Is ook niet zo gek. Shutterglasses knipperen zo'n 30 keer per minuut per oog, tenminste, ligt er aan per film natuurlijk. Hersenen moeten rare fratsen uithalen om dat tot een logisch geheel te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieus ja? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen... Ken echt veel mensen die last krijgen van hoofdpijn door dat soort films.
Ik. Ik kan echt niet tegen dat soort films.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieus ja? Kan ik me ook wel wat bij voorstellen... Ken echt veel mensen die last krijgen van hoofdpijn door dat soort films.
Heb daar nooit last van. Ben ik dan hersenloos?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Shutterglasses knipperen zo'n 30 keer per minuut per oog, tenminste, ligt er aan per film natuurlijk. Hersenen moeten rare fratsen uithalen om dat tot een logisch geheel te maken.
Will do danquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
King Corn, is uit 2007 geloof ik. Best makkelijk te vinden. Leuke docu ook om te kijken, grappige stop-motion filmpjes om shit uit te leggen en die kerels zijn wel lache.
Standaard shit van Sinosquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ging er aardig om weg destijds.
okay Miss. GET DOWN GET DOWN AND MOVE IT ALL AROUND.quote:
Haha no man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Standaard shit van Sinos![]()
Denk dat Krio zijn DMbox ook wel vol zit met die shit.. alsmede mijn eigenen nog 10 anderen.
Als je haar daadwerkelijk gemeet hebt, heb ik niks gezegd.
Teringquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Shutterglasses knipperen zo'n 30 keer per minuut per oog, tenminste, ligt er aan per film natuurlijk. Hersenen moeten rare fratsen uithalen om dat tot een logisch geheel te maken.
Ja met shutterglasses heb ik het juist nooit. Met polorized doorgaans ook niet eigenlijk, alleen gister. Maar kan ook zijn omdat ik moe was. Maar gister zag ik dingen ook dubbel dus denk gewoon dat het slecht was ingesteld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Standaard shit van Sinos![]()
Denk dat Krio zijn DMbox ook wel vol zit met die shit.. alsmede mijn eigenen nog 10 anderen.
Als je haar daadwerkelijk gemeet hebt, heb ik niks gezegd.
Wel echt min om dm-gesprekken te posten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Haha no man.Maar ze had het er wel druk mee op het forum enzo, 100 posts per dag ratio op een gegeven moment ook.
Zou mij niks verbazen, maar boeiend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
Is het nu een goed moment op te biechten dat ik Sinos ben.
TR machen dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel echt min om dm-gesprekken te posten.
DM's mogen, PM's niet. Direct & Private.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel echt min om dm-gesprekken te posten.
Ja dohquote:
Zeg dat maar als je een ban hebt dadelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
DM's mogen, PM's niet. Direct & Private.
Doei hè, groetjes. Heb zelfs een mod met die verklaring zien strooien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dat maar als je een ban hebt dadelijk.
Misschien uit dezelfde stal als Lauzi, esperanza, etc?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dohdie was ook niet helemaal lekker. En dan bedoel ik in het hoofd.
Had ergens wel de cher_ / esperanza vibequote:Op donderdag 4 juli 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
Misschien uit dezelfde stal als Lauzi, esperanza, etc?
Niet echt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ergens wel de cher_ / esperanza vibe
Wellicht, het zal mij ook allemaal een worst wezen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doei hè, groetjes. Heb zelfs een mod met die verklaring zien strooien.
[..]
Misschien uit dezelfde stal als Lauzi, esperanza, etc?
vond ik wel, hetzelfde idee van dat ze er op kickten als je hard, bot en negatief tegen ze was.quote:
Nogal zinloos zonder bewijs.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
Is het nu een goed moment op te biechten dat ik Sinos ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |