Hoeft van mij ook niet. altijd slome half-vergane lijken vind ik niet echt nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind de zombies alleen niet echt zombies uitstralen van wat ik in de trailer zag.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gruwelijke foto's
http://imgur.com/a/zt3wi?gallery
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gruwelijke foto's
http://imgur.com/a/zt3wi?gallery
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel een pluspunt. Vind echte zombies nooit zo leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Er zitten echte pareltjes tussenquote:
quote:
Ja, die poste ik op de vorige pagina ook. Check George Cloony of lil Hitlerquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Brad Pitt u wot m8. Duidelijk geen swag nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef tliciouz het volgende:
Wat een stakkers zitten er toch op fok.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Damn son.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die poste ik op de vorige pagina ook. Check George Cloony of lil Hitler![]()
Wat een stakkers zitten er toch op fok.gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind het echt een hele mooie foto trouwens tli.
Mooie armpjes benen etc.
![]()
Nee dat ze snel zijn vind ik alleen maar leuk, maar iets meer bloed enzo was leuker geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet. altijd slome half-vergane lijken vind ik niet echt nodig.
Wat een stakkers zitten er toch op fok.Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand met sherlock skills die dit kan backtracen? Ben hier echt heel benieuwd naar.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, van jou kan ik het hebben.
OH FUCK I ADMIT IT WAS ME.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar idd, erg sneu... snap ook niet echt waarom. Maar zal wel een jongen zijn die je hebt afgewezen of een jaloerse trut
Thanks! Heb overigens een tan ja, vanochtend mezelf weer ingesmeerd. Maakt je meteen een paar kilo's slanker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Damn son.Where was the swag?
[..]
gvdvind het echt een hele mooie foto trouwens tli.
Mooie armpjes benen etc.
Het maakt me verder ook niets uit hoor, vind het wel grappig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar idd, erg sneu... snap ook niet echt waarom. Maar zal wel een jongen zijn die je hebt afgewezen of een jaloerse trut
Haha, hoeveel kg's bij welke lengte nu?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks! Heb overigens een tan ja, vanochtend mezelf weer ingesmeerd. Maakt je meteen een paar kilo's slanker.Geen zin om naar de gym te gaan de laatste tijd.
Ja idd, FOK! word steeds stommerquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het maakt me verder ook niets uit hoor, vind het wel grappig.Weet ik meteen weer waarom ik zo weinig op fok zit de laatste tijd.
Nee hoor. Op FOK! zijn die er niet zoveel volgens mij. Allemaal aandachtshoeren die liever zelf aandacht genereren.quote:
Dat is geen vraag voor een damequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, hoeveel kg's bij welke lengte nu?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het maakt me verder ook niets uit hoor, vind het wel grappig.Weet ik meteen weer waarom ik zo weinig op fok zit de laatste tijd.
Maar mensen van de KLB SC nietquote:
Wat een stakkers zitten er toch op fok.Had je me maar niet moeten afwijzen bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik laatst nog verteld, toen moest ik naar de gym van je want ik was iets te dik volgens jou.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, hoeveel kg's bij welke lengte nu?
Ik weet eigenlijk nog weinig, dus daar kan ik nog niets over zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat ze snel zijn vind ik alleen maar leuk, maar iets meer bloed enzo was leuker geweest.
Gewoon een mix van word war z met the walking dead.
Ben ik nog niet over uit :Squote:
Kwam omdat Vas me geen toestemming gaf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had je me maar niet moeten afwijzen bitch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik ook echt geen antwoord op geven, is iets teveel op het moment.quote:
Teveel? Doe normaal Chai.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga ik ook echt geen antwoord op geven, is iets teveel op het moment.![]()
Hoewel aan Panzer misschien nog wel, want die heeft laatst nog een pic gezien waar duidelijk te zien is hoe snel ik spieren opbouw, dus hij schat dat misschien nog wel redelijk realistisch in.
Ja, had je foto laatst gezien en dat dacht ik ook al.. wat een joekel van een bips zegquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoewel aan Panzer misschien nog wel, want die heeft laatst nog een pic gezien waar duidelijk te zien is hoe snel ik spieren opbouw, dus hij schat dat misschien nog wel redelijk realistisch in.
Huh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, had je foto laatst gezien en dat dacht ik ook al.. wat een joekel van een bips zeg
je poste hier laatst een blokless foto van je cross toen je een dressuurruiter oid noemdequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Heb jou niet op fb, hoe heb je dat gezien dan. Had er hier toen een blokje voor gedaan.
Kan prima, 5 kg extra no problem, zolang het maar niet in je gezicht zit. Onderkin, chubby face, dit dat. Liever iets meer dan gewoon te weinig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog verteld, toen moest ik naar de gym van je want ik was iets te dik volgens jou.
1,65 met 64 kilo.
Chai heeft dikkere triceps dan 2NutZ, all muscle. (srs)quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet, je had een keer vergeten zonder blokje. En ik weet je naam wel op FB want jouw verzoek staat nog in mijn inbox volgens mij. Je hebt een leuke naamquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Heb jou niet op fb, hoe heb je dat gezien dan. Had er hier toen een blokje voor gedaan.
Als ik aan kom krijg ik meteen een onderkin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan prima, 5 kg extra no problem, zolang het maar niet in je gezicht zit. Onderkin, chubby face, dit dat. Liever iets meer dan gewoon te weinig.
Waarom post je geen bikinifoto's op FOK!? Ben nu benieuwd hoe je buik eruit ziet.
[..]
Chai heeft dikkere triceps dan 2NutZ, all muscle. (srs)
Dat je dat zegt is prima, maar je moet geen '(srs)' gebruiken want je hebt mijn triceps nooit gezienquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan prima, 5 kg extra no problem, zolang het maar niet in je gezicht zit. Onderkin, chubby face, dit dat. Liever iets meer dan gewoon te weinig.
Waarom post je geen bikinifoto's op FOK!? Ben nu benieuwd hoe je buik eruit ziet.
[..]
Chai heeft dikkere triceps dan 2NutZ, all muscle. (srs)
Die met dat vliegenkleed? die is echt het duidelijkst. In beweging zijn de spieren er onder ook al heel gauw aangespannen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet, je had een keer vergeten zonder blokje. En ik weet je naam wel op FB want jouw verzoek staat nog in mijn inbox volgens mij. Je hebt een leuke naam
We nemen je toch niet srs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat je dat zegt is prima, maar je moet geen '(srs)' gebruiken want je hebt mijn triceps nooit gezien
Nee, laat eens zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Die met dat vliegenkleed? die is echt het duidelijkst. In beweging zijn de spieren er onder ook al heel gauw aangespannen.
Geeft niet, ik heb daar iemand voor buiten FOK!.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |