
nee maar al die klappen heb ik ook nog steeds niet gehad.quote:
Die zure smaak in je mondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga maar eens na hoe misselijk je wordt als je t in de praktijk moet brengen![]()
![]()
Niemand spankt mij en komt er ongestraft mee wegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
Maar niet voordat jij gespanked bent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
Maar niet voordat jij gespanked bent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon je iig aan Bobby, heb je dat al verteld in deze Sc?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee maar al die klappen heb ik ook nog steeds niet gehad.
De smaak nog niet eens zozeer.. Puur die geurquote:
quote:
Haha huh? Hoe dat zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Dqod denken als ik die rechterchica zie.
Weet ik niet, vertel jij maar hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kon je iig aan Bobby, heb je dat al verteld in deze Sc?
Suicidegirls.. Was ik ook bijna.. Maar ik was te lui om nog weer een hele fotoshoot te makenquote:
Oeeffffff me gustaaaaaaquote:
Uhhuhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik niet, vertel jij maar hoorJe bedoelt toen toch op de parkeerplaats?
![]()
dqod zit gewoon thuis hoorquote:
op mijn schoot jaquote:
Wat doe jij op mijn bed?quote:
eh, jou plezierenquote:
Nvmquote:
OMGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Thuis op jouw kantoor? Haar huis is jouw kantoor?
IK ZIE VERDOMME GEEN ENKELE CHICK WISEquote:
inb4 welke bonniequote:
Maakt het wat uit dan als een chick of vent je beftquote:
Volgens mij is hij echt heel lelijk met een kale kop.quote:Drie jaar geleden beloofde DWDD-presentator Matthijs van Nieuwkerk dat hij zijn kop kaal zou scheren wanneer ADO Den Haag binnen vijf jaar bij de eerste vijf van de eredivisie zou eindigen. Met nog zes wedstrijden voor de boeg staat ADO nog altijd op de vijfde plaats.
Die harigequote:
quote:
affreusquote:
Ja, tenzij je een chick met stoppels hebt, dan nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
Maakt het wat uit dan als een chick of vent je beft
Idd, die ene was niet harigquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een chick met stoppels hebt, dan niet
Maakt het jou ook niet uit of een vent jou pijpt dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
Maakt het wat uit dan als een chick of vent je beft
Gelukkig heb ik nooit chicks met stoppelsquote:
Ja.. TEH FUCK is er allemaal aan de hand in dit boerengat O_oquote:
waarom zou een vent mij pijpenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maakt het jou ook niet uit of een vent jou pijpt dan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nooit chicks met stoppels
Dat was hier ook een keer. Schijnt goed te fikken, er moesten echt superveel brandweerauto's heen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef Dqod het volgende:
Als het maar niet dat kippenbedrijf is dat in de fik staat
Dan ga ik zooooooooooooooo hard huilen.. ARME KUIKENTJESSSSSSSSSSSSSSSSS
concurrrentie voor de KFCquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef Dqod het volgende:
Als het maar niet dat kippenbedrijf is dat in de fik staat
Dan ga ik zooooooooooooooo hard huilen.. ARME KUIKENTJESSSSSSSSSSSSSSSSS
Dat wil ik zo houden wise!! WISE!! HEY!! WISE u_uquote:
Nah, volgens mij zijn ze niet op die weg, dus dat zal wel niet.. Bohhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was hier ook een keer. Schijnt goed te fikken, er moesten echt superveel brandweerauto's heen.
Jou, o.a.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wil ik zo houden wise!! WISE!! HEY!! WISE u_u
In how long will you go from here
Because I want, I want to love you
And if I gather all my sorrow
Would you still love me tomorrow
It won't be so bad
I could make your sickness end
I once had my fortune read
"You wont be so sad," he said
I wonder if it's true
lalalallaa
Verontrustende beelden, ditquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef Chai het volgende:
Zij lijkt op Karbonkel.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_het_donderdag.html
die kkadvertentie duurde langer dan het filmpje zelf.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef Chai het volgende:
Zij lijkt op Karbonkel.
weet neit wat ik er van moet denken {quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:36 schreef Chai het volgende:
Zij lijkt op Karbonkel.
haha nee hoor, ik ga al weg, kan jij dqod verwennen, ok gr gr johanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo'n lustopwekkende hunk ben, ik ga wel.
Wat is deze.. I don't even.. Huh??? WHUTTTT? O_oquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
haha nee hoor, ik ga al weg, kan jij dqod verwennen, ok gr gr johan
laat me nu toch niet alleeeeen....... radelooos......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo'n lustopwekkende hunk ben, ik ga wel.
You have no intention of ever coming back to me (8)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jawel, vanavond I'm all yoursquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
You have no intention of ever coming back to me (8)
quote:
johan¿quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Nahoj. Asian to the max.
Die heb ik eaukkkkk u_uquote:
eauk de cologne?quote:
Eauk de coleaugne jaquote:
japanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef Dqod het volgende:
Heb er geen woorden voor.. *zucht*
![]()
http://english.aljazeera.(...)325112227299174.html
quote:
GAY HAHAHAHHAquote:
NSFW, VSFDqodquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
NSFW, VSFDqod
Ik mis het
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |