Milieupark toch ? Had moeten vermelden dat ik helaas geen auto hebquote:
Helaas dus wel, vandaar dat ik al zei dat we niet in aanmerking kwamen voor zo een pasjequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef Resistor het volgende:
Ik weet niet of ze bij appartementen in de buurt een pasjessyteem hebben op de centrale container voor de deur
Kan altijd in een spoilerquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even makenWeet alleen niet zeker of iemand dat zien wil O.o
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:19 schreef Copycat het volgende:
Zal lekker ruiken ...
Hebben je schoonouders geen last van je verzamelwoede?
Die komen nooit in de keuken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.
Het lijkt me een typisch huishouden.quote:
Aparte keukenquote:
Ja, dat zowiezoquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:26 schreef maily het volgende:
Heb je glas en plastic en papier er al uitgefilterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.
Omdat ook hij nooit de keuken in ging.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:33 schreef karr-1 het volgende:
Hoe kun je het in vredesnaam zover laten komen? Grijpt je vriend dan niet in als het zo uit de hand loopt.
Ben jij altijd thuis om het bier te halen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Omdat ook hij nooit de keuken in ging.
Jep, maar wat ik zover allemaal gevonden heb, was er geen enkel bedrijf wat huisvuil ophaaltquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef iamredleader het volgende:
En een container huren kun je via google wel uitzoeken wat dat gaat kosten
Ja, haal eigenlijk altijd het ontbijt en drinken. Dus vandaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef ursel het volgende:
Ben jij altijd thuis om het bier te halen dan?
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
Het gaat de komende dagen ook lekker warm worden ... Er zit hopelijk geen vlees in die zakken?
Kun je niet via via een auto (met trekhaak) regelen en dan een aanhangwagen huren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef annevrouwtje het volgende:
Milieupark toch ? Had moeten vermelden dat ik helaas geen auto heb
Dat zie je wel als er straks maden uit komen kruipen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef annevrouwtje het volgende:
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit was
Gadverrrrrrrrrrr,! Waarom heb je niet gewoon eerder opgeruimt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit was
Als het er al 3 maanden staat .... lopen de zakken vanzelf weg/leeg ....quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zie je wel als er straks maden uit komen kruipen.
quote:Alle afvalstoffen die vrijkomen tijdens het opruimen in en rondom uw bedrijfspand of woning,
...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
*knip*
Doe maar gewoon niet, dat moet jij zelfs weten...
Het is op die foto's gewoon een teringbende. En die zakken staan dus niet in de keuken.quote:
Helaas is het de waarheidquote:
Ik wou dat ik aan het trollen was, maar nee.quote:
Dit is dus wel mijn keuken (helaas)quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Lienekien het volgende:
En die zakken staan dus niet in de keuken.
Haha, dan valt het idd minder op. Alleen de stank en de vliegen blijven helaasquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou ze gewoon goed stapelen in een hoek en dan een oud gordijn eroverheen.
Daar knapt het vast al erg van op.
En dan een geul maken waar het lekwater(de sapjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
En dat was al die maanden geen probleem?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Haha, dan valt het idd minder op. Alleen de stank en de vliegen blijven helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon af en toe wat chloor overheen spuiten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan een geul maken waar het lekwater(de sapjes) in kan lopen?
Oh jawelquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef annevrouwtje het volgende:
Foto van de andere kant gezien (Het is wel degelijk n keuken)
Zo te zie doen jullie nooit wat in die keuken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Was het niet handiger om gewoon je huisvuil op tijd weg te doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Oh jawelmaar het raam kan enigzins op, om de stank (n beetje) tegen te gaan. En we hebben n vliegen kill spray gehaald, dus we hebben hier n massagraf voor vliegen
Einde van de maand?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef annevrouwtje het volgende:
Maar ! Ik heb net contact gehad met iemand via marktplaats, die aan het einde van de maand de zakken komt halen. Dan zijn ze eindelijk wegEn dan hopen dat het WEL opgeruimd blijft
Klopt. Af en toe (1 keer per 2 weken) krijg ik eht voor elkaar om toch de afwas te doen, maar verder niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Zo te zie doen jullie nooit wat in die keuken!
Einde van de maand. Het is nu 3 juli.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef annevrouwtje het volgende:
Maar ! Ik heb net contact gehad met iemand via marktplaats, die aan het einde van de maand de zakken komt halen. Dan zijn ze eindelijk wegEn dan hopen dat het WEL opgeruimd blijft
Ik zou hulp gaan zoekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Klopt. Af en toe (1 keer per 2 weken) krijg ik eht voor elkaar om toch de afwas te doen, maar verder niks.
Sorry. Ik houd me in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef Copycat het volgende:
Godver Lien, hou er eens mee op! Ik hou geen gras meer over.
Ja, achteraf gezien wel, ja. maar dat lost nu helaas niks meer opquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Was het niet handiger om gewoon je huisvuil op tijd weg te doen?
Had het ook graag eerder deze maand gehad, maar mijn geld komt pas de 23ste binnen en de goede man vraagt 50euries.Wat toch wel vrij weinig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Lienekien het volgende:
Einde van de maand. Het is nu 3 juli.
Goeie deal!
Simpel. In de grote keuken van mijn schoonouders (zelfde pand, onderste verdieping. Mijn schoonmoeder kookt voor het hele huishouden)quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
Wat een smeerkezerij. Hoe kook jij eigenlijk?
Die ruiken het waarschijnlijk al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Copycat het volgende:
Weten je schoonouders dat je er zo'n gore bende van hebt gemaakt?
Ja, ja dat weten ze.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Copycat het volgende:
Weten je schoonouders dat je er zo'n gore bende van hebt gemaakt?
Arme sloeber hier. Ik heb geen fiets. Met de bus, dat doe ik iemand anders niet aan. te voet ben ik minimaal een uur onderwegquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef trovey het volgende:
Je moet die zooi gewoon naar de stort brengen , desnoods achterop de fiets, zak voor zak....je wacht gvd toch nog niet nog weken en betaalt een ander er voor?
Dan leen je vervoer of vraag je iemand met een auto of die wil helpen (dan wel extra zakken eromheen want niemand wil die zakken zo in zijn auto hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Ja, ja dat weten ze.
[..]
Arme sloeber hier. Ik heb geen fiets. Met de bus, dat doe ik iemand anders niet aan. te voet ben ik minimaal een uur onderweg
Hoezo coma ?quote:
Heb je zo een pasje nodig voor de stort ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Of je neemt een karretje van de supermarkt en loop je 4x heen en weer naar de stort.
Niet voor zo ver ik het kan zienquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Kruipen er geen maaien uit zo langzamerhand
Dat is echt ontzettend smerig. Gadverdamme.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef annevrouwtje het volgende:
Niet voor zo ver ik het kan zien We hebben wel last van een vliegenplaag (opgelost met een spray waardoor ze bijna letterlijk uit de lucht vielen) en ehm andere insecten.
Te makkelijk, je bent daar niet alleen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:22 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Hoezo coma ?(Als je doelt op eht niet opruimen: Eerder depressie O.o)
[..]
Heb je zo een pasje nodig voor de stort ?
[..]
Niet voor zo ver ik het kan zienWe hebben wel last van een vliegenplaag (opgelost met een spray waardoor ze bijna letterlijk uit de lucht vielen) en ehm andere insecten.
En morgen meteen afvoeren, hoe dan ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Ok, een serieuze tip. Koop een rol stevige vuilniszakken en stop elke zak in een nieuwe zak. En dan heel goed dichtbinden.
Zoals al eerder vermeld: Hij kwam niet echt in de keuken, dus hij merkte er niet veel van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Copycat het volgende:
En je vriend zat ook depressief te wezen? Tussen het stinkende vuilnis.
Dankjequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Ok, een serieuze tip. Koop een rol stevige vuilniszakken en stop elke zak in een nieuwe zak. En dan heel goed dichtbinden.
Binnenkort hopelijk op bezoek bij TS en consorten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Komt om 21:30 op RTL4. Kan je meteen zien wie er dan bij je over de vloer komen.
Gezellige meiden hoor.
En hij heeft geen werkend reukorgaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef annevrouwtje het volgende:
Zoals al eerder vermeld: Hij kwam niet echt in de keuken, dus hij merkte er niet veel van.
Ik denk dat hij er zich in het begin niet eens zo druk om maakte.quote:
Ze hadden een auto, maar door omstandigheden is die auto weg en nu gebruiken ze de bus of gaan te voet.quote:
Echt goed dichtbinden. Desnoods koop je nog een rol goedkope ducttape. Er mag geen lucht meer in-of uitkunnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: Hij kwam niet echt in de keuken, dus hij merkte er niet veel van.
[..]
DankjeDat is wel handig
Volgens mij lekt de helft namelijk O.o
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Er mogen geen wormen meer uit kruipenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Echt goed dichtbinden. Desnoods koop je nog een rol goedkope ducttape. Er mag geen lucht meer in-of uitkunnen.
via marktplaats??? wtf...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef annevrouwtje het volgende:
hoor je al zoemen en geritsel in die zakken???quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
[..]
DankjeDat is wel handig
bij mij woont de schone vaat soms wel een week in de vaatwasser...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Ok mijn afwas in mijn tweede appartament staat nu ook al 2 weken maar dit is wel heel erg
Dat is dan weer het voordeel van een vaatwasser... niemand ziet je afwas staan .... als je her er wel eerst inzet...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
bij mij woont de schone vaat soms wel een week in de vaatwasser...
Goeie tip, TS. En haal dan eens goed de bezem door je keuken. Heet sopje... Het ruimt je geest ook even op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Er mogen geen wormen meer uit kruipen
Holy smoke! Haal een winkelkar en loop 5 keer naar de stort. Goed voor de lijn (je krijgt er een strak kontje van), goed tegen de depressie (lichaamsbeweging; altijd goed) en het zal langzaam beter gaan ruiken bij je binnen.
Lekker op je knieen met een borstel en een sopje. Heb je nog dágen plezier van (al was het alleen al omdat je knieen naar de klote gaan)quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Goeie tip, TS. En haal dan eens goed de bezem door je keuken. Heet sopje... Het ruimt je geest ook even op.
Ook leuk voor vriendjeliefquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Lekker op je knieen met een borstel en een sopje.
Iemand van marktplaats komt het ophalen....quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef L0we het volgende:
Zoals gewoonlijk zit iedereen vol kritiek, heel fijn!
TS; PM me even je woonplaats, wellicht kan ik wel helpen.
Ho, ho, ho. Iedereen geeft ook tips!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef L0we het volgende:
Eind deze maand ... Dus als deze user een eerdere oplossing heeft ...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef maily het volgende:
Iemand van marktplaats komt het ophalen....
Einde van de maand, voor 50 euro. Klinkt niet echt als de perfecte oplossing in deze situatiequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand van marktplaats komt het ophalen....
Iedereen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ho, ho, ho. Iedereen geeft ook tips!
Voor 55,40 per kuub plus 46,45 voorrijkosten komen ze "overig afval" ook gewoon aan huis ophalen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
TS probeert te bezuinigen op de kosten van het huisvuil?
http://www.sittard-geleen(...)even_afval_en_milieu
Hier beginnen mijn handen ook te jeuken, maar ik vrees dat ik te ver weg woon van TS.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef L0we het volgende:
Flink betalen dan, want die pashouder moet ook per zak afrekenen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef ddx het volgende:
Kan je niet gewoon iemand aanspreken bij de appartementen of je (tegen betaling) even z'n afvalpas mag lenen ?
Held !quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef L0we het volgende:
Of wachten tot het geleegd wordt en vragen aan de vuilnismannen of ze de rest ook mee willen nemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:01 schreef Dr..Evil het volgende:
Wachten tot container geleegd wordt, meteen weer vullen met zakken, sprintje naar eind vd straat of volgende straat en daar weer aan de weg zetten.
Snap dit eigenlijk niet, jullie hebben een ondergrondse container zonder pasje?quote:De grijze container word maar 1x per 2 weken geleegd en aangezien mijn schoonouders in hetzelfde huis wonen, kan er meestal maar 1 zak per keer weg.
Nou ja, dit was precies wat ik ook dacht.:@quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
Tering, woont er geen Fokker in Sittard die kan helpen deze ranzigheid weg te werken?
daar worden die mensen bij de flat heel erg blij van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb je eigenlijk nergens een plek in je woonplaats waar nog gewoon ouderwetse gezamelijk vuilnisbakken staan? bij een flatgebouw ofzo?
In Enschede weet ik er bijvoorbeeld nog wel een paar te vinden waar je geen pasje of iets voor nodig hebt
Nope niet persoonlijk, alleen van butien af, maar bij mn ouders thuis stonk het tenminste niet...quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Troel het volgende:
RanTheMan heeft duidelijk geen idee wat een depressie allemaal met een mens kan doen
Als ik dit goed begrijp dan zit de container al zo vol door de schoonouders dat er van jou maar een klein beetje bij past ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:14 schreef annevrouwtje het volgende:
Punt is nu: De grijze container word maar 1x per 2 weken geleegd en aangezien mijn schoonouders in hetzelfde huis wonen, kan er meestal maar 1 zak per keer weg.
Ik heb het laatst ook zo gedaan toen ik nog 2 kuub klimop had liggen Uiteindelijk nog 2 keer de container in de auto gegooid..quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als ik dit goed begrijp dan zit de container al zo vol door de schoonouders dat er van jou maar een klein beetje bij past ?
Maar als jullie containers/kliko`s hebben dan heeft de rest van de straat dit ook.
Gewoon s`morgens of s`avonds voordat de vuilniswagen komt de containers in de straat aflopen voordat de vuilnisauto komt.
Meestal kan er in elke container nog wel een zakje bij, dan ben je er zo van af.
Dit deed ik zelf ook toen ik aan het verbouwen was.
Hoezo onder de douche gezet ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:41 schreef RanTheMan het volgende:
Als ik je schoonvader was had ik je onder de douche gezet en daarna mn huis uit getrapt..
Voor je eigenwaarde.. ik kan me nml niet voorstellen dat dit zich alleen tot de keuken beperkt heeft...quote:
Het beperkt zich echt alleen tot de keuken. Douchen doe ik minimaal 4x per weekquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Voor je eigenwaarde.. ik kan me nml niet voorstellen dat dit zich alleen tot de keuken beperkt heeft...
elke keer direct nadat je in de keuken geweest bent dus?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:00 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Het beperkt zich echt alleen tot de keuken. Douchen doe ik minimaal 4x per week
Haha, dat zou wel echt nodig zijn jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elke keer direct nadat je in de keuken geweest bent dus?
Waar bereiden jullie je eten dan? Of heb je een jaarkaart van de febo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:22 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel echt nodig zijn jaGelukkig kom ik zelf niet meer zo vaak in de keuken
We hebben op de begane grond een grote woonkeuken. Dat is een andere keuken als de keuken met de troepquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar bereiden jullie je eten dan? Of heb je een jaarkaart van de febo?
ah, die fiets, zo'n situatie ken ik. logisch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:40 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
We hebben op de begane grond een grote woonkeuken. Dat is een andere keuken als de keuken met de troep
Hopelijk zit er wel vlees in die zakken, dan kruipen ze vanzelf de deur uit:)quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
Het gaat de komende dagen ook lekker warm worden ... Er zit hopelijk geen vlees in die zakken?
Moeten wij niet naar bed LOL.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Sandous het volgende:
Ooow al sik in de buurt woonde.. Kwam ik morgen met een fles gloor, dasty en veeeheel dreft.. en veel sponsjes...
Kijk, dat is mooi! Daarna zou ik die keuken nog even flink schoonmaken, al is het maar vanwege de vliegenlijkjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef annevrouwtje het volgende:
Bedankt voor de tips(en leuk om te horen dat mensen me een vies mens vinden xD Gaan ze er van uit dat ik me ook nooit douche ofzo ? xD)
Maar ik heb toch kunnen regelen dat die meneer die het voor 50 euries wilde doen, dat die morgen al komt en dan rijden we het samen naar het milieupark (wat misschien zelfs nog goedkoper word voor mij)
Dus heb nu maar alvast de zakken naar onder gebracht waar ze dan tot morgen middag kunnen liggen en mijn keuken is zo ver leeg.
Dat hulp zoeken voor min depressie is overigens niet meer nodig, daar ben ik zo goed als over heen (mede daarom dat ik nu in zie dat ik mn keuken moet opruimen)
En ik zal mijn schoonouders en mijn vriend vragen om ook een beetje op te letten en er wat van te zeggen als ik het dreig te vergeten
Het zou mij niet verbazen als er al ongedierte zit wat straks het huis doorgaat omdat ze dan moeten zoeken naar wat ze nu in die keuken vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 02:38 schreef trovey het volgende:
Gelukkig dat je snel een oplossing hebt gevonden. langer wachten zou echt gezondheidsrisico's opleveren met die hogere temperaturen van de komende dagen.
Ongedierte zal er ontgetwijfeld nog zijn als TS vleesresten in die zakken heeft maar dat is dan een kwestie van heel goed schoonmaken (hoop ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als er al ongedierte zit wat straks het huis doorgaat omdat ze dan moeten zoeken naar wat ze nu in die keuken vinden.
Zeg nou niet dat je héél verbaasd bentquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef annevrouwtje het volgende:
Bedankt voor de tips(en leuk om te horen dat mensen me een vies mens vinden xD
vind ik nou niet de meest fantastische manier om te voorkomen dat het nog eens gebeurt. Maak samen met je vriend eens een lijstje van alles wat er huishoudelijk gezien moet gebeuren en verdeel die taken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het vuilnis het enige is dat blijft liggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef annevrouwtje het volgende:
En ik zal mijn schoonouders en mijn vriend vragen om ook een beetje op te letten en er wat van te zeggen als ik het dreig te vergeten
Is dit alles of maar een deel want dit in een container is wel erg overdreven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:32 schreef annevrouwtje het volgende:
Oke, de foto'sEven klikken als je ze echt wilt zien
Volgens mij krijg je dan foto van alleen de fundering, dat huis bestaat een en al uit vuilnisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:21 schreef Postbus100 het volgende:
Straks foto's van de opgeruimde situatie?
Waarom sjouw je in godsnaam die vuilniszakken helemaal naar boven als je keuken op de begane grond hebt met waarschijnlijk de container er vlak naastquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:40 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
We hebben op de begane grond een grote woonkeuken. Dat is een andere keuken als de keuken met de troep
Waarschijnlijk hebben ze wel een magnetron, een hoop snacks en miaschien een frituurpan boven? Of ze nemen het gekookte eten mee om het daar op te eten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Waarom sjouw je in godsnaam die vuilniszakken helemaal naar boven als je keuken op de begane grond hebt met waarschijnlijk de container er vlak naast
En een 12 kuubs container.quote:
Een hogedrukreiniger zal eerder het gewenste resultaat opleveren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:20 schreef Sandous het volgende:
Ooow al sik in de buurt woonde.. Kwam ik morgen met een fles gloor, dasty en veeeheel dreft.. en veel sponsjes...
dat werkt ook andersom. een niet opgeruimde geest zal niet denken, laat ik eens gaan opruimen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:01 schreef cvboer het volgende:
Persoonlijk heb ik geen ervaring met een depressie, maar ik kan het mij werkelijk niet voorstellen dat iemand langs die troep kan lopen zonder te denken " hm, laat ik de boel maar eens netjes maken".
Een opgeruimd huis is immers een opgeruimde geest.
Sterkte ermee TS.
Geloof me, dat kanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een hogedrukreiniger zal eerder het gewenste resultaat opleveren.
Persoonlijk heb ik geen ervaring met een depressie, maar ik kan het mij werkelijk niet voorstellen dat iemand langs die troep kan lopen zonder te denken " hm, laat ik de boel maar eens netjes maken".
Een opgeruimd huis is immers een opgeruimde geest.
Sterkte ermee TS.
Dat is voor puin, niet voor opgespaard huisafval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:38 schreef usernaamvergeten het volgende:
[ afbeelding ]
Puinzakje kopen, laten legen, klaar!
Je had die link gezien waaruit blijkt dat ze per kg moeten betalen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:31 schreef Loll het volgende:
Wat is je probleem vul gewoon op de ophaaldag de andere containers in de buurt probleem opgelost! Slotje
dat had ik nog niet mee gekregen idd gewoon een euro ofzo op de container plakkenn onder de deksel ofzo. Wat een vervelend beleid trouwens in die gemeente.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had die link gezien waaruit blijkt dat ze per kg moeten betalen?
Je maakt geen vrienden met de buren als je hun containers dan vult.
dan zet je hem minder vaak aan de weg? hier betaal ik per leging, staat maar eens in de twee maanden aan de weg of zo...quote:Op zondag 7 juli 2013 01:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat mogen ze bij mij ook wel invoeren, in mijn container zit vaak maar een bodempje afval.
Nee, ik betaal gewoon per jaar een vast bedrag aan afvalstoffenheffingquote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan zet je hem minder vaak aan de weg? hier betaal ik per leging, staat maar eens in de twee maanden aan de weg of zo...
nee, gaat vrijwel alleen droog spul in, groenafval gaat op de composthoop.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:31 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nee, ik betaal gewoon per jaar een vast bedrag aan afvalstoffenheffing
Container paar maanden laten staan gaat ook stinken of niet ?
Als je toch google'd kan je niet eens basisschool nederlands vinden zodat je normaal kan spellen ? Nu kom je over als een idioot. Hoe moeilijk is 'tegenwoordige tijd altijd met een T' nou ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef valentijn101 het volgende:
Net gevonden. Je betaald nl per kilo.
(vrachtwagen registreerd zo de kilo s)
Hmmmzquote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je toch google'd kan je niet eens basisschool nederlands vinden zodat je normaal kan spellen ? Nu kom je over als een idioot. Hoe moeilijk is 'tegenwoordige tijd altijd met een T' nou ?
Dat schijnt verrekte moeilijk te zijn, tegenwoordig. Jaja, 'de generaties worden steeds slimmer'...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je toch google'd kan je niet eens basisschool nederlands vinden zodat je normaal kan spellen ? Nu kom je over als een idioot. Hoe moeilijk is 'tegenwoordige tijd altijd met een T' nou ?
Het is 'googelt'.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan niet het hele topic gelezen, want ze geeft ook ergens aan dat ze die zakken heeft laten liggen in een depressieve periode.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:57 schreef ook_gek het volgende:
Het meest vreemde vind ik nog wel dat je het zelf leuk vind. Ik zal me kapot schamen ipv er zo "leuk" over doen......
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het is 'ik zou me kapot schamen'.
Ga hier lekker naar toe : http://forum.fok.nl/forum/15quote:
Daar denk ik toch echt anders over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
[..]
Ga hier lekker naar toe : http://forum.fok.nl/forum/15
Want je draagt hier werkelijk geen fluit bij.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
[..]
DankjeDat is wel handig
Lees je überhaupt wel wat ik quote? Je hebt je advies gegeven en daarmee is de spreekwoordelijke kous af. We weten nu wel dat je enorm goed bent er zeer graag anderen de les leest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar denk ik toch echt anders over.
[..]
Oh ja, dit was jouw briljante bijdrage aan het topic, naast het de les lezen van de leslezer:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wel wat ik quote? Je hebt je advies gegeven en daarmee is de spreekwoordelijke kous af. We weten nu wel dat je enorm goed bent er zeer graag anderen de les leest.
De door mij aangehaalde opmerkingen van jou zijn dus overbodig.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Drama om niets dit. Vervuiling van het forum.
Klopt, ik geef geheel ontopic mijn mening. Zou je ook eens moeten proberen blijft het in ieder subforum van dit forum leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja, dit was jouw briljante bijdrage aan het topic, naast het de les lezen van de leslezer:
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Klopt, ik geef geheel ontopic mijn mening. Zou je ook eens moeten proberen blijft het in ieder subforum van dit forum leuk.
Hier betaal ik daar ongeveer 35 euro per maand voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb onlangs een leuke deal met wat mensen van de Gemeente weten te regelen die gratis alle huisvuil die ik heb op een bepaalde dag en moment komen ophalen. Kost mij in principe niks als in officieel.
en wat kost het je onofficieel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb onlangs een leuke deal met wat mensen van de Gemeente weten te regelen die gratis alle huisvuil die ik heb op een bepaalde dag en moment komen ophalen. Kost mij in principe niks als in officieel.
En Nederland stijgt weer iets op de corruptieladder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef Iwanius het volgende:
in een gemeente waar je per kilo betaalt, zoals waar TS woont, is dat best wel heel erg ontzettend asociaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat een topic... Als ik hier (eens per jaar) de boom wat snoei vul ik op de ophaaldag 8 containers van de hele straat... Da's toch niet zo moeilijk te bedenken?
Hierom dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef Blue-eyes het volgende:
Waarom sjouw je in godsnaam die vuilniszakken helemaal naar boven als je keuken op de begane grond hebt met waarschijnlijk de container er vlak naast
Foto's van de nieuwe, opgeruimde keukenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef Fera het volgende:
Of ze nemen het gekookte eten mee om het daar op te eten.
waar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier betaal ik daar ongeveer 35 euro per maand voor
Amsterdam . Zal morgen eens nazoeken.quote:
Lijkt mij een goede tweede stap.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef Gieliovd het volgende:
En nu een grote emmer water en chloor, handschoenen aan, mop erin en de godganse keuken dik afsoppen tot je er niet meer kan lopen van de dampen. Van vloer tot plafond en in de kastjes. Dan een spons en alles van binnen en buiten afsoppen.
Dan zou ik er weer durven komen.
HOUDEN ZO
Nee, wij hebben een vuilnisbak wat buiten gezet mag worden. Of ja, we betalen hier per kilo, maar ik heb al meegemaakt dat als je zakken naast je container laat staan, dat ze niet meegenomen worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:06 schreef StateOfMind het volgende:
Mag bij jullie (TS) dan maar 1 vuilniszak per keer worden buitengezet dan? Zo begrijp ik tenminste uit de OP.
Hmm, hier mag alleen vuilnis worden aangeboden in door de gemeente goedgekeurde zakken (met de gemeentenaam erop). Een rol kost iets van een tientje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een vuilnisbak wat buiten gezet mag worden. Of ja, we betalen hier per kilo, maar ik heb al meegemaakt dat als je zakken naast je container laat staan, dat ze niet meegenomen worden.
Je probleem is vooral dat je niet wekelijks (of tweewekelijks) je vuilniszak in de kliko gooit, want als je dat wel zou doen was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een vuilnisbak wat buiten gezet mag worden. Of ja, we betalen hier per kilo, maar ik heb al meegemaakt dat als je zakken naast je container laat staan, dat ze niet meegenomen worden.
Als je maar 1 kliko hebt dan kun je er geen 20 aan de weg zetten, als 1 kliko te weinig is voor het huishouden waar TS deel van uitmaakt, dan moeten ze zorgen dat ze er een kliko bij krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hmm, hier mag alleen vuilnis worden aangeboden in door de gemeente goedgekeurde zakken (met de gemeentenaam erop). Een rol kost iets van een tientje.
Maar of je er elke keer 1 of 20 neerzet dat maakt niet uit.
Een matras op de grond als bed is volgens mij ook niet echt bevordelijk voor je gezondheid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Hierom dus
[..]
Foto's van de nieuwe, opgeruimde keuken
Oh ja, voor dat iemand er nutteloos commentaar op gaat geven ('Gadver, je sliep in de keuken, tussen het vuilnis' als voorbeeld)
Het bed en de kat zijn pas naderhand (na dat het gepoetst is dus) er in gezet. Dus nee, ik heb niet tussen het vuil geslapen. Dus dat nutteloos commentaar hoeft niet geplaatst te worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind een kliko een stuk prettiger dan losse vuilniszakken, anders moet je vuilniszakken verzamelen tot de ophaaldag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
Dat snap ik ook wel dat als je maar 1 kliko hebt dat je er dan geen 20 aan de weg kunt zetten.
Ik meldde alleen dat het hier, godzijdank, anders gaat.
ophaal dag is 2x per week hierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind een kliko een stuk prettiger dan losse vuilniszakken, anders moet je vuilniszakken verzamelen tot de ophaaldag.
amsterdam. wij doen niet aan kliko'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een woonwijk met voornamelijk huizen? Of een wijk met flats?
Nee, daar zit je ook met zoveel mensen op een km² dat dat niet gaat werken, ook vanwege het gemiddelde gebrek aan tuinen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
amsterdam. wij doen niet aan kliko's
Waarom denk je dat je welkom bent?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef Gieliovd het volgende:
En nu een grote emmer water en chloor, handschoenen aan, mop erin en de godganse keuken dik afsoppen tot je er niet meer kan lopen van de dampen. Van vloer tot plafond en in de kastjes. Dan een spons en alles van binnen en buiten afsoppen.
Dan zou ik er weer durven komen.
De link is al gepost, en bij TS in de gemeente kost een extra kliko extra geld, maar who cares....quote:Op zondag 14 juli 2013 14:55 schreef tiho1 het volgende:
Hier in Zaanstad kun je als je 3 kinderen hebt al een extra kliko aanvragen. De kliko kost niks. Ik neem aan dat je op kan geven dat je een dubbel huishouden hebt en daar dus ook wel recht op hebt. Informeer er eens naar zou ik zeggen. Dit mag namelijk geen reden zijn om de boel zo te laten verslonzen. Ik mag toch aannemen dat je vriend ook twee armen en benen heeft. Ook al is hij kennelijk erg lui kan hij op zijn minst een vuilniszak naar beneden meenemen en erin gooien.
Ik heb de link niet gelezen waarvoor mijn excuus. Maar idd het is geen excuus. Zeker niet van de vriend.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De link is al gepost, en bij TS in de gemeente kost een extra kliko extra geld, maar who cares....
Het "de kliko is vol" excuus is gewoon triest als dat de reden is dat jij nooit je huisvuil zou kunnen weggooien.
Heb jij enig idee van wat een depressie inhoudt? Ja, één van de kenmerken van die ziekte is inderdaad dat je jezelf nergens meer toe kan zetten. Dat is geen onwil, dat is onmacht.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef R2R het volgende:
Ik bespeur een makkelijke uitweg als "de oplossing" voor al je problemen, je doet niks want je bent depressief, en omdat je niks doet ben je depressief. Het is niet dat het zichzelf op gaat lossen als je overal een excuus voor zoekt om niks te hoeven doen. Dus onderneem iets en geef eerst jezelf de schuld als er wat fout gaat. Lukt het niet om jezelf die schop onder je reet te geven, schakel dan hulp in van anderen.
Nee hoor. Dat is geen corruptie. Dat heet gebruik maken van de kansen in het leven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef RemcoDelft het volgende:
En Nederland stijgt weer iets op de corruptieladder.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef annevrouwtje het volgende:
Foto's van de nieuwe, opgeruimde keuken
Dit dus. Een tweedehands bedombouw met lattenbodem moet via MP wel te scoren zijn, waarschijnlijk zelfs gratis.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind je bedje wel een beetje zielig ogen, heb je geen lattenbodem en ombouw? Soms kun je die gratis vinden via marktplaats, probeer er een te regelen anders staat zo de schimmel op je matras op zo'n harde vloer. Ik heb ooit vier weken zo geslapen, had mn oude bed weggedaan toen het nieuwe gebracht was en vervolgens bleek het nieuwe bed niet goed geleverd (ontbrak een zijbalk). Tegen de tijd dat het geregeld was stond er dus al schimmel op het matras
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |