quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
BEN LUCHTIG ALS WASA
BRENG DRAMA
SPIT ALS LAMA
EN NU SAMEN JA
quote:
Dat is toch van dezelfde jonge doe niet zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over Return to the blue lagoonget your facts straight girl.
DOE RUSTIG!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is toch van dezelfde jonge doe niet zo
Geef gewoon je ongelijk toe jonge, wd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is toch van dezelfde jonge doe niet zo
Stuur wel even pics en als je dan ook weet dat twee mongooltjes zijn die 0,0 nuttig werk hebben verzet dan begrijp je het wel.quote:
Jammer van je ninja-edit, ik wou je net gaan uitlachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef gewoon je ongelijk toe jonge, wd.
Jij hebt het over return to blue lagoon van 1991 terwijl je het eerst over blue lagoon hebt uit 1980.
Dat is verwarrend, ik rectificeer je. Deal with it
Anders had je wel gelijk return to the blue lagoon gezegd toch gvd!
Kick ze uit je groepjequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur wel even pics en als je dan ook weet dat twee mongooltjes zijn die 0,0 nuttig werk hebben verzet dan begrijp je het wel.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef gewoon je ongelijk toe jonge, wd.
Jij hebt het over return to blue lagoon van 1991 terwijl je het eerst over blue lagoon hebt uit 1980.
Dat is verwarrend, ik rectificeer je. Deal with it
Anders had je wel gelijk return to the blue lagoon gezegd toch gvd!
EN JIJ MOET HELEMAAL OPPASSEN JONGE!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer van je ninja-edit, ik wou je net gaan uitlachen
ja wil het graag begrijpen, snap er niks van. Ik wacht wel even.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Stuur wel even pics en als je dan ook weet dat twee mongooltjes zijn die 0,0 nuttig werk hebben verzet dan begrijp je het wel.
Oh hij verspreekt zich een keer. Allemaal even lachen mensenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer van je ninja-edit, ik wou je net gaan uitlachen
Die 1e heeft een uitwisselingstudente als vriendin. En die 2e idd ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
lol Chaide 1e is gay en de 2e is nog maagd he
?
haaaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh hij verspreekt zich een keer. Allemaal even lachen mensen
hahahajajajajajahahahahquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pffff, kom dan.. HAHAHAHAHAHA KNNNNNNNNGGGRRRT IK LACH JE MINACHTEND TOE!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN JIJ MOET HELEMAAL OPPASSEN JONGE!!
[..]
ja wil het graag begrijpen, snap er niks van. Ik wacht wel even.
Zit nootmans niet te white-knighten, hij is prima tegen me opgewassen hoor, weenie ;squote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Die 1e heeft een uitwisselingstudente als vriendin. En die 2e idd ja.
Zeg gewoon normaal hoi ofzoquote:
Lol je vergeet een punt haha sukkel hahahahaha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Lol je vergeet een punt haha sukkel hahahahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |