Je hebt vaak genoeg foto's gepost met je armen erop. Trek op basis daarvan die conclusie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je dat zegt is prima, maar je moet geen '(srs)' gebruiken want je hebt mijn triceps nooit gezien
Okay, keep the onderkin at bay! Dat is echt een van de grootste turnoffs aan een vrouwenlichaam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik aan kom krijg ik meteen een onderkin.Daarom vind ik dit gewicht prima, minder is altijd leuk maar daar begin ik in de winter wel weer aan. Totaal geen motivatie atm.
En nee.
Dit toont het level aan sadness aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, laat eens zien
[..]
Geeft niet, ik heb daar iemand voor buiten FOK!.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit toont het leven aan sadness aan.
Voor mij althans. Zelfs 2NutZ is doing it. Zelfs freaking 2NutZ.
Ah ok.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg foto's gepost met je armen erop. Trek op basis daarvan die conclusie.
[..]
Okay, keep the onderkin at bay! Dat is echt een van de grootste turnoffs aan een vrouwenlichaam.![]()
En yeah, begrijpelijk. Het is nu zomer, vakantie, alles. Voor veel vrouwen tijd voor jurkjes, zonnebrillen, pluishaar, alcohol en vooral veel gloeiende, onverantwoorde sex met manmensen die ze net een paar uur kennen.Geniet ervan, jongedame!
Wat heb ik nu weer gedaan? :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit toont het level aan sadness aan.
Ik zal het vragen aan mn vriend of ik onverantwoorde seks met verschillende manmensen mag hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt vaak genoeg foto's gepost met je armen erop. Trek op basis daarvan die conclusie.
[..]
Okay, keep the onderkin at bay! Dat is echt een van de grootste turnoffs aan een vrouwenlichaam.![]()
En yeah, begrijpelijk. Het is nu zomer, vakantie, alles. Voor veel vrouwen tijd voor jurkjes, zonnebrillen, pluishaar, alcohol en vooral veel gloeiende, onverantwoorde sex met manmensen die ze net een paar uur kennen.Geniet ervan, jongedame!
Dan doe wat met je zelf.. word begeerlijker, word knapper, doe iets... in elk geval meer dan als een dikke pad op de bank hangen met je hamka's.quote:
Godverdomme, ik zou zo'n mens de polsen breken. Wat een misselijke wancreatuur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ok.
Hard geworden van deze chick
http://www.telegraaf.nl/t(...)beul_duikt_op__.html
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan doe wat met je zelf.. word begeerlijker, word knapper, doe iets... in elk geval meer dan als een dikke pad op de bank hangen met je hamka's.
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan doe wat met je zelf.. word begeerlijker, word knapper, doe iets... in elk geval meer dan als een dikke pad op de bank hangen met je hamka's.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat zou je niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme, ik zou zo'n mens de polsen breken. Wat een misselijke wancreatuur.
[..]![]()
Well duh. Ben moslimstijl opgevoed toch. Heb normen en waarden helaas. Stomme ouders van mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Of gewoon een random FOK!ker langs laten komen.
Zo moeilijk kan het niet zijn.
Ja klopt, maar ik wou ook even een sneer uitdelenquote:
Dan hoef je ook niet te zeiken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Well duh. Ben moslimstijl opgevoed toch. Heb normen en waarden helaas. Stomme ouders van mij.
Haha succes, heb daar eigenlijk geen ervaring mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal het vragen aan mn vriend of ik onverantwoorde seks met verschillende manmensen mag hebben.
Ik zou dat mens zo hard aan haar polsen van die pony afsleuren dat ze breken als sateprikkers.quote:
Nope, internet toughness.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha succes, heb daar eigenlijk geen ervaring mee.
[..]
Ik zou dat mens zo hard aan haar polsen van die pony afsleuren dat ze breken als sateprikkers.
Buns of steelquote:
Wat wil je dqaarmee zeggen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit toont het level aan sadness aan.
Daar vergis je je dan lelijk in, Nootmans. Weinig dingen laten me zo ragen als dierenmishandeling.quote:
Flinke staart zeg.quote:
En een rode en een groene.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:57 schreef Salatrel het volgende:
Eindelijk antwoord op de vraag!
Chai heeft een blauwe tractor!!!!
Maak gewoon mijn conclusie gezien je gedrag op internetquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar vergis je je dan lelijk in, Nootmans. Weinig dingen laten me zo ragen als dierenmishandeling.
[..]
Flinke staart zeg.damn
Dat het onmogelijk is dat ik bepaalde dingen doe denk ikquote:
Ook superhigh me?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef Robophatt het volgende:
King Corn is echt te gekdocumentaire over mais in Amerika
Heb door dat supersize me topic al drie documentaires gekeken.
Oke maar we worden dit riedeltje onderhand een beetje zat, je bent 30 (alhoewel ik eerlijk zeg dat ik daar afentoe enorm over twijfel en dat je geen raar pubermeisje bent) ga niet zwelgen in zelfmedelijden en verwachten dat wij ook medelijden met je hebben. Want dat doen we niet. Nu ga, je verveelt onsquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets. Zit in myn cyclus. Panzer knows what I mean.
Nee die niet.quote:
Vas, ben je weer stoned en heb je honger? Ga een broodje eten ipv mij lastig te vallen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar we worden dit riedeltje onderhand een beetje zat, je bent 30 (alhoewel ik eerlijk zeg dat ik daar afentoe enorm over twijfel en dat je geen raar pubermeisje bent) ga niet zwelgen in zelfmedelijden en verwachten dat we medelijden met je hebben. Want dat doen we niet. Nu ga, je verveelt ons.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee die niet.
Fat head, Supersize She en King Corn.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maar we worden dit riedeltje onderhand een beetje zat, je bent 30 (alhoewel ik eerlijk zeg dat ik daar afentoe enorm over twijfel en dat je geen raar pubermeisje bent) ga niet zwelgen in zelfmedelijden en verwachten dat wij ook medelijden met je hebben. Want dat doen we niet. Nu ga, je verveelt ons.
nee ik ben jou nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vas, ben je weer stoned en heb je honger? Ga een broodje eten ipv mij lastig te vallen.
Ik ben lelijk en dik en, kan niet neuken ma,ar wil ook niet ne,uken maar kom, wel hier huil,en omdat ik niet neuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vas, ben je weer stoned en heb je honger? Ga een broodje eten ipv mij lastig te vallen.
Zou in real evenzogoed de vloer met jou aanvegen, Nootje van me. Laten we elkaar nu niet gaan lopen uitdagen hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak gewoon mijn conclusie gezien je gedrag op internet
Post-als-Ambi-dag!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en dik en, kan niet neuken ma,ar wil ook niet ne,uken maar kom, wel hier huil,en omdat ik niet neuk.![]()
Oh, jij vind dat, stom? dan ben, je dom en stoned.
Kreeg spontaan aids van deze foutgeplaatste komma'squote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en dik en, kan niet neuken ma,ar wil ook niet ne,uken maar kom, wel hier huil,en omdat ik niet neuk.![]()
Oh, jij vind dat, stom? dan ben, je dom en stoned.
Is die zo geweldig danquote:
Ja daaag ga je onterechte arrogantie maar lekker tonen aan dwcquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou in real evenzogoed de vloer met jou aanvegen, Nootje van me. Laten we elkaar nu niet gaan lopen uitdagen hier.
Een 30 jarige die gefrustreerd is dat hij Ambi nog steeds niet weet uit te lullen en mee lift op andermans succesquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Een 19 jarige die een 30 jarige een wijze les geeft
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:02 schreef Ambipur het volgende:
Murdera, Vas en 2NutZ die het eens zijn.. Kodakmomentje.
Ik was niet srs. Neem een prozacquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -
Serieus, spui daar je gal.
Ik zie wat je probeert te doen met al deze misplaatste random opmerkingen, mij niet gezien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja daaag ga je onterechte arrogantie maar lekker tonen aan dwc
huh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een 30 jarige die gefrustreerd is dat hij Ambi nog steeds niet weet uit te lullen en mee lift op andermans succes
Mwoh, wel leuk. Maar die had ik geplaatst in dat topic. Dus het valt me tegen van jequote:
Met al die naalden heb je dat toch al?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kreeg spontaan aids van deze foutgeplaatste komma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |